Yatağa yatar yatmaz hemen düşünmeye başladım. Ailemi kabul etsem mi etmesem mi? Diye. Bu benim için biraz zor olacaktı. Bundan emindim. En az 3-4 gün gerekiyordu karar verebilmem için.
3 gün sonra
Artık sonucu açıklama zamanı gelmişti.
Kardelen Hanım'ın odasına doğru ilerledim. Kapısını çaldım. İçerden "Buyrun gelin" diye ses geldi. Bende girdim. "Hoşgeldin kızım" dedi. Bende "Hoşbuldum" diye yanıt verdim. "Kararını söylemek için mi geldin?" diye soru sordu. "Evet onun için geldim." dedim. "Buyur seni dinliyorum kızım."
"Kardelen Hanım ben kararımı verdim ve onlarla dönmek istiyorum."
"Bu ne güzel haber kızım ama seni özleyeceğim bunu unutma seni çok seviyorum."
"Bende sizi çok sevdim hocam o kadar iyisiniz ki hayatımda çok az bir zaman olsa da olduğunuz için kendimi çok şanslı hissediyorum.""Bende çok şanslı hissediyorum güzel kızım. Gidiyorsun demek he onca yıl beraberdik şimdi ise gidiyorsun..."
"Evet ama sık sık sizi görmeye geleceğim Kardelen Hanım. Görüşmek üzere..."
"Görüşürüz güzel kızım."dedi ve çıkışa kadar benimle geldi..
İşte ordalardı ,beni bekliyorlardı. El salladılar bende tamam dermiş gibi başımı salladım. Çok mutlu görünüyorlardı. Bu benim dikkatimi çekmişti, yoksa gerçekten beni özlemişlermiydi umarım duygularım ve düşüncelerim konusunda haklıyımdır....Kardelen Hanım: "Görüşürüz kızım en yakın zamanda yanıma gel beraber oturalım sohbet edelim." dedi.
Bende; "Tabiki Kardelen Hanım sizin yanınıza sık sık geleceğim sizi asla yalnız bırakmayacağım bunu asla unutmayın olur mu?" dedim.
Oda; " Tabiki hiç unuturmuyum." dedi.
Artık vedalaşma vakti gelmişti. Herkes birbirine sarıldı. Ailem de yıllarca benimle olan bana bakan Kardelen Hanım'a teşekkür etti oda rica etti. Ailemin bu davranışı beni mutlu etmedi diyemem bu davranışlarından çok memnun olmuştum.
Devamı Bölüm 5' de görüşmek üzere
Umarım beğenmişsinizdir 🎀🌹❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIN SONU
Teen Fiction"Kalbiniz ne kadar iyi olursa olsun, sonunda insanlara onların davrandığı gibi davranmak zorunda kalıyorsunuz."