-GİRİŞ-

104 30 52
                                    

SELAMLARRR

Sizlere yepyeni bir kurgu ile geldim.
Açıkçası bu da tutmayıp elimde kalacak diye çok korkuyorum ama siz aslansınız, kaplansınız.

SİZ BU KURGUYA HAK ETTİĞİ DEĞERİ VERİRSİNİZ<3

Neyse, çok uzatmayacağım çünkü çok heyecanlıyım. Uzatmadan bölüme geçelim.

Satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Eğer bir yanlışlık görürseniz veya istediğiniz bir şey varsa bunu yorumlarda belirtmeyi unutmayın!.

Başlama tarihinizi buraya alalım---->

Medya: Nilüfer

Sınır;

Oy sınırı: 10

Yorum sınırı: 30

•••

Hayat adil degil, buna alışın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayat adil degil, buna alışın.

Yazarın anlatımıyla;

18 yıl önce..

Richer, Gaius ve Vera, siyah BMW ile Xyunter kasabasına doğru ilerlerken Gaius Richer'a Karen'in 3 yaşındaki bir fotoğrafını uzattı.

"Bu, Karen James efendim. 3 yıl önce Xyunter kasabasında dünyaya gelmiş."

Gaius'un, Richer'a verdiği bilgi ile Richer derin bir nefes verdi.

"Bu kıza ne yapacağız peki?"

Richer'ın sorduğu soru ile Vera konuşmaya başladı.

"2 saat sonra bildiğiniz gibi Xyunter kasabasının yıldönemi olduğu için kasabadaki insanlar çok kalabalık olacaklar. James ailesinin evinde de herkes hazırlık yaparken Karen'in uyuma saati olduğu için büyük ihtimalle odasında olacak. Ben bir şekilde Karen'i odasından çıkarıp gizli bir şekilde arabaya kadar getiririm. Benden sonra da kasabaya saldırı yapılırsa plan olumlu biter."

Vera'nın söylediği şeylerle Gaius hayranlıkla Vera'ya bakarken "Her konuda kendin gibi bu kadar mükemmel olmayı nasıl becerebiliyorsun Vera.."dedi kendisinin sessiz sandığı ama arabadaki herkesin rahatça duyabileceği bir hayranlıkla.

Vera göz devirerek "Bende beyin var Gai, hani sende olmayanından."dediğinde Gaius yalandan dudaklarını büzdü.

"Ayıp ettin güzelim, sende beyin varken bende niye olmasınmış?"

'Gökyüzündeki Tanrıça / ASKIYA ALINDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin