zZz

153 9 3
                                    

"mclaren sensiz aynı değil."

lando'nun sesi telefondan kısık sesle geliyor, ardından da yumuşak bir soluk.

"seni özlüyorum. yapamıyorum- yeterince iyi gelmiyor-"

carlos, lando'nun yumuşak sızlanmaları karşısında dudağını ısırır.

"yapabilirsin bebeğim," diye mırıldanıyor, lando'yu cesaretlendirirken sesi kısık. "benim için biraz daha hızlan olur mu? sadece biraz daha."

lando elini hızlandırırken inliyor, yumuşak sızlanması carlos'un omurgasından aşağı bir elektriklenme gönderiyor. onu neredeyse görebiliyor, eline karşı sızlanışını hissedebiliyor.

"güzel. çok iyisin," carlos'un sesi, lando'nun iç çekişlerini, ve ellerini biraz titretiyor. "orada olsaydım sen kıvranana kadar seninle ilgilenirdim. bana yalvarırdın. değil mi?"

"carlos-"

"burdayım lando."

"seni istiyorum, seni çok istiyorum, lütfen."

"biliyorum bebeğim," dedi carlos, "ben de seni istiyorum." yutkunur, "nasıl olurdu?" eli hızlandıkça sonu soluk soluğa gelir. "bacaklarını benim için açarak mı? ya da çığlık atarken güzel yüzünü yastıklara bastırarak,"

lando inliyor, parmaklarını kendi içinde kıvırırken gözleri dalgalanıyor, diğer eliyle boşalırken yüzünü yastığının üzerindeki telefona bastırıyor.

carlos hışırtıyı, lando'nun çaresiz kaldığında çıkardığı küçük iniltileri duyabiliyor. "carlos,"isminin sonunda yavaşlayarak susuyor, "gördün değil mi?"

"gördüm-" carlos gülümsüyor. "çok güzel. üzerindeki her şeyi yırtıp atasım geliyor ve sen ağlayana kadar devam etmek istiyorum."

"carlos-"

"boşaldıktan sonra bile devam edeceğim. bana yalvarsan bile durmayacağım," diye tıslıyor carlos. elleri hızlanırken lando'nun kaşları çatılır. yapış yapış ve kirli hissediyor. "benim için çok güzel bir şekilde parçalanışını izlerdim."

lando inliyor.

"şu anda yaptığın gibi, benim için çok mükemmel, çok iyi. bana çaresizce sarılır mısın, benim için yalvarır mısın?"

"evet-" lando nefes nefese-

"devam et-"

"lütfen, carlos-" sesi kesiliyor, "hepsini istiyorum-"

"hepsini?" carlos'un sesi gergin geliyor.

"hepsini," diye yalvarıyor lando telefonda carlos'un sesini duyunca. ayak parmakları kıvrılır. "carlos- lütfen- siktir- boşalacağım-"

"benim için yap bebeğim, seni duymak istiyorum-"

"ah-"

"ben senin için boşalırken senin de boşaldığını duymak istiyorum-"

"ah-"

carlos, lando'nun sesi kesildiğinde tıslıyor - yumuşak bir inleme çıkardığında; "carlos," yumuşak mırıldanma gelmeden önce ve carlos'un gözleri yavaşça kapanırken kalçaları seğiriyor.

lando, carlos'un nefes nefese kaldığını duyduğunda sızlanır, dökülürken yumuşak homurtu gelmeden önce nefesinin kekelediğini duyar.

"sorun yok," diye fısıldıyor carlos, sesi soluk. "benim için çok iyiydin. çok iyi, bebeğim."

"seni özledim," diye fısıldar lando.

"ben de seni özledim," carlos, lando'nun sesindeki yorgunluğu duyunca gülümser.

"seni seviyorum,"

carlos'un gözleri dalgalanıyor ve sonra sabit nefes alışını dinlerken yumuşak bir nefes alıyor.

"ben de seni seviyorum..."

miss you, carlandoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin