Selen "kanka bugün bizde kal" dedi. "Hep sizdeyim ayıp olur artık" dedim. Alper ters ters baktı "itiraz yok kalıyorsun" demişti alper. "Annemden izin alayım" dedim. Selen hemen telefonunu çıkardı "o iş bende" dedi.
Salondan çıkıp odasına geçti annemi nasıl ikna ediceğini biliyordu.Alper "benim odama geçelim" dedi. Hafif gerilmiştim ve heycanlanmıştım çünkü alperle odasında ilk yalnız kalışımızdı. Kafamı salladım elimi tutup beni odasına götürdü.
Kapıyı kapattı, beni kendine çekti sarıldı, burnunu burnuma sürttü, öpmeye başladı, nefessiz kaldığımda alperi kendimden uzaklaştırdım nefes nefese yüzüne bakarken sırıttı. "Bebeğimi nefessiz mi bıraktım?" Dedi. Gözlerimi kaçırdım kafamı göğüsüne yasladım. Elleri belimdeydi okşadı.Beni yatağına doğru götürdü uzandırdı ve yanıma uzandı. Ikimizde birbirimize dönüktük saçlarımla oynuyordu.
Alper "evlenelim mi?" Dedi. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. "Çok erken ama" dedim. Alper "değil" dedi. Gülümsedim dudağını öptüm "üniversiteyi okuyup bitireyim ondan sonra bakarız" dedim. Daha çok yanaştı "çok seviyorum seni" dedi. "Bende" dedim. "Bende ne? Demişti. "Bende çok seviyorum" dedim.Üzerime doğru çıktı ve öpmeye başladı, kendisini bana bastırdı. Ve çok sert öpüyordu. Nefessiz kalınca boynumu öpmeye başladı, elleri rahat durmuyordu belimde ve bacaklarımda geziyordu. Tekrar dudaklarıma yönelip öpmeye başladı.
O sırada odanın kapısı bir anda açıldı selen kapıyı açmıştı ama telefona bakıyordu, alperi hemen üstümden attım o sırada selen bize baktı "oha" dedi gözlerini kapattı. "Bakmıyorum devam edin" dedi ve odadan çıktı.Kafamı yastığa gömdüm "rezil olduk" dedim. "Bişi olmaz alışsın" dedi. Kafamı iki yana salladım. Alper keyif almışa benziyordu gülmeye başladı. Elli rahat durmuyordu, elini tişörtümün içine soktu ve sırtımı okşuyordu. Eli sütyen askıma gidince gerilmiştim.
Tek hamlede açmıştı, kafamı ona doğru çevirdiğimde beni düz yatırmıştı, eli gögüsümü bulduğunda yavaş yavaş okşamaya başladı. Bu kadar rahat olması beni çıldırtıyordu.Açelya "az önce kardeşin bizi bastı ve çok rahatsın" dedim. Boynumu öptü ve "aşkım yabancı değil bişey olmaz" dedi. "Of" dedim. Dudağımdan öptü bu seferde, elini göğüsümden çekip karnıma getirdi.
Üzerime eğildi dudaklarıma yapıştı.
Zor zar alperden ayrılıp oturur pozisyona gelmiştim.
"Seleni yalnız bırakmayalım" dedim. Alper sırıtmaya başladı "sen git ben duşa giricem" dedi. Gözlerine baktım daha sonra pantolonuna baktım (🥲)
Alper son kez dudağımdan öpüp yataktan kalkıp banyoya gitti.Elimi kalbimin üstüne koydum hızlı hızlı atıyordu. Sütyen askımı takıp selenin yanına gittim.
Selen sırıtıyordu "eeee neler yaptınız" dedi eğlendiği çok açıktı.
"Öpüştük" dedim, "bence sadece öpüşmediniz" dedi gülmeye başladı.
"Odaya girdiğimde abim nerdeyse üstündeydi" dedi. "Sevgilin olsun görücem ben seni" dedim.
Selen "abim nerde?" Dedi. "Duşa girdi" dedim. Selen kahkah attı "bu duş herzamankinden çok daha farklı olucak" dedi. Gülmeye devam etti. Arkamdaki yastığı selene fırlattım.15 dakika sonra alper salona geldi, selen imalı imalı bir abime bir bana baktı. "Bir şey yapmicaksanız burda oturabilir miyim?" Dedi güldü. Göz devirdim alper "dayak istiyorsun galiba" dedi. Selen "kıyamazsın" dedi. Alperde göz devirdi yanıma geldi, sarıldı.
Telefonumdan tik tok izliyordum alperde benimle izliyordu.Bir süre sonra acıktığımı hissettim "acıktınız mı?" Dedim. Selen "of evet" dedi. Alperde "bende acıktım" dedi.
"Ne yapayım" dedim. Selen "pilav yapabilir misin? Çok güzel senin pilavın" dedi. "Kuru kuru pilav olmaz yanına bir şey yapmak gerek" dedim.
Selen "tavuk sote?" Dedi. "Olur" dedim.Selenle mutfağa geçtik ben pilavı yapıyordum tavuk soteyide selen yapıyordu. Alper gelip arkamdan sarıldı. Selen "hayatıma abim gibi biri girsin amin" dedi güldük. "İnşallah kuzum" dedim.
11. Bölümde görüşürüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arkadaşımın abisi
General FictionEn yakın arkadaşımın abisi mi? Beni gerçekten seviyor muydu? Peki ben ona karşı birşeyler hissediyor muydum? Uyarı: küfürlü ve +18 sahneler vardır.