Son dersteryik telefonumu her dakika kontrol ediyordum ama Tomdan yada Billden bi geri dönüş yoktu neden cevap vermiyor bunlar aradım aradım açmıyolar ikisidee .
Toma yazmaya karar verdim .
Nerdesin arıyorum açmıyorsun nereye gittin 1 hafta .Aradığında uyuyordum açamadım endişelendirme beni artık cevap ver lütfen . Mesaj sadece ulaştı görülmedi zil çaldi zayn ve yuri beni zaten kapının orda bekliyorlardı.
Z-Gidiyor muyuz?
M-Nereye ... heee evet evet meraktan ölücem .
Z-Yuriye anlattım oda geliyor israr etti .
Y-Tabiki gelicem manyak kaçırır mıyım kim bilir Conor çikar şimdi iyy .
M-Yok be jessica o notu bıraktırmazdı neyse ben önden gidiyorum siz artık geriden geriden izler misiniz naparsıniz bilmem .
Spor salonunun arkasında kalan boş bahçeye doğru yürümeye başladım okul boşalmıştı sadece basketbol takımından bikaç kişi etrafta geziniyorlardı . Spor salonunun arkasına vardım ama kimse yoktu biraz gezindim .
M-Uff amaaan bende bişey sandım notu bırakıp gittin mi yani , sabırr zamanıma değmez . Tam arkamı dönmüş gidecekken adımı duydum .
?-Hop mars dur bakalım .
Arkamı döndüğümde karşimdaki jessicayi görmek beni şok etmişti.
M-Oha jessica sen mi bıraktın notu ne oldu sonunda bana olan aşkını ilan mi ediceksin sonunda yoksa ?
J-Aptal hayır tabi ki de bikaç teklifim olucak .
M-Pf ne teklifi be .
J-Tomdam sakince ayrıl ve iletişimini tamamen kes .
M-... oldu başka ?
J-Yada ben yapıcağımı biliyorum .
M-Of jessica bi git yaaa bende önemli bişey sandım sana ayırcak zamanım da yok sabrım da . Arkamı döndügümde jessica omzumdan sertce tuttu kendine çevirdi .
J-Mars ! Ben ciddiyim birak onun peşini o seni incitir ben seni uyarıyım yani arkadaş tavsiyesi diyelim .
M-Ya ben seni neden dinleyeyim ki jessica sinirim sabahtan beri tepemde dayak yemek istemiyosan dalga geçmeyi birak ! Hizlica arkamı döndüm yürümeye başladım, mal mıdır nedir bide not bırakmış Allahım sabır ver hızlıca ordan uzaklaştım zayn ve yurinin benin izlediği duvarin oraya kadar gelişken yumrugunu sıkmış jessica arkamdan bağırdı .
J-Sen canına susamışsın !
M-Herkes öyle diyo niyeyse .
J-SENI BITIRICEM !
Herhagi bi tepki vermedim yuriden çantamı aldım ve arabaya yürümeye devam ettim yuri ve zayn bana soru sorup duruyolardi .
Z-Ne dedi .
Y-Jessica senden ne istiyo pardon ?
Z-Hayir alip veremedigi ne yani .
Y-Dimii kiskanç kiz .
M-Ay bi susun be başım ağrıyo yürüyün arabaya gereksiz bi muabbetti uzun bi gündü tek istegim eve gitmek yuri al sen kullan süresim yok .
Y-Sen mars değilsin marsa ne yaptın ... bu arada haber varmı ?
M-yok galiba bakıyım AHA MESAJ GELMIŞ !
Tom☆
_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarışcı/Tom kaulitz
Ficção AdolescenteSen beni o pistte ilk gördüğünde dünayanin merkezi olacağımı hiç düşünmemişsin Bense seni ilk gördüğüm an anlamıştım seni herşeyden çok seveceğimi...