GİRİŞ

14 2 2
                                    

Clara otel odasında erkek arkadaşını bekliyordu. İçkileri hazırlamıştı bile. Odanın kapısı açıldı ama Clara dönüp bakmadı. Çünkü erkek arkadaşı olduğunu biliyordu,en azından o öyle sanıyordu. Ancak güçlü bir el ağzını kapattığı sırada yanıldığını anladı. Bıçağın soğuk ucunu boynunda hissedince irkildi. Anlamıştı genç kız buradan çıkamayacağını. Katil bıçağı ile kızın boynunu tam şah damarından kesti. Etrafa saçılan kanları gördükçe ve kokusunu aldıkça öldürme arzusu artıyordu gölge katilin. Kadını çok çabuk öldürmesi içten içe sinirlenmesine neden oldu. Ancak bu eğlenmesine engel olamazdı,olmamalıydı. Kadını yatağa sırt üstü yatırdı. Bir kulağından başlayıp diğer kulağına kadar derin bir çizgi çekti. Daha sonra saçlarının başlangıcından kasıklarına kadar çizikler açmaya devam etti. Bunlara rağmen hala tatmin olmamıştı gölge katil. Çantasından çıkardığı balta ile kızın iki kolunuda dirseklerinden kopardı. Bu parçaları bıçak ile kızın karnına sabitledi. Kızın dizlerinede yarık açtı. Bunu yaptıktan hemen sonra dışarıdan ayak sesleri duydu ve son olarak kızın başını gövdesinden ayırdı. Hemen eşyalarını toplayıp kendisini camdan merdiven boşluğuna bıraktı. En tenha yere geçip üstündeki şeffaf tulumu çıkardı. Kameraları hallettiği için çantasını daha sonra alabileceği bir yere bırakıp kendini yağmurun kollarına bıraktı.
Tüm bunları yaparken aklında tek  şey kadının dizlerindeki yarığa bıraktığı not.
İlk cinayeti çok güzel ve eğlenceli geçmişti ona göre.
                        ★★★★
Selammmm
İlk kitabım olduğu için yanlışlarım ve mantık hatalarım olabilir mazur görün lütfen.
Kitabıma bir şans verdiğiniz için teşekkürler
1. Bölümle görüşmek üzere
🫀🫀🫀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAKININDAKİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin