Ben geldim arşivden selammm
KDMDKDDMKDÖDK
PAMUK ELLER YILDIZA TAMAM MI??
İYİ OKUMALAR<33
Ege, güne babasının yatağında açtı gözünü. GİTMEMİŞTİ. BABASI BURADAYDI. Bununla birlikte kıkırdadı Ege.
Arda ise uyanıktı ama oğlunun ne yapacağını merak ettiğinden açmamıştı gözünü.
Şayet bu merakı çok sürmemişti.Ellerini yanaklarına saran ve bıcır bıcır konuşan oğlu ile açtı gözlerini.
"Babaa ben uyandıımm vee şok acıktıımm. Hadi uyaann"
Arda el çabukluğuyla altına aldı oğlunu. Ellerini iki yanından yatağa yaslayıp,yukarıdan baktı Ege'ye.
Ege'nin ise bu hareketle tiz bir çığlık kaçtı ağzından."Demek acıktın hm, ben de çok acıktım, evde de kahvaltı hazır değil. Ne yapsak ki??"
Ege yüzündeki savunmasız ifadeyle,
"E hazırlayalım baba" dedi.
Arda'nın ise buna cevabı omuz silkmek oldu.
"Bana ne. Üşeniyorum."
Ege bununla birlikte ellerini babasının yanaklarına sararak cevap verdi.
"Ama baba ben şok acıktım. Mende yaydım edeyim. Haydi hazıylayalım."
Bu masum cevap ise Arda için son nokta oldu. Kafasını Ege'nin karnına eğip oğlunu tam da aklından geçirdiği gibi yemeye başladı.
Arda'nın kahve ve grilerle bezeli odası çiçek açmıştı sanki bir anda.
Ege'nin kahkahaları ve Arda'nın çıkardığı -tabiri caizse hayvani sesler bile- gri duvarlara çarpıp çiçek açtırıyordu.
İkili biraz daha yatakta oynadıktan sonra kalktılar.
Mutfağa uçtular ve kahvaltı hazırlığına başladılar.Arda oğlunun önüne omlet için kırdığı yumurta kasesini bıraktı ve güvende olduğuna emin olduktan sonra salatalık soyup doğrama işine geri döndü. Ege ise minik kaşığıyla yumurtayı karıştırmaya başladı.
Elleri iyiden iyiye alışıp gelişiyordu. Arda ise önüne dönük olmasına rağmen arkasındaki görüntüyü tahmin ettiğinden yüzündeki gülümseme ile yapıyordu işini.
"Baba mak~ şayı~."
Arda oğlunun seslenmesi ile omzunun üstünden kafasını çevirdi.
Ege kendisine onun mu çırptığı yoksa yumurtanın mı onu çırptığını bilemediği şaheserini gösteriyordu.
Arda kahkaha tınısı sarılı sesiyle cevapladı oğlunu.
"Evet oğlum sarı hem sen de sarılaşmışsın hm??" Yumurta mı seni çırptı bebeğim???"
Ege anlamadı babasını ama sorusunu yine de cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE İLE BABA
General FictionEge ile babasının bir günlük(değil) maceralarına ve ev hallerine tanıklık edelimm. 🌸Galiba oneshot olacakk.(Olmadı) 🌸Cinsellik içermez. (Çünkü utanıyorum) 👻HAZIRSAN BAŞLAYALIMM!!!👻 Kapak Cr->> @daiisy_x BAŞARILAR💕💃 -🏅#cute => 4. -🏅#deneme =>...