-dikkat-
okumakta olduğunuz şey bazı rahatsız edici kelimeler veya rahatsız edici bir kurgu barındırıyor olabilir.<3
"Ahh, hadi ama Lix. Bu, bugün gideceğimiz ikinci ev. Hiç yorulmuyor musun?" Sarı saçlı oğlan kafasını telefonundan kaldırıp Yanındaki oğlana döndü. "Hyung, bunu daha ne kadar konuşacağız? Para kazanıyoruz, zevkte alıyorum. Ve sen, beni hiç kıramazsın öyle değil mi? Sonunda sende istediğini alacaksın." Ardından biraz duraksayıp taksinin ön tarafına doğru konuşmaya devam etti. "Lanet adam şu boku biraz daha hızlı süremez misin?!"
Minho, kafasını onaylamaz bir şekilde sağa sola sallayıp yolu izlemeye koyuldu. "Hem hyung, sende zevk alıyorsun. Birbirimizi kandırmayalım" Minho bu iş üzerinde yaşadıklarını gözden geçirdi. İstemsizce sırıtmıştı. "Ah, evet haklısın. Bazıları cidden fişek gibi oluyor." Bu söyledikleri Felix'i de kendisini de güldürmüştü.
...
Hyunjin, evine dönmüştü sonunda. Üç aylık ilişkisini sonlandırmıştı bir saat önce. O kurduğu zaman güçlü bağ kuranlardandı. Kolay kolay herkese açılmazdı. Ve o oğlana açılmıştı. Onun doğru kişi olduğunu sanıyordu, halbuki değildi. Ne kadar da aptaldı. Kendine biraz içki koyup Jeongin'e dair herşeyi bir koliye topladı. Sonra bunları niye topladığını ve ne yapacağını düşündü. Kız triplerine mi giriyordu? Sinirle koliyi bir kenara bırakıp uzun ve oldukça geniş koltuğuna oturdu. Belki de, biraz kafayı bulup porno izlemeliydi? Evet, öyle yapacaktı. Bu gece Jeongin'i unutacaktı.
...
"Evet, evet efendim. Tamamdır. Biz şimdi geldik zaten. Evet. Oh, öyle mi? Beyefendiyi beklettiğimiz için ne kadar özür dilesek az. Elbette sizden değil ondan dilemeliyiz. Ahahahh, elbette özürlerin en kralını dileriz. Peki efendim şu zam konusunda-" Telefon suratına kapanınca sarı saçlı oğlanın yüzü düşmüştü. "Ah şu aptal adam beni deli ediyor." Minho kollarıyla sardı Felix'i. "Sshht, sakin ol bebeğim. Ben onunla daha sonra konuşacağım"
Felix, Minho'ya gülümsemişti. "Hadi girip halledelim şu işi de." Sonrasında beraber apartman merdivenlerinden çıktılar. "Hyung, bir baksana şu kağıtta 6. daire mi yazıyor 8 mi?" Minho kağıdı eline alıp incelemeye başladı. "Silinmiş gibi görünüyor sanki... ama baksana direk kağıt böyle. Bence 6. Zaten 6 uğurlu rakamımdır oraya girelim."
"Bilemiyorum, şu sikik adamı tekrar arayıp sorsak mı?" Minho hafifçe kaşlarını çattı. "Emin değilim, bağırıp çağırabilir." Felix bir süre düşündü. "Aman, siktir et bana da 6 gibi geliyor zaten." Minho kafasını onaylarcasına salladı ardından 6. dairenin olduğu kata çıktılar. Kapıyı çalmadan önce de üstlerine çekin düzen verdiler. Glosslarını tazelemeyi de unutmadılar.
...
Hyunjin, pornoyu izledikçe tahrik oluyordu. İçkinin de etkisiyle neredeyse kendine dokunacak kıvama gelmişti. Çalan kapıyla küfredip koltuğundan kalkarak hayallerinden sıyrılmak zorunda kaldı. "Bu saatte ne bu amına koyayım ya?" Kapıyı açtığındaysa gördüğü manzara onun için hiçte iyi değildi. Yutkunduktan sonra kaşlarını çattı. "Buyrun?" Felix, hızla gülümseyip içeriye atıldı. "Çok kibarsınız efendim." Minho'da içeri girip kapıyı kapatmıştı. Hyunjin neye uğradığını şaşırmış durumdaydı. "İsminiz neydi acaba?" Oğlan, neler olduğunu çözmeye çalışırken cevap verdi. "Hwang Hyunjin. Siz kimsiniz?"
"Ben Minho, bu da partnerim Felix. Namı diğer kediciklerin." Bu sözler aslında Hyunjin'in hoşuna gitmişti. Ama anlam verememişti. Eğlenmekten kastı kesinlikle bu değildi."Pardon, bir yanlışlık olmalı-" Felix Hyunjin'in sözünü böldü."Az konuşup çok iş yapsak daha iyi olmaz mı?" Bu esnada Hyunjin'i omuzlarından tutarak koltuğa doğru yönlendirdi. Ardından oturtup kucağına yerleşti. Minho'ya yer bırakmayı da ihmal etmemişti. Şuanki azgınlığı yüzünden ses çıkaramayan Hyunjin'e gülerek Felix'in ayırdığı yere oturdu Minho. Felix sürtünerek zıplamaya Minho ise emerek dudağını öpmeye başlamıştı. Hyunjin, başta cidden bu modda olduğunu düşünmediğinden, karşı koyacaktı lakin karşılaştığı zevk paha biçilemezdi. Kendini Jeongin'e ihanet etmiş gibi de hissediyordu ama ilk ihaneti o yapmıştı sonuçta değil mi? Sorun olmazdı bu. Ayrıca şuan bekar biriydi. Felix, oğlanın aletini çok şişkin hissedince gülümsemesine engel olamadı. Minho'da Felix'te gömleklerini hızlı bir şekilde yırtarcasına çıkartmaya başladılar. Çok geçmeden Felix, Hyunjin'in gömleğine geçmişti. Minho ise eğilip dişleriyle pantolonun fermuarı açıp neredeyse pantolonu yırtacak olan aleti serbest bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHORES • SMUTSHOT✓
FanfictionYanlış daireye gönderilen fahişe ikili Minho ile Felix, evinde porno izleyen Hyunjin ve ardından ev arkadaşı Jisung ile karşılaşır.