Niets is zoals het hoorde te zijn. Alles leek normaal tot een week geleden. Waarom? vraag je je zeker. Dat zal ik maar eens uitleggen.
~
Flashback 1 week geleden - vrijdag
Lief dagboek rosalie hier.
Het is weer een tijdje geleden.
Gisteren ging pap weer geheimzinnig weg. Naar wat naartoe vraag je zeker dagboek. Ik heb geen flauw idee, maar daar ga ik zeker achterkomen. En snel ook. Ik hou je op de hoogte.XO Roos
"Roos schiet eens op, je juf wacht hier beneden op je" roept mijn vader.
"Ik kom eraan geef me 5 minuten"
Je hoorde het goed mijn juf is bij ons thuis. Van pap moet ik thuis les krijgen. Dat vind hij veiliger sinds ik mijn moeder bij de geboorte ben kwijtgeraakt. Mijn vader verteld me altijd dat ze een super lieve, prachtige, zorgzame en creatieve vrouw was. Ik heb een foto van mij in mijn moeder haar armen. Ze is echt prachtig. Je ziet de liefde van mijn ouders gezichten stralen als ze naar elkaar kijken.Langzaam loop ik naar beneden. Ik heb zo geen zin in vandaag. "Hoi" mompel ik zacht.
"Hoe gaat het vandaag Rosalie"
Vraagt mijn lerares.
"Het gaat zijn gangetje. Ik heb er geen zin in vandaag."
"Dat had ik al gedacht" lacht ze.
"Zullen we maar beginnen dan ben ik er vanaf."4 uur later
"Eindelijk zijn we klaar"
3 examens heb ik vandaag gedaan. Ze waren verdomd moeilijk. Aardrijkskunde, wiskunde en frans zijn niet mijn beste vakken.
Dat heb ik toch niet nodig zegt pap altijd. Zelfverdediging en leren hoe ik moet omgaan met een wapen vind hij belangrijker. Zometeen heb ik ook weer een zelfverdediging les. Maar eerst even een uurtje slapen.Moe loop ik naar boven. "Truste pap, ik ga even een uurtje rusten."
Met kleding en al val ik in slaap. Dromend over hoe ons leven met mijn moeder er uit had gezien als ze nog leefde...
JE LEEST
Het Geheim...
RomanceNiets is zoals het hoorde te zijn. Alles leek normaal tot een week geleden. Waarom? vraag je je zeker. Dat zal ik maar eens uitleggen. Hoi allemaal dit is mijn eerste verhaal hopelijk bevalt het een beetje Veel liefs