Justin
Ráno jsem se probudil s dobrou náladou. Vstal jsem z postele a šel dolů. Nikde nikdo teda až na Kate která si zpívala v kuchyni asi mojí písničku ale pak nikdo nahoře taky ne. Šel jsem ke schodům a slyšel dole hudbu. Usmál jsem se a šel dolů. Otevřel jsem tělocvičnu a viděl Bellu tancovat u zrcadla. Tancovala strašně krásně úplně to prožívala. Viděl jsem že zavřela oči a jenom poslouchala hudbu a tancovala. Šel jsem k rádiu a pustil písničku 3 ALAYLM. Podívala se na mě a usmála se. Začal jsem tancovat jako na koncertě tu stejnou sestavu hned se ke mě přidala. Dotancovali jsme že jsem stáli na proti sobě. Přitáhl jsem si jí k sobě a políbil jí. ,,Miluju tě" řekl jsem ,,Já tebe taky" řekla a znova mě políbila. ,,Kde je Madison?" zeptal jsem se ,,Naposledy byla na zahradě s Esther a Kennym" řekla a já přikývl. Vypl jsem hudbu a šli jsme nahoru. Bella se šla převlíknout a já šla na zahradu. Hned jsem se začal smát. Kenny ležel na trávě na něm ležela Madison a za rukáv ho tahala Esther. ,,Co tu provádíte?" zeptal jsem se a všichni se na mě podívali a Madison se zvedla a běžela ke mě roztáhl jsem náruč a ona mi do ní vletěla zvedl jsem jí a políbil jí do vlasů. ,,Ahoj princezno" řekl jsem ,,Ahoj" řekla ,,Spikli se proti mě!" zařval Kenny a my jsme rozesmáli. ,,Justine! Madison!" slyšel jsem křik Bell a pak přiběhla na zahradu ,,To nestihneme už musíme jet" řekla a já se podíval na hodinky a vzal Madison a běžel kní do auta. Měl jsem džíny a tričko a Madison měla kraťasy a tílko.
Dojeli jsme na stejné místo a oni se na něčem dohadovali. Došli jsem tam a Madison šla rovnou k vyzážistkám ,,Co se tu děje?" zeptal jsem se ,,Ella to dnes nestihne asi to je strašně špatný" řekl ,,Kdo je Ella?" zeptala se Bell ,,To je Růženka ale už velká znáte Ellu Fanning?" řekl a já přikývl ,,No tak nevíme jestli to stihne" řekl a já přikývl ,,No to je jedno takže Ang ty pojď támhle" řekl a já už viděl Madison. Měla takové béžové šaty a vlasy jako včera. ,,Budeš tady a budeš dělat něco jako vidíš tady ten strom jak je ta kůra odřená?" řekl a ona přikývla ,,Tak budeš jako kouzlit a opravíš to ale to teď neřeš" řekl ,,A ty si pak všimneš že za tebou někdo stojí" řekl a já se podíval na Bellu která objímala Madison byli spolu krásný. ,,No a bude to Madison alá Růženka a ty se otočíš a uvidíš že je to ona" řekl ,,A ty Maddie pojď se mnou támhle budeš u dveří ano?" řekl a ukázal na dveře u jedné chaloupky? ,,A pak až uvidíš že kamera jede tak poběžíš támhle na tu cestu a při tom se budeš smát" řekl a ona přikývla ,,Pak až doběhneš k 'Zlobě' tak ona se na tebe otočí a ty řekneš ahoj a trošku se usměješ a budeš se pořád usmívat a ona řekne ty Ang 'Běž pryč,běž,běž pryč' no a pak jí obejmeš kolem nohou ano?" řekl a ona jenom přikývl a usmála se ,,A ty Ang uděláš takový to aww až tě obejme a pak pokroutíš očima a řekneš nemám ráda děti" obě dvě přikývli ,,Maddie ta zvedneš ručičky a uděláš vlastně aby tě zvedla a řekneš hop hop" řekl ,,A pak jí zvedne a ty Maddie jí dáš ruce na ty rohy a pak zase víš a pak na tohle" řekl a ukázal jí na Ang na takový límec ,,A na to prostě šáhneš jako že tě to zajímá a jako zakňučíš pak tě dá dolů a řekneš Ang 'Utíkej. Běž,běž' a pak ty odejdeš Maddie a budeš se zase smát a pak už tam nebudeš" řekl a všichni přikývli ,,Takže můžeme"Maddie odvedli na její místo a všichni byli na svým místě. ,,Kamera.Akce.Jedeme!" zařval ,,Scéna 22 poprvé!" zařvali a pak se jelo. Podle mě se to povedlo dobře. ,,Bylo to dobrý ale Maddie ty musíš ty rohy prostě ohmatat a pak vlastně zakňučíš a ty Ang musíš pořád něco dělat s těma očima jako že tě to otravuje že tam je" řekl a oni přiikývli ,,Kamera.Akce.Jedeme!" zařval ,,Scéna 22 podruhé!"
,,Výborně tak Maddie až bude premiéra musíš se tam dostavit úplně všichni a děkujeme že tu máme tak šikovnou holčičku jo a jestli tady chcete být tak můžete" řekl a my jsme přikývli. Zůstali jsme tam ještě když přijela Elle a pak jsme odjeli.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...