_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Hyunjin' ler saat yedi de alarm yerine, Seungmin 'in avazı çıktığı kadar bağırması ile kalkmıştı. Aslında sadece Jeongin ve Hyunjin için geçerliydi bu. Jisung, Seungmin ile aynı saatlerde kalkmış ve Seungmin ile -kendisi çok konuşmuyordu- sohbet ediyordu. Seungmin kendince komik bulduğu bir şeyi anlatırken gülmek yerine, bağırdığı veya kişnediği için Hyunjin' leri kaldırmıştı.
"Uyandık lan, uyandık ! Kişneyip durma artık.!" Şeklinde çığırındı Hyunjin. Seungmin ise Jisung olmasa sırf ona inat daha çok bağıracaktı ama sincap çocuğun, onu 'değişik' diye yorumlamaması için kendine çeki düzen verdi.
Jeongin ise her zaman yaptığı gibi, kafasının altındaki yastığı kaldırıp kafasına koydu ve yanlardan bastırarak, sesin gelmesini - en azından kısılmasını sağladı. O bunu yaparken, Jisung 'da onu izliyordu ve onun bu çabasına kıkırdadı.
Jisung 'un çok ses çıkarmadığını ve tebessümden fazla bir şekilde gülümsemedeği için, Seungmin, sincap çocuğun neye güldüğünü öğrenmek adına onun baktığı tarafa yöneldi. Jeongin 'i fark edince o kıkırdamak yerine direk Kaşlarını çattı.
Seumgmin ayağa kalkıp Jeongin' in yatağına doğru ilerledi ve kafasının üstündeki yastığı çekip, "Tatil geceleyin sıfır sıfırda bitti Jeongin! Kalkman lazım artık !.." yastığı yere atıp, Jeongin 'in üstündeki Yorganı indirmeye çalıştı. Ama Jeongin yorganın uçlarından tutarak ona engel oldu, "yağğ tamam kalkıyorum ! Sal beni!" Seungmin yorganı bırakmış ve bu sefer kendini Jeongin' in üstüne attı.
"Hay ananın amı Min !" Yatağa gömüldüğü için sesi boğuk çıkmıştı. Jisung onların haline kırdamış ve Hyunjin 'den tarafa dönmüştü.
^^
Seungmin ile Jeongin birbiri ile boğuşurken Hyunjin sırt üstü uzanmış bir şekilde tavanı seyir ediyordu. Kafasını yan çevirince Jisung 'un kendisine baktığını fark etti ve ona küçük bir tebessüm ile "Günaydın." Dedi. Jisung ona gülümseyip kafa salladı, "lavoboya gireceğim, acil işiniz varsa bekleye bilirim." Aslında üçüde normalde lavobo için kavga ederdi, ama bir anda hepsi 'yok' Şeklinde cevap verdi.
Jisung yatak odasından cıktığında, Seungmin duyulmaması için Kısık sesle "hiç bizim gibi eşek değil, fark ettiniz mi ?" Jeongin göz devirip "sende kibar olmaya çalışırsan eşek olmazsın. Bunu biliyorsun diğmi ?" Seungmin onun koluna vurdu ve Jeongin' in üstünden kalkarak kendi yatağına adımladı.
Seungmin yatağını toplamaya başlayınca Hyunjin 'de ona özenip -tabii ilk kalkması gerekti. Yatağını toplamaya başladı. Jeongin ise Seungmin' in kalması için yaptığı şeylere - yatağını bozmasına, yastığını atmasına, üstüne çıkmasına rağmen hâlâ uyumakta ısrarcıydı.
İkili yatağını topladığın da Jisung odaya geri döndü ve onun gelmesi ile Jeongin her zaman yaptığı gibi Lavoboya doğru depar attı. Seungmin arkasından Hyunjin ve Jisung' un anlamayacağı desibelde - Hyunjin küfür ettiğini tahmin edebiliyordu ama Jisung ne düşündü bilinmez. Garip sesler ve homurtular çıkardı.
Jisung yatağını toplarken Hyunjin ve Seungmin' in telefonun aynı anda titremesi ile ikiside telefonlara uzandı.
11/E
Gözü pek Boem:
Şaka yapacak mıyız ??Ayı Yunho:
Seninde aklın hep fesatlıktaGözü pek Boem:
Ne ! Ben ve fesatlık mı ?
çok ayıp çok ayıp !
Hiç yakıştıramadım.(B) Heeseung:
Yalan sanki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısasa Kısas |Minsung✓✓
FanficJisung lise için Busan' dan Seul' e annesinin ısrarları ile gider. Oraya gittiğinde kalacağı yurdun iki bloğu vardır. Her iki blok da birbirleri ile anlaşamazlar. Ve Jisung sanki bunu gidermek için gelmiştir. O anlaşmazlıkları hiç fark etmez çünkü h...