Yanaklarım daha fazla kızarmaya başlamıştı. Elini çeneme attığında yutkundum. "Sen gerçekten- Ah! Utanınca fazlasıyla sevimli oluyormuşsun."
Çenemi okşayıp güldüğünde kaşlarımı çattım. Komik değildi, hiç değildi!
"Oha porno döndü resmen!" İrkilip başımı çevirdiğimde Jimin'in şaşırmış yüzüyle karşı karşıya geldim. Resmen dibimize girmiş bizi izliyordu ve bunu fark etmemiştik.
"Ben sana kodlara bak demedim mi lan?!" Alfam ona sinirle baktığında ben hala olayı etkisiyle şok yaşıyordum. Ne kadar süredir bizi izliyordu?
"Ya kıç kadar odada fısır fısır konuşursanız ilgimi çeker tabii, ne yapayım?"
"Bir şey yok. Hadi git alfanın kucağına, hadi." Eliyle onu kovar gibi yaptığında Jimin yüzünü buruşturup ikimize baktı ve yeniden soğuk alfasının kucağındaki yerini aldı.
"Al, banyoda giydikten sonra gelirsin birlikte oyuna bakarız." Elinde tuttuğu mavi eşofman altını bana uzattığında elinden aldım. İlla giydirecekti.
Ayağa kalkmak için yeltendiğinde durdu ve bana baktı. Biraz eğilip dudaklarıma kaçamak bir buse kondurduktan sonra hızla ayağa kalkıp masaya doğru ilerledi. Öylece yerde kalmıştım. Minik bir öpücüğün etkisi bu kadar fazla olamazdı ya!
Çakıldığım yerden kalkıp banyoya ilerledim ve şortumu çıkarıp eşofman altını giydim. Ardından banyodan çıkıp yavaşça yanlarına gittim. Yoongi ve Jimin bilgisayara bakarken alfam, sandalyesini ittirip bana döndü.
"Gel kucağıma," diyerek uyluğuna pat pat vurdu. Dudaklarımı birbirine bastırıp uyluğuna oturup bacaklarımı onun iki bacağı arasına sarkıttım."Bak neredeyse bitti." Yoongi'nin elindeki fareyi aldıktan sonra oyunun içindeki envantere girdi. "Senin tasarladığın kıyafetlere bak, hepsini ekledim."
Teker teker kıyafetleri gösteriyordu. "Ay bunlar çok güzel." Jimin, Yoongi'nin kucağında hareketlenip bilgisayara yaklaştı. "Bu cropun aynısından bana diktirelim mi aşkım?"
Yoongi, "Bakarız," dedi ve alfama döndü. "Oyunu artık piyasaya koyabilirsin bence."
"Evet şimdi Steam'e yükleyeceğim. Bedava olacak, Instagram'da paylaşacağım ve Twitch yayınında oynarım. İlgilerini çekerse oynamaya başlarlar."
Yerimde kıpırdandım. "İyi bir oyun şirketiyle anlaşırsın belki ve oyunun bayağı ünlü olur! Sende ünlü olursun!" Heyecanla konuştuğumda elini saçlama atıp karıştırdı.
"Derdim ünlü olmak değil. On yıl önce bunun hayalini kurmuştum ve sonunda başarıyorum."
"Gerçekten hayali," dedi Jimin ve ekledi. "Sırf bunun için ders çalışıp yazılım okudu."
Gözlerimi iyice aralayıp alfama baktım. "Ne diye öyle bakıyorsun? Hayatımın sadece oyunlardan ibaret olduğunu düşünmüyorsundur herhalde."
Başımı iki yana salladım. "Elbette hayır,"
"O zaman niye kocaman araladın gözlerini?"
"Bunca zaman hayalinden vazgeçmediğine şaşırdım." Başımı göğsüne yasladım. Jimin bana bakıp gülümsedi.
"Babam, hayalinden asla vazgeçme demişti çünkü." Elleriyle saçlarımı okşadığında duygusal bir ortama girmiş bulunduk. Gözlerimi kapattım. Benim alfam zor şeyler yaşamıştı.
"Geç oldu Jimin, gidelim mi artık?" Yoongi konuşunca gözlerimi açtım ve onlara baktım. Jimin başıyla onayladığında Yoongi, sandalyeyi geriye doğru itip Jimin'i belinden tutarak ayağa kalktı. Jimin, Yoongi'nin boynuna kollarını doladıktan sonra bana baktı ve göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valorant | Taekook ✓
FanfictionEğer alfa Jeongguk, Valorant oynarken ona bebeğim demeseydi, onu beceremeyip ruh eşi olduklarını öğrenemezdi. texting + düz yazı omegaverse