Když zazvonilo na přestávku a učitel odešel, ve třídě skončilo všechno napětí a začala naopak válka. Naruto ihned vstal ze svého místa a doklopýtal k zadní lavici.
,,Tak hele ty bezobočnatci! Dovolil sis docela dost na to, že tu seš teprve první den!" začal. Červenovlásek ho ale úplně ignoroval a dal se na odchod.
,,Tak hele, stůj!" zastavila ho Sakura, když se mu postavila do cesty.
,,Uhni, někdo na mě čeká" zamračil se na ni.
,,Na tebe? Kdo? Možná tak policie, protože seš sakra divnej!" pustil se do něj opět Naruto.
,,Tak hele fracku, co kdybys nechal mýho bráchu projít?" ozvalo se za ním. Když se otočil, naskytl se mu pohled na hnědovlásého vysokého kluka, který se obličejem mírně podobal jeho novému spolužákovi.
,,Kankuro, klid, ona by uhla kdyby se do toho nevložil tenhle uřvaný magor" podíval se na blonďáka.
,,A ty seš jako kdo? Co si myslíš že tu děláš?" ječel na něj Naruto.
,,Já? Já jsem Gaarův velkej brácha. A nechtěj aby sem přišla ještě naše ségra. Ta by tě složila tak, že bys týden nevstal ze země prcku" zasmál se.
,,No ale to pořád nevysvětluje co tady chceš" zkřížil ruce na hrudi Neji, který právě vstal z místa, aby situaci uklidnil.
,,Já? Jen jsem se šel podívat na brášku, to snad nemůžu? Můj malý bráška totiž hůř vychází s lidmi, takže jsem ho jen přišel zkontrolovat" pokračoval stále s úsměvem na tváři.
,,To není třeba Kankuro. Jediný kdo by potřeboval zkontrolovat jsou oni, protože je asi brzo všechny zabiju" dal se do kroku směrem na chodbu a jeho starší bratr se vydal ihned za ním. Celá třída ztichla, dokud za sebou nezavřeli dveře.
,,Co jsou sakra zač tihle dva?" začala Ino vyděšeně.
,,Lee, to je on. To je ten kluk kterého jsem potkala včera u ředitelny spolu s tou blondýnou. Nejspíš to jsou jeho sourozenci" ozvala se Sakura.
,,Jestli bude tenhle frajer v naší třídě a tihle za ním budou chodit, tak začne asi pěkný ródeo a nula spánku.." prohlásil Shikamaru otráveně.
,,Shikamaru má pravdu, vůbec se mi to nelíbí" přidala se Tenten ,,Docela se ho bojím. Když vedle mě seděl, přišlo mi, že snad ani nedýchal. Je na něm něco divného."
,,No to teda je. Nó, ale když se na to podíváme z jiného hlediska.. je docela hezký a sexy" rozvášnila se Ino, což Leeho donutilo se zamyslet. Měla pravdu. I když vypadá jako nový spolužák zvláštně, i tak je na něm něco, co ho přitahuje. Vzhledově nebyl vůbec k zahození, ba naopak. Něco se mu na něm přeci jen líbilo.
,,Je mi fuk jak vypadá, může být sebehezčí, ale je to naprostý šílenec!" nafoukl se Naruto.
,,Naruto má pravdu, jde z něj strach" přidala se Hinata, stále značně vyděšená ,,A-Ale třeba se změní.. třeba se nás jen bojí a tohle je jeho obranný mechanismus.." začala se ho Hinata zastávat.
,,Hinato, doslova řekl, že by nás nejraději všechny povraždil" protočila očima Sakura.
,,Pozor, už se vrací" upozornil Kiba, když se otevíraly dveře. A měl pravdu. Do třídy si nakráčel Gaara, v celé své kráse. V klidu si to štrádoval kolem Naruta a Sakury na své místo, na nějž se i usadil. Celá třída utichla a každý ho očko po očku sledoval. Sledovali každý jeho pohyb. Tenten seděla jako zkamenělá a Neji držel Leeho, aby Gaarovi jednu nevrazil. Ten však své okolí úplně ignoroval. Jako by snad nikdo kromě něj ve třídě nebyl.
,,Co to má bejt?" šeptal Kiba Shinovi, když čekal, co jeho nový spolužák opět vyvede. Tomu bylo ale vše ukradené. Se sluchátky v uších se díval z okna na město, jak kdyby ho viděl poprvé v životě. Což byla na jednu stranu pravda. V Konoze byl teprve pár dní. A stále si nezvykl na zeleň ve formě stromů a trav. Nebyl ale znechucený. Právě naopak. Konoha ho něčím zaujala, stejně tak její okolí.
