קריאה מהנה ❤️
💙💚
נקודת מבט הארי💚
"סליחה?" שמעתי את זאין שואל. "אוקיי, זה כבר לא מצחיק. אתה הומו כמו הדבר הזה? אתה רוצה לזיין אותו? בגלל זה אתה מגן עליו?"
"תסתום, אתה יודע שאני לא." לואי עצר אותו. "הוא לא מדבר, זה ברור שיש לו בעיה."
"הוא כזה בן זונה.." ליאם סינן בשקט, מביט בלואי בעיניים מצומצמות. אני בהיתי באוכל שלי בריקנות. לא ציפיתי ממנו שיגן עליי. לא ציפיתי שיריב עם החברים שלו בשבילי. אבל להגיד שיש לי בעיה? אחרי השיחה שהייתה לנו אתמול? זה היה לא הוגן.
"יש לדפוק הזה המון בעיות, הוא משוגע." זאין אמר בקול רם. "הוא בטח משתין עכשיו במכנסיים רק מזה שאנחנו מדברים עליו." הוא המשיך, ולואי גיחך בתגובה.
לליאם זה כנראה הספיק, כי באותו הרגע הוא קם ממקומו, מאגרף את ידיו. "מה לעזאזל אתה רוצה, זאין?" הוא שאל בקול מאיים, גורם לזאין ולואי להביט בו במבטים עצבניים.
לא. לא. ליאם. בבקשה לא.
"מה אני רוצה? מה הבעיה של החבר שלך? הוא אילם או משהו?"
"הוא לא אילם, הוא פשוט לא מדבר עם בני זונות כמוך." ליאם ירק מילים לכיוונו, ואני הרגשתי את דופק ליבי מאיץ יותר ויותר.
"תסתום את הפה המזדיין שלך." לואי אמר וקם ממקומו, וכך גם זאין.
הרגשתי את הלב שלי עומד להתפוצץ בתוך גופי. דפיקות הלב שלי היו מהירות וחזקות, והן רק התחזקו בכל רגע שעבר. החזה שלי בער. הראש שלי כאב. והרגשתי..
תסתום
תסתום
תסתוםהרגשתי סחרחורת. הרגשתי את הכל סביבי.. מתערפל.
"אני לא אסתום, אתם אנשים רעים. והגיע הזמן שכולם ישמעו את זה".
"תשתוק, עכשיו." לואי המשיך להגיד בקול רעיל.
תשתוק
תסתום
שקטהכל סביבי נהיה שחור. כולם סביבי נשמעו שקטים יותר ויותר, הקולות סביבי היו עמומים.
"למה שאני אשתוק? כי 'המלך לואי' מבקש? תדחוף את הציוויים שלך לתחת." ליאם הרים את קולו אפילו יותר. "אתם חושבים שבגלל שאתם שמיניסטים אתם יכולים להתנהג כמו חארות?"
"כדאי לך פאקינג לסתום, או שזה יהיה הסוף שלך." זאין סינן בעצבים.
הם צרחו, אך קולם נשמע חלש. ומצד שני, למרות שהקולות היו עמומים, החדר היה רועש.
תתנשף בשקט
תשתוק
תסתום את הפה המזדיין שלךקמתי ממקומי ברעד. ליאם העביר את מבטו לכיווני במהירות, ומיד הפסיק לדבר. מזווית העין הבחנתי במבטו משתנה כשהבין מה הוא עשה.
YOU ARE READING
Behind Closed Doors || Larry Stylinson
Fanfic**גמור** הם היו הפכים גמורים. הארי מופנם, לואי רועש. הארי שנוא, לואי אהוב. הארי הומו, ולואי.. זה עדיין בסימן שאלה. אז מה קורה כשלואי מחליט להפנות את השאלה לאינטרנט, ושם הוא מכיר את הבחור שעומד לשנות את הכל? פאנפיק על לארי סטיילינסון :) אזהרות- * מכי...