'Opstaan!' Roept Louis. Ik kijk naar hem vanuit ons bed. 'Nahh' ik draai me om. 'Komaan' Louis kom naast me zitten. Ik kom recht en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij geeft een kus op mijn hoofd. 'Heb je trouwens al nagedacht over mijn idee?' Vraagt Louis. Ik ben nog niet helemaal wakker 'Welk idee?' Hij kijkt me aan met zijn je-weet-het-wel gezicht. 'Oh, ja, ik vind het leuk. Maar of de anderen dat vinden..' 'We zullen het hen direct vragen. Kom mee naar beneden. Ik knik en neem zijn hand. Omdat ik nog niet helemaal wakker ben val ik bijna van de trap, Louis kan me nog net vastpakken. 'Pas op meisje, straks val je nog' zegt hij beschermend. 'Sorry, ik voel me niet helemaal top.' Dat zie ik' lacht Louis. Hij neemt mijn hand harder vast. Als we beneden aan de ontbijttafel zitten, stellen we meteen het idee voor. Iedereen vind het geweldig. 'Dat is dan geregeld!' Zegt Harry. 'Jullie gaan het geweldig doen' zegt Niall met een knipoog. 'Waar is Emily?' Valt Eline op. 'Nu je het zegt' iedereen kijkt met een vragend gezicht. Harry begint:'ze is nog boven, ze voelde haar niet zo goed.' 'Wat is er gebeurt misschien?' Vraagt Liam. 'Wel, we hadden een wilde nacht' zegt Harry stil. Iedereen weet wel wat hij bedoeld. 'Ze is toch niet zwanger he?' Grapt Louis. 'Louis' ik geef hem een duw. 'Ik zal eens gaan kijken' zegt Harry met een bezorgde stem. Ik hou hem tegen. 'Ik ga wel.' Harry knikt. Als ik in hun kamer ben gekomen zie ik Emily op bed liggen. 'Alles oke?' Zeg ik terwijl ik naast haar kom liggen. '.ja hoor, maar vannacht...' 'Ik weet wat er vannacht was' zeg ik. 'Oh, oke.' ik kijk haar aan. 'Denk je dat je zwanger bent?' Het lijkt of ze bijna gaat wenen. 'Ik weet het niet zeker maar misschien..' 'Emily toch' ik geef haar een knuffel. 'Het komt allemaal goed. Blijf maar hier.' 'Wacht!' Roept Emily, 'nog niks tegen iemand zeggen.' Ik knik en ga terug naar beneden. Ik zie hen met benieuwde blikken kijken. 'En?' Vraagt Harry. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. 'Het gaat met haar, ze is gewoon een beetje moe.' Hij lucht op:'goed, dan is het goed.' Ik lach. Het is vreselijk om te liegen tegen hem. Maar langs de andere kant weet ik het niet eens zeker.
JE LEEST
A dream came true
FanfictionLuna, spreekt af met een groepje internet vriendinnen om samen op 13 juni naar het concert van one direction in Brussel te gaan. Ze hebben er heel veel zin in, zeker omdat ze elkaar voor het eerst gaan ontmoeten. Als ze denken dat dat al spannend is...