,,Hele, um.. nechci nic říkat, ale víte že nám místo fyziky hodili do rozvrhu tělocvik?.." upozornila z ničeho nic Hinata.
,,Cože? Jakože teď máme tělocvik?" lekl se Shikamaru a v tu chvíli na něj také zazvonilo.
,,No to snad né, a já se tak těšil na Ohmův zákon!" práskl Shino sešitem na lavici, zvedl se a vydal se do šatny. Spolu s ním pohotově vstali i další spolužáci a vyběhli. Tedy až na Gaaru a Naruta.
,,Hej" začal na něj blonďák mluvit. Odpovědi se mu ale nedostalo.
,,Hej" začal znovu, ale to už do nováčka rýpl prstem. Ten okamžitě přemístil svůj pohled na něj a vyndal si sluchátko.
,,Co zas chceš?"
,,Je tělocvik abys věděl, máme se jít převléct" zamračil se na něj Naruto.
,,A-Aha. Tak proč jsi nešel?"
,,Protože ty o tom očividně nevíš, tak ti to teď říkám" skenoval ho očima.
,,Proč by ti mělo záležet na tom, jestli se JÁ dostavím na tělocvik?" schoval si rudovlásek sluchátka.
,,Protože je mi jasný že ještě nemáš přístup do bakalářů a kdybych ti to neřekl tak o ničem nevíš" mračil se na něj dál.
,,Jsi divný. Proč by ses o mě měl starat?" zvedl se a vydal se směrem ze třídy s Narutem v patách.
,,Protože nejsem podrazák, jako například támhle Sasuke, který mě kdysi zradil!" zaklel a Gaara se zastavil. Doopravdy na něm blonďákovi záleží? Ale proč? A co se stalo mezi ním a tím Uchihou? Byli snad někdy doopravdy dobří přátelé?
,,Ten Uchiha.." začal Gaara cestou ,,Co je zač?"
,,Sasuke byl v prváku můj nejlepší přítel. I když jsme se ze začátku nesnášeli, nakonec jsme byli nerozluční. Ale pak na začátku druháku.." vyprávěl a Gaara mu věnoval zvědavý pohled.
,,Na začátku druháku se něco stalo. Něco mezi ním a jeho starším bratrem. A se Sasukem to šlo z kopce. Začal kouřit, pít.. to vše samozřejmě přes nějaké své nové 'kamarádíčky' za které mě nahradil. Skončilo to tak, že mě začal ignorovat. A když už mě neignoroval, měl dost hnusné poznámky" dokončil.
,,Například?" snažil se z Naruta vypáčit více.
,,No.. například to, že nemám rodinu. Vlastně si mě adoptoval Iruka. Iruka je.. no, neříkám mu tati, říkám mu prostě Iruko. Je to teď jediná rodina co mám. Ale co se týče mé pokrevní.. matka a otec zemřeli, když jsem byl ještě malý. Pendloval jsem pak různě po dětských domovech, neměl jsem žádné přátele a první přátelé, které jsem si našel byli Shikamaru a Sakura. Chodili jsme spolu totiž na základku" zadíval se do země. Čekal nějakou odpověď, ale té se mu nedostalo. Ani nevěděl, proč se novému a tak děsivému spolužákovi tak rychle svěřil. Nemá to nějaká rizika? Co když se začne Gaara chovat stejně jako Sasuke?
,,Vím, jak se cítíš" řekl po chvíli rudovlásek, když došli ke skříňkám, kde již nikdo nebyl.
,,C-Co?" vykoktal Naruto a podíval se na spolužáka, kterému v obličeji hrál výraz, který u něj prozatím neviděl. Byl to smutek? Pochopení?
,,Řekl jsem, že vím, jak se cítíš" zopakoval a vytáhl si ze skříňky úbor, stejně tak i Naruto.
,,Moji rodiče jsou také mrtví" doplnil když zamykal skříňku, zatímco blonďák zamrzl na místě.
,,V-Vážně..? To mě mrzí.. Co se jim stalo?" zadíval se na rudovláska soucitně.
,,Matka zemřela při mém porodu a otec.. zabili ho" pousmál se nakonec, což Naruta znepokojilo.
,,Vypadáš jako by si tě měla každou chvíli odvézt pohřební služba" otočil se na něj Gaara.
,,T-To nic, jsem v pořádku.." ujistil ho blonďák.
,,Víš.. můj otec si nezasloužil nic jiného než zemřít. Zničil mi život" rozešel se směrem k tělocvičně a Naruta nechal stát tam, kde doteď stál. Přimrzlý k zemi. Jediné na co myslel bylo to, co se právě dozvěděl z jeho úst.
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...