Why the hell are these kinds of things happening? Because world is evil and society is worse.
"Jinej už nebudu, budeš si muset zvyknout" a přesně tohle je chvíle, kdy uslyším svoje vyzvánění od Blur.. z kapsy vytáhnu telefon a hovor přijmu..
"U telefonu Gerard Wa-" jsem přerušen hlasem, který jsem neslyšel asi pět měsíců..
"Hej Gerarde.. hádej kdo to asi je a hádej kdo se vrací do Jersey!! Konečně jsem našetřil dost peněz a moje kapela se začala trochu proslavovat a tak volám svýmu nejlepšímu příteli, jak se máš, kámo? Musíme se setkat, dát si kávu a popovídat o věcích!" Z repráku mého telefonu se hrne ten šílený a šťastný hlas.. který neví, že jsem dva roky slepý.
Frank si musel všimnout mojí reakce, protože mě chytnul za rameno a jemně ho pohladil.
"Brendone? T-Ty se vracíš do Jersey? To je dobře.. myslím. Já musíš něco vědět.. kdy se chceš sejít?" snažím se znít klidně i přes to, že klidný nejsem ani při nejmenším.
"Gee.. jsem rád, že se tvůj hlas nezměnil. Je to pořád stejný.. ten zženštilý mumlavý hlas, který mi tolik chyběl.. máš čas.. třeba za půl hodiny?" ozve se a já se málem rozkašlu.
"Nemám zženštilý hlas, Brendone.. kdyby jsme měli mluvit o divných věcech, který ten druhý má.. můj cíl by bylo tvoje čelo, tak drž hubu! Říkal jsi za půl hodiny? Děláš si srandu, že jo? Nejsem schopný se připravit za půl hodiny..
Tak trochu jsem zapomněl, že Frank je v místnosti.. "Jsi nějaká holka, že potřebuješ na přípravy tolik času, Gerarde?.. nejdeme na rande!" zasměje se a pokračuje. "Až budeš hotovej, tak zavolej na tohle číslo.. a pospěš si!" s těmito slovy uslyším pípání, které oznamuje, že hovor byl ukončen.
"Kdo to byl?" uslyším Franka a až teď si uvědomim, že tady nejsem sám..
"Brendon.. odstěhoval se předtím, než jsem oslepl a já nikdy neměl odvahu mu to po telefonu sdělit. Vždycky toužil potom se vrátit a založit kapelu... vlastně je to i můj bývalí.. milovali jsme se, to jo.. ale potom se to zhrotilo tím, že se musel odstěhovat. Nic o mě teď neví a já vlastně ani nemám ponětí o tom jak vypadám" začínám panikařit.
"Aha.. tak tě připravíme na setkání s tvým dávným přítelem!" cítím jak mě chytne za ruku a pomůže mi postavit se. Dotáhne mě do ložnice.
"Takže.. co chceš na sebe? Připravím ti to tady, zatímco se budeš sprchovat.." jsem zmatený a celkově dezorientovaný.
"Franku.. jdeš na to fakt rychle, nechceš trochu zpomalit, říkal jsem mu, že mi to zabere čas." zamumlám.
"Ne.. mluv" Zasměje se.
"Fajn.. víš.. mohl jsi si všimnout, že mám rád černou.. tak něco černýho. Zbytek je na tobě." usměju se.
"Dobře..tak se běž osprchovat. Budu tady" popožene mě.. svůj byt znám, takže nepotřebuju hůl.. dojdu do koupelny. Nemotorně ze sebe sházím oblečení a opatrně vstoupím do sprchy. Nestojim o to, aby jsem uklouzl. Pustím horkou vodu.. poznám to, pravá je teplá a levá studená.. nahmatám sprchový gel a část obsahu si vymáčknu do ruky. Pokryju celé svoje tělo gelem a do vlasů vmasíruju šampón. Moje ruka se zastaví na mém boku a já ztuhnu. Cítím strie z doby, kdy jsem byl tlustý. Pokračuju níž a cítím je i na tříslech.. musí vypadat odporně. Cítím mojí vystouplou pánevní kost.. rukou přejedu víš a strie cítím hlavně na břiše. Ruku rychle dám pryč z mé pokožky.. nechci vědět to, jak jsem ošklivý. Zajímá mě jedna věc a to jestli jsem nepřibral. Rukou nahmatám žebra a zalapám po dechu, když zjistím, že nejsem hubený.. já jsem totiž vyhublý. Cítím svoje žebra a to nepotřebuju zatahovat břicho. Je to divný. Rychle přestanu zkoumat svoje tělo, protože nechci vědět jak moc jsem se změnil a všechen gel a šampón ze sebe smyju. Vypnu vodu, usuším se a ručník si zavážu obmotám kolem pasu. Opatrně dojdu do své ložnice a otevřu dveře.. nevím jestli tam Frank je, protože neslyším, že by se někdo hýbal nebo dýchal.
ČTEŠ
Take Care of Me (Frerard)
FanfictionNebudu vám nic prozrazovat, pokud chcete vědět o čem to je, přečtěte si to.. V tomhle příběhu se objeví sex a sprostá mluva. Pokud se vám nelíbí číst o homosexuálech, vypadněte a už se nikdy nevracejte, protože mám alergii na homofobi. Nebude to š...