Paylaşılan o videodan sonra, video okulda baya bir olay açmıştı. Herkes hasanla dalga geçiyor ve çoğu kişi onu terk ediyordu. Arkadaşlıktan bile reddenler olmuştu.
Sanırım artık hak ettiği yeri buldu. Kimse artık bir daha yüzüne bakacağını bile sanmıyorum.
Öğle molası olduğu için büfeden bir tost ve ayran alıp bahçeye çıktım. Karnım baya bir guruldamaya başlamıştı. Açlıktan gebericektim. Bana bakmayın öyle çünkü yemek ve açlık benim hassas noktam.
Bahçede boş bir bank bulup, oraya oturdum.
Tostumu yiyip, ayranımı içerken birden telefonuma gelen bildirimlerle birlikte duraksadım.
Gölge kız : dikkat et, polisler şimdiden yola çıkmaya başladı.
Ben : polislerin bu durumla ne alakası var?
Gölge kız : benim paylaşmış olduğum gönderilerden kaynaklı. Ezgi soruşturmasını tekrar başlatıcaklarını duydum.
Ben : ne, ezginin katili bulunmamış mıydı?
Gölge kız : ege, herşey düşündüğün gibi değil. Zamanı geldiğinde sana herşeyi anlatıcam ama şimdilik beni dinle. Ne olursa olsun polis teşkilatından kimseye güvenme.
Ben : peki niyee?
Mesajım görüldü olduktan sonra hesap çevirimdışı oldu.
Bu her kim ise insanı çıldırtmaktan başka birşey yapmıyordu.
birkaç dakika sonra
Tostumu ve ayranımı bitirdikten sonra okula girmek için yola koyuldum.
Tam okuldan içeri giricektim ki polis arabalarının siren seslerini duymamla birlikte duraksadım.
gizemli kız doğruyu söylüyordu . polisler gelmişti bile.
polisler yavaş yavaş arabalardan inerek okula girdiler .
ne amaçla gelmişlerdi bunu merak ediyordum . soruşturmayı mı başlatıcaklardı yoksa başka bir sorun mu vardı çözemiyordum .
dedektiflerden biri benim yanıma gelerek konuşmaya başladı :
dedektif : merhaba ege . sen ezginin en yakın arkadaşı olmalısın.
ben : evet öyleydim memur bey.
dedektif: sorgulamaya ilk seninle başlasak bir sorun olur mu ?
ben : hayır benlik bir sorun olmaz .
dedektif : o zaman beni takip edin lütfen.
dedektifler 2 kişi olmak üzere önümde yürüyorlardı. bende onları takip ediyordum tabiki .okulun en arka köşesinde kulübe gibi duran küçül bir yere geldik.
dedektifler kulubenin kapısını açarak içeri geçmem için hareket yaptılar .
bende tamamdır diyerek içeriye girdim
içeriye girdiğimde tavanda duran loş bir lamba vardı .
içeriyi fazla bir şekilde aydınlatmıyordu . kişilerin yüzlerini görmekte aşırı fazlasıyla zorluk çekiyordum .
içerdeki polislerden biri , masanın ucunda duran sandalyelerden birini çekerek oturmam için işaret verdi. bende göstermiş olduğu sandalyeyi oturup masaya yakınlaştım.
karşıma yüzünü tam göremediğim bir polis oturdu ve elinde duran dosyaları masaya koydu.
polis : ezginin en yakın arkadaşının sen olduğunu duyduk doğru mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gölge kız
Teen Fictiongölge kız adlı bir kullanıcı okuldaki tüm herkesin ifşalarını biliyor . neler yaptıklarına dair , tüm herşeyi biliyor ve gölge kız adlı kişinin paylaşmış olduğu bir gönderi yüzünden , polislerin tekrar bitirmiş oldukları bir cinayeti tekrar başlatma...