bahagian 25 🌼

19 2 0
                                    

"Beb!" kejut Aurora sambil tertawa memandang ke arah Wilma yang terkejut itu.

"apa ni beb? terkejut aku tau!" katanya sambil mengusap perlahan dadanya itu.

"alolo sorrylah, aku main-main je.. dah aku nampak kau mengelamun je dari tadi sebab tu la aku kejutkan kau" kata Aurora perlahan.

Nafasnya dihela perlahan, sambil memandang Aurora bibirnya mengukir senyuman.

"kau okay tak ni?" soal Aurora sambil duduk disebelahnya.

"okay, beb aku nak minta izin ni aku nak keluar kejap jumpa kawan" katanya perlahan.

"boleh takde masalah, lagipun kejap lagi kan masa rehat aku okay je.." jawab Aurora perlahan.

"thanks beb.." ucapnya sambil tersenyum.

"beb.. nanti lepas rehat nanti masuk dalam office aku kejap, ada benda aku nak cakap dengan kau" kata Aurora perlahan.

"nak cakap pasal apa?" soal Wilma

"adalah.. lepas kau rehat okay" katanya lagi sambil tersenyum.

"okay beb.. ni kau tak keluar makan ke dengan Alice?" soal Wilma

"mm.. kira nak keluar makan juga mungkin sekali dengan Tia nanti.."

"okay beb."

"okaylah, aku masuk dalam dulu takut Alice terjaga.. da" katanya sambil berdiri lalu masuk semula didalam bilik officenya.

Wilma mengangguk sambil menghantar pemergian Aurora itu dengan anak mata, usai itu nafasnya dihela perlahan.

🌼🌼🌼

pintu pejabat itu diketuk sedikit kuat.

Jimi yang sedang sibuk menaip itu terhenti lalu memandang ke arah pintunya itu.

"ya ada apa?" soalnya pada wanita itu.

"mm ada empat lelaki datang nak jumpa tuan, katanya tempoh hari ada memohon kerja kat sini.." jelasnya.

Dahinya dikerut..

"oh ya.. suruh diorang semua masuk sini" arahnya.

"baik tuan.." jawab wanita lalu keluar dari bilik tersebut.

selang seminit kemudian, mereka berempat pun masuk ke dalam bilik tersebut sambil membawa bersama bag pakaian mereka.

Bag pakaian lagi! Hmm

"selamat pagi.." ucap mereka sambil tersenyum memandang ke arah Jimi

Jimi hanya diam, hanya pandangannya saja menyapa kedatangan mereka itu.

"saya pasti korang semua penat.. jemput duduk" katanya sambil mempelawa mereka untuk duduk diatas sofa itu

"terima kasih.." ucap mereka lalu duduk sambil memandang sekeliling.

"boleh perkenalkan diri?"

"mm boleh.. saya Charlie" kenal Ali

"saya Adam.."

"saya Jony"

"saya Ian"

"oh.. Charlie, Adam, Jony, Ian" katanya sambil menunjuk mereka dengan sopan.

Mereka tersenyum sambil mengangguk.

"saya Jimi pembantu pengurusan disini merangkap pembantu kepada Tuan M disini.. so saya tak nak panjang lebar lagi, saya telah memilih kamu berempat untuk kerja ditempat ini tapi tugas yang berlainan.." ujar Jimi

"so saya dah bahagikan korang kepada beberapa bidang tugas. Adam kau aku letak dibahagian pemandu lori kontena, sementara Ian dan Jony saya letak bahagian pengawal keselamatan dekat depan sana.." tambahnya.

HER LOVE STORYWhere stories live. Discover now