1.

7 3 1
                                    

Merhabalar bu benim yayımlanmış ilk kurgum bu kurguyu kafa dağıtmak amaçlı yazıyorum ama umarım okunur...

İyi okumalar∆∆

🍫🥛

"Hadi ama ecrin geç kaldık...! " Dedim ayakkabılarımı giyerken ve evet fakülte ile ev arasında ne kadar az mesafe olsada yine de geç kalıyorduk. Kimin yüzünden mi tanıştırayım en yakın arkadaşım ecrin yüzünden yine süs peşinde olduğu için geç kalıyorduk "geldim bekle... Şu glossumu da sürdümmü tamamdır montumu alıp geliyorumm. " Oysaki ben çoktan hazırlanmıştım. Ecrinde daha fazla oyalanmadan evden çıkmıştık...

Telefonda gezinip şarkı mırıldanan ecrin aniden bana dönüp "Ah, hayır! İlk dersimiz desen lavin hızlı ol. " Bir dakika bir dakika bana hızlı olmamı söyleyen ecrin miydi? Yoksa bana mı öyle geliyordu? "Ecrin bunu söyleyebilecek son kişi bile değilsin asıl sen hızlı ol kokoş şey" Dedim alayla en azından bu kızın yanında gülebiliyordum... Çok geçmeden okula varmıştık atölyeye girdiğimde hoca daha gelmemişti anlaşılan şans bu gün yüzümüze gülmüştü. Hemen oturup önümüzde model olan emire baktık göz kırptığında gülümsedik emir, ecrinin sevgilisiydi ve birbirlerini çokta seviyorlardı...

Ders bitimi ayaz emirin ayaklarını belirlendikten sonra ikiside yanımıza gelmişti ayazda bu 2 yıllık süreçte dostluğumuza eklenmişti birbirimize güveniyorduk , en azından ben öyle sanıyordum... Beraber kafeterya ya indik birer çikolata ve kahva aldık ama ecrin çikolatalı süt manyağı olduğu için kahve yerine süt almıştı beraber gülüşüp konuşurken ecrin ve emir bahçede turlamaya çıkmıştı ayazla masada tek kalmıştım karamımdan bir ısırık aldığımda kahvesinden bir yudum alıp konuşmaya başladı, 'ne zaman onlar gibi olacağız? ' ecrin ve emirden bahsediyor du bana daha karşı hisleri vardı ama ben ona arkadaş sevgisinden fazlasını beklemiyordum ona bakıp şöyle bir cevap verdim"sana bunun olamayacağının açıklamasını yapmıştım. "Dedim net bir tavırla. Arkasına yaslanıp "biliyorum... Ama arkadaş taklidi yapmaktan bıktım be güzelim sende benimle olmalısın inan bana sende severs-" Sinirlenmiştim artık o benim arkadaşımdı! "Yeter, baka ayaz kalbini her ne kadar kırmak istemesemde zorluyorsun bile bile soruyorsun ama aslında sende biliyorsun sana arkadaşlıktan başka bir şey besleniyorum sana bunu ne zaman söylemeyi bırakıcağım bilmiyorum ama artık canımı sıkmaya başladın! " Tamam kabul ediyorum biraz fazla sert çıkışmıştım ama artık onunda farkına varması gerekiyor.

Ecrinde beraber önden yürüyorduk öğle arası olmuştu ve ayazın söyledikleri aklımdan çıkmak bilmiyor. Sonunda herşeyi ecrine anlatmıştım o ise artık ayaz ile arkadaşlık kurmamamız gerektiğini söylemişti aslında gerçektende o raddeye getirmişti. Emir ayazla konuşuyordu zaten benim yüzümden arkadaşlıkları zedelensin istemem..

O iğrenç okul gününü bitirdiğinde ecrinle beraber kursa gitmiştik kültür dersleri harici resim dersleri de ağırlıklı olduğu için resim kurslarına gidip çoğu çalışmamızı orada tamamlıyorduk ve itiraf etmem gerekirse baya yoğun günlerden geçiyordum gurup hocamız ecrin ve benim yeteneklerimiz güvendiği için büyük bir tabloda çalışacaktık. Aslında kampüste de çalışabilirdik ama emir ecrinin gece dahi orada çalışmasını istemiyordu ona göre güven yokmuş ortamda...

Saat akşam 11.34 e gelmişti ve ikimizde çok yorgunduk ama neyseki yarısına kadar astar atmıştık ecrnin boyalı elleriyle alnındaki terleri silidi ve bana dönüp "geç oldu gistek mi artık? " Dedi valla ne yalan söylim bende yorulmuştum eve gidip bir duş almak rahatlatırdı "olur valla hadi toparlanalım da bir an önce gidelim" Dedim fırçaları tinerin içinde bırakıp bezleri topladık tuvale bir naylon geçirip diğer eşyaları bize ait dolaplara koyduk yağlı boyanın şuan geçmeyeceğini bilsemde ellerimi yıkayıp ecrinin yanına döndüm yola çıktık ama bu saatte otobüs te olmadığından ve saatlerdir tiner kokusuna terk edilmiştik bir hava vurması daha iyi olurdu otobüsten...

Eve vardığımızda telefonumu şarja takıp duşa koşmadım direk uçtum sıcak suyun altında ne kadar kaldım bilmiyorum ama odun gibi olan kemiklerim bile yumuşamıştı hemen bir takım giyip kısa sarı saçlarımı kuruttum

Lavinin üstü

Benden sonra ecrinde girip çıktığında oda takımıyla karşımdaydı

Ecrinin üstü

Telefonum kapalıydı açtığımda ise telefonuma bildirim yağmuru yağıyordu

Chat

#0546*:o çocuk neden hala peşinde?

#0546*:eğer biraz daha seninle konuşmaya çalışsaydı oracıkta gebertirdim!

#0546*:hala kursta mısın lavin?

#0546*:neyse döndüğünde yazarsın artık bay bay.

Bu da neydi şimdi bu numarayı tanımıyordum ve neyden bahsettiğini de bilmiyordum kaşlarım çatılmıştı ecrin farketmişti "noldu? " Diye sorduvsanırım endişelenmişti "bir numara... Bana saçma sapan şeyler söylüyor ve inan hiçbirşey anlamadım amk" Telefonumu eline verdim mesajları okuyup bana döndüğünde kahkaha atmaya başladı noluyor gibi bakışlar attığımda ise "kız senle ayaza diyorlar lan lavin Talib'in çıktı kızz! " Diyip kahkaha atmaya devam etmişti demek bu bahsettiği ayazla olan bu sabahki tartışmamdan yazmıştı acaba kimdi bu kişi hemen chate yeniden girdim..

Chat

Siz:kimsiniz?

#0546*:sonunda döndün...

Siz:kimsin demiştim en son?

#0546*:beni boşver bir daha o ayazla yan yana bile gelmeyeceksin

Siz:kim olduğuna bağlı...

#0546*:sana kim olduğumu söylemem ama senin hakkında tüm bildiklerimi söyleyebilirim.

Siz:hmm öylemiymiş ne biliyorsun bakalım anlat

#0546*:peki, adın lavin soy adın ATEŞ malatya güzel sanatlar fakültesi'nde 2. Sınıfsın ve mavi rengini çok seviyorsun en yakın arkadaşın ecrin yanılmıyorsam soy adı YILMAZdı ecrinin sevgilisinin adı emir CAN ve senden hoşlanan ayaz adlı bir salak var sonra okul çıkışları ecrinle fakültenin aşağısındaki resim kurşuna gidiyorsunuz ve okul numaran da 35 bu kadar:)

He amk

Siz:taşşak mı geçiyorsunuz be hadi arkadaşlarımız ve soyadlarını fln bilirsinde okul numaramı da bilemezsin be

#0546*: ;)

Siz:ee kimsin söylemiyecekmisin ?

#0546*:aslında beni görmüşsündür illaki ama ismimi bilmiyorsundur inan bana bu çocuk sana deliler gibi aşık. Merak etme elbet birgün kim olduğumu
Öğreniceksin lavin

Siz:demek çevremden birisin... Peki arada böyle ipuçları vermen iyi. Aslında seni merak etmedim değil ha.

#0546*:Ah küçük kızım seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen numaranı bulmak için girdiğim halleri neyse kendine iyi bak küçüğüm duş almam gerekiyor.

Siz:görüşürüz gizli aşık...

Mesajınızı beğendi
0546 kişisini gizli aşığım diye kaybettiniz

Ecrin emirle konuşurken bense bu gizli aşıkla konuşuyordum normalde olsa engeller geçerdim ama onun beni tanıyor olması beni garip bir hisse savurmuştu.

Yemin ederim o kadar uykum geliyordu ki ama uyuyamıyordum. Neden mi? Ecrin emirle anıra anıra konuştuğu için tüm uykumı kaçırmıştı! Kafasına tava yapıştırasım var ya! Duvara bir kere daha vurdum ama beni takmadı bile hatta daha çok anırdı lan saat ikiye geliyor ikiyee alooo... Artık dayanamadım ve sert adımlarla odasının kapısını hızlıca açtım allahım bu ne biçim konuşma şekli... Onu nazik ama bir o kadar da sert bir dille uyardıktan sonra sesi kesildi bende artık rahatlıkla uyuyabilirdim...

🍫🥛

Evettt bölümü nasıl buldunuz... 1012 kelime lan sözde kısa bölüm kategorisine koymuştum neyse umarım beğenirsiniz vote tuşuna basında yıldızımız parlasın⭐⭐

EŞİK|yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin