Ben geldimm.
Boş vaktim vardı yazayım dedimm.
Bu bölüm içimden gelerek kitapokuyomsalinben7 ye gitsin mi ya??
Yorumlarına çok sevindim deee 😁
Arda market arabasını sürerken Ege ön tarafta babasına çemkirmekteydi.
"Of baba ya biy tane daha alşaydın niye aymadın??
Biy tanecik istemiştim-""Bir tane aldık ya zaten oğlum. Sen bir kutu istemiştin hatırlatırım."
Ege babasının kendisine karşı kullandığı kozla somurtkan bir şekilde önüne döndü.
Ne yapsındı canım?? Canı çekmişti işte."Canın çektiği için bir tane aldık zaten bebeğim."
Sesli mi düşünmüştü??
Of Ege rezil olduk.Ege iç sesine içinden göz devirdi. Bu da yeni âdet olmuştu. Olur olmaz yerlerde konuşuyordu.
Susması lazımdı."Ama baba biy tanecik neye yetsin?? Şok istiyodum men."
"Tamam oğlum bir daha alışveriş yaptığımızda yine alırız tamam mı,hm??"
"Sös mü??"
"Söz oğlum söz. Hadi gel diğer rafa gidelim. Burası ile işimiz bitti."
"Baba~."
Ege kafasını arkaya çevirip bir yandan arabayı sürüp bir yandan kendisini cevaplayan babası ile göz göze geldi.
"Hm??"
"Şeyy oyuncak da âlâlım mı, biy tane seçcem söz. Hm?? Hm?? Noluy noluy~."
Arda hevesli bir şekilde istediğini rica eden oğluna kıyamadı. Oyuncak alabilirdi.
"Alırız oğlum önce ihtiyaçları alalım ama tamam mı?? Çıkmadan uğrar, alırız hangisini istersen. "
"Şeşekküyley baba~,en süper baba şenşin vayya."
"Yağcı seni."
Arda sırıtarak kurdu cümlesini. Oğlu babası ile oynamayı seviyordu. Zaafını ise minik,masum şeyler için kullanmaktan asla çekinmiyordu.
Yapabilirdi, yeter ki mutlu olsundu.Arda babasının cevabına aynı şekilde şirince sırıtarak karşılık verdi.
Bu sürede ise marketin çıkışı gözükmüştü bile.
Ege beklediği yere kavuşacağı için olduğu yerde heyecanla bir sağa bir sola sallanıyordu."Bak baba oyda iştee!!"
Ege'nin işaret parmağıyla gösterdiği yere bakan Arda, gördüğü doktor ayıcık kutu setiyle şen bir gülüş bahşetti oğluna.
"Oğlum bu muydu senin istediğin??"
"Eveyt baba şot düsel di mi??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE İLE BABA
Ficción GeneralEge ile babasının bir günlük(değil) maceralarına ve ev hallerine tanıklık edelimm. 🌸Galiba oneshot olacakk.(Olmadı) 🌸Cinsellik içermez. (Çünkü utanıyorum) 👻HAZIRSAN BAŞLAYALIMM!!!👻 Kapak Cr->> @daiisy_x BAŞARILAR💕💃 -🏅#cute => 4. -🏅#deneme =>...