7. Bölüm: Acımasız dünya

62 11 16
                                    

Selamm
Nasılsınız?
İnstagram:kitaplaraskt1rr

Arka koltuğa baygın kızı yatırırken elimdeki kana bakıyordum. Kanatmışlardı onu, sevdiğim kızı kanatmışlardı. Ben de onları kanatacaktım. Bu da andım olsun.
                               ...
Bütün ekibe haber verip hepsini gittiğim hastaneye çağırdım. Ama tek Aslı gelememişti işi olduğunu söyleyip gelemeyeceğini söyledi. Asel'in vurulduğu gece ne işi olabilirdi?

telefonu alıp adamlarımdan birini aradım. "Yavuz Aslı'yı takibe al." Onayladığını anlatan mırıltılarını duyunca telefonu kapatıp karşımda yatan kıza baktım. Tüm masumluğuyla yatıyordu.

"Artık uyan güzelim." İçeriye giren Murat dediğim şeyi duyunca otuz iki diş sırıttı.

"Kim derdi Göktuğ'un bir kıza aşık olacağını."

"Kapat çeneni Murat."

Ağzına fermuar çekip sustuğunu belli etti. Elindeki sandviçi uzattı.

Asel bu haldeyken hiçbirşey yiyemezdim. "Aç değilim."

"Birşeyler yemelisin."

"Aç değilim dedim Murat." Sinirimi başkalarından çıkarıyordum.

"Aşk sana yaramamış."

Ters bir bakış attığımda susup karşımdaki koltuğa oturdu. Şüphelerimden ona da bahsetmeliydim.

"Sence Asel'in vurulduğu gece Aslı'nın ne işi olabilir?" Dediğim şeyi anlamış gibi kaşlarını çattı.

"Saçmala Göktuğ."

"Neden olmasın Murat?"

Böyle şeyleri birçok kez yaşamıştık.

"Saçmalıyorsun. Aşkından gözün hiçbirşey görmüyor."

Sinirlenmişti Aslı'yı böyle birşey ile suçladığım için bana kızıyordu. Ama haklı çıkabilirdim. Sonuçta Aslı'nın bir kaç açığını yakalamıştım. Ama elimde kanıt olmadığı için hiçbir etki etmiyordu. Ama bu sefer onu yakalayabilirdim.

"Tamam Murat sakin ol. Unut bu konuyu." Sadece başını tamam şeklinde salladı.

Gözlerim Asel'e kaydı. Artık uyanmalıydı çünkü bu kadar kısa sürede bile onun yokluğuna dayanamıyordum. Hele karşımda savunmasız güçsüz bir şekilde yattığını görünce kalbim paramparça oluyordu.

Murat bu sefer işi dalgaya vermeyip konuştu. "Gözlerinden bile ne kadar aşık olduğun belli oluyor. Bu kadar mı tutuldun sen bu kıza?"

"Onun mavi gözlerine kim tutulmaz ki?"

Ağzının içinde mırıldanmaya başladı.

"Aşıksın dırıırı aşıksın dırıırı aşıksın dırıırı sen aşıksın arkadaş."

"Ben senin o kulak tırmalayıcı sesini duymak zorunda mıyım?"

Dediklerimi duymazdan gelip hâlâ şarkı söylüyordu.

Sinirle yanımdaki şu şişesini alıp kafasına fırlattım.

Kafasını tutup bağırdı. "Allah belanı versin Göktuğ. Her seferinde beni yaralıyorsun."

"Beni sinir etme o zaman."

Yüzünü buruşturdu. "Seni sinir etmeye gerek yok çünkü sen doğuştan sinirlisin."

Haklılık payı vardı.

Hışımla ayağa kalkıp odadan çıktı.

Asel

Tehlike içinde aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin