herkes biliyordu azat'ın nesrine olan aşkını kimse bir şey diyemiyordu konuşamıyordu en büyük ağa
"azad'a sevdan ve ağlalığı birbirine karıştırma Emin misin kararında"
dedikten sonra azat sinirle
"ağalar ben ağalığımada sevdama da güveniyorum Nesrin gelin olacak bana"
dedikten sonra herkes onaylamış ve gitmiştiYıldırım konağı matem evi gibiydi kimseden ses çıkmıyor herkes yerle birdi Nesrin 4 gündür odasından dışarı bile çıkmamıştı sanki yarın düğün yoktu sanki yarın darağacına çıkacaktı akşamki kına için gönderilen bindallıya dönüp bakmamıştı bile yatağından bile kalkmıyordu kuaförler saatlerdir bekliyordu ama nesrin'in inadını kimse kıramıyordu kuaför dayanamayarak azat'ı aramış azad gelmişti.
Çatık kaşları sinirden Seğeren çenesiyle tam bir agaydi 2 saat sonra olacak kınaya o hazırdı ama Nesrin daha yerinden bile kalkmamisti sert bakışlarıyla konağa girdiğinde herkes korkmuş sert adımlarıyla yeri dovuyor bakışlarıyla insanın canını yakıyordu bı kaç kişi hariç en başta nursin hanım ve ağıt ağa vardı büyüklerine hele ki karısının nesrininin ailesine asla saygısızlık yapmazdı hızla nesrin'in odasına çıktı kapıda bekleyen kuaför makyoz evin çalışan kadınları hepsi kapıdan nesrin'i ikna etmeye çalışıyor ama Nesrin inadı bırakmıyordu azat'ı gören biraz geriye adımlayıp yol veriyordu odanın kapısını kolunu bastırdığında kapi kitliydi kapıyı çaldığında nesin açmıyordu bağırdığında ses gelmişti sonunda"ben evlenmemek için kendimi odaya kitliyorum ağam kapıma geliyor evlenmiyecem seninle git buradan "
"Nesrin 2 saate kına var aç şu kapıyı "
"Acmayacam istemiyorum ne kına ne düğün "
"KADIN AÇ ŞU KAPIYI KIRARIM"
"ZORBALIĞI BIRAK AZAD AĞA BENDEN SANA KARI OLMAZ"
"NESRİN İMAMİ CAGİRİRİM BABA İZNİYLE NİKAHİ KIYARIM SENİ DE O EVE DÜĞÜNSÜZ KİNASİZ GÖTÜRÜRÜM AC KAPİYİ "
"FARK ETMEZ AZAT AĞA FARK ETMEZ "Nesrin'in son söylediklerinden sonra azat kapıya omuz atarak kırmıştı yatakta tüm rahatlığıyla yatan nesrini görünce kan beynine sıçramış sinirden gözü dönmüştü azatın nasrinin yanına gidip
"Ne yapıyorsun sen kadın "
"İyi valla ağam sen "
"Beni delirtme Nesrin kalk duş al hazırlan vakit geldi "
"Ağam ne kadar da heyecanlisin görende ilk kınan sanacak "Ellerini nesrin'in saçına atıp yanağına indirip ensesini sertçe kavradiktan sonra baş parmağıyla nesrin'in yanağını okşayarak
"İlk kınam değil Nesrin ama sevdiğim kadınla gönlümce istegimce ilk kınam 10 yıllık beklentim var bu işte "
"Bilerek yaptın kız kardeşinin işine geldi o yüzden kabul ettin "
gözleri zaten ağlamaktan kızarmışken biraz daha kızardı çenesi titriyordu ağlamamak için kendini sıktığı bariz belliydi"Elime fırsat geçince kaçırmak istemedim şimdi hemen kalkıp hazırlan yoksa ben seni banyoya sokarım birlikte duş alırız o zaman millet o günleri sen de istediğini düşünür "
"utanmıyorsun değil mi yaşattıklarından sonra tekrar hatırlatmaya"
"yaptıklarım yanlıştı biliyorum özür dilerim şu an tekrar olsa yapar mıydım bilmiyorum ani sinirle olan şeyler"
"ani sinirle veya bilerek sonuçta yaptın sen hepsini"
"özür dilerim ben de istemezdim böyle olmasını"Nesrin azata bakmadan kalkıp gitmişti banyoya kapıyı sadece çarparak o banyo duvarına yaslanmış hıçkıra hıçkıra ağlarken azat'ın içi yanmıştı ama gülmek zorundaydı azaldık gülerek odadan çıkıp aşağı kata inip hizmetli kadınlardan bir kahve isteyerek sedire oturdu agit ağa yavaş adımlarla azatın yanına oturduktan sonra lafa girdi
"azad ağa ben senin yıllardır kızıma Gönül bağladığını biliyorum nasip Kader biz büyüsün gelin dedik bekleyin dedik ailen beklemedi başka kadın aldılar sana karın rahmetli olunca gene geldin karşıma Allah var istemediğini biliyordum ama dul adama bekar kızımı vermem yakışık kalmazdı nasip kısmet olan olur Nesrin gene sana gelin oldu gözümü arkada bırakma kızım önce Allah'a sonra sana emanet ediyorum narin çiçektir küçük de diye hep el üstünde tuttuk seni bilirim sen de el üstünde tutarsın aranızda olanları da bilirim ama nesrin sana olan aşkını bitirdi kızıma iyi bak"
"merak etme agit aga emanetin başım gözüm üstüne kızına iyi bakacağım benim ona sevdam ilk günkü gibi"
"kızım kızına ana gibi bakar ama o da hala çocuk bunu unutma"
"ben nesrin'in vicdanını bilirim o öksüz bir yavruya kötü davranmaz ana olur ona"
"unutmaz da daha kızımın gözyaşına hem seni hem konağa hem mardin'i yakarım"dediğinde azad usul usul başını salladı sadece avluda tüm hazırlıklar tamamdı sadece neslinin hazır olmasını bekliyorlardı davullar zurnalar çalmaya başlamıştı bile azad köşede sigarası da içerken birden davul zurna susmuş zılgıtlar çalmaya başlamıştı azad sigarasının son durmanın çekip kafasını merdivenlere çevirdiğinde nesrini gördü sevdiği kadını ona bir adım daha yaklaşmıştı zaten onundu yeminini tutmuştu azat almıştı sonra nesrini son geceydi bu yarından itibaren Nesrin onun karısı olacaktı kadınlar hep bir ağızdan zılgıt çalıyor davulcu davula var gücüyle vuruyordu nesrin masaya oturduktan sonra Azat da geçip yanına oturdu hala akıyordu dinmiyordu hiç gözyaşları
"Ağlama Nesrin"
Nesrin durmamış hala aynı şekilde ağlıyordu
"ağlama gözünü sevdiğimi senin o gözünden akanlar ateş olup benim yüreğimi yakıyor"
"Etme azat bırak ayırma beni annemden "
"Ayırmam Nesrin gene gelip görürsün anneni "
"İstemiyorum azat ben kalk git bitsin bu işkence "
"Sana bu kadar yakınken bırakmam seni "
"Etme gönlümden söküp attım ben seni daha da almam "
"Yapma Nesrin yapma güzelim bu kadar yakınken birbirimize benden seni bırakmamı bekleme bunca yıl sonra ölsem vazgeçmem senden "
"azad sevmem seni Konya'ya giderken midem almaz dokundurmam sana öldürürüm kendimi"
"nesin uzatma karım olacaksın buna hiç kimse karşı çıkamaz"dedikten sonra sinirlenerek kalkıp gitmişti masadan nesrin içli içli ağlarken ah Kadersiz Nesrin ah bahtı kara Nesrin hep seni bulur böyle şeyler halay çekildikten sonra kına yakma zamanı gelmişti nesrinin duvağı kalktığında ağladığını görmüşlerdi sanki Durmuştu hiç ağlaması kına yakılacağı zaman kaynanasın nesrin'in eline büyük iki altın koyarak kınasını yakmış ve öperek tekrar geçmiş yerine kına yakıldıktan sonra herkes tekrar halay çekmeye başlamıştı uzun uzun bir gecenin ardından herkes evlerine dağılmış sadece Yılmaz ve Yıldırım ailesi kalmıştı herkes kapıdayken içeride sadece Azat ve Nesim kalmıştı Azat nesrinin kırmızı duvagini kaldırıp alnını öptükten sonra
"bu son gece Nesrin yarından itibaren benimsin"
diyerek gitti nesrin odasına girerek sinirle saçlarını açıti bindallıyı çıkardı üstüne bağırdı çağırdı agladi annesi geldi dizin de ağladı Nesrin ağladı annesi ağladı geçmiyordu bitmiyordu yangini yarından itibaren değişecekti hayatı annesi gittikten sonra kendini banyoya attı uzun bir ağlamali duşun ardından yatakta dönme vaktiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELLE GELEN MUTSUZLUK
Teen FictionBirinin yaptığı hatanın bedelini siz ödemezsiniz tabiki aşiret bir aileniz yoksa ve hatayı ailenizden biri yapmadiysa ama bu hatayı en yakınınız olan abiniz yaptıysa bu bedeli siz ödersiniz berdel ile şans işidir ya mutlu olur mutlu bir yuva kurar...