TEKLİF 15.

124 13 2
                                    

Elimdeki kahveler yere düştü. O kız ve Atlas öpüşüyorlardı.

Atlas Edayı hemen itti. Kafasını kapıya doğru çevirdi beni görünce bana doğru yaklaştı.

"Adel güze-"konuşacağı zaman araya girdim.

"Açıklama yapmana geren yok Atlas"dedim.

"Nasıl yok Adel yanlış anlıyorsun şuan herşeyi"dedi bana yaklaşacağı zaman araya girdim.

"Açıklamaya gerek yok Atlas zaten biz senle hiç bişi değiliz. Beni sevdiğini sandığım salağım sadece"dedim.

arkamı döndüm tam gidiceğim zaman tekrar o cırtlak ses geldi kulağıma.

"Of ne drama kastın kızım hadi git bir daya kapıyı çalmadan gelme mahvederim seni"dedi kan bir beynime çıktı kim kimi mahvediyordu.

Hızla arkamı dönüp saçlarına yapıştım.

"Kimi mahvediyorsun sen"diyip saçlarını daha sert çekmeye başladım. Eda çakma saçlarını ellerimden ayırmaya çalışıyordu ama nafile daha sert tutup çekmeye devam ediyordum.

"Atlas yardım etsenee,sende bıraksana saçlarımı pis varoş"diye bağrıyordu.

"Bak bu çakam sarı saclarını yolar ağızına sokarım tek kelime edersen"dedim arkamdan karanın sesi geldi.

"Oha noluyor burda"diyip yanıma geldi.

Edayı yere fırlattım karnına tekme attım. Atlasa doğru döndüm

"Al şimdi sevgilini Atlas,kusura bakma biraz yamuldu"diyip çıktım odadan.

Asansöre binip hzla şirketten çıktım.

Atlasın anlatımı ile:

Adel kahve almak için odadan çıktı. Büyük bir sinirle Edeya döndüm.

"Ne işin var senin burda. Sana demedim mi bir daha geleme diye"dedim.

"Ama sevgilim seni özledim"diyim koluma dokundu. Hızala kolumu çekip Edayı ittim.

"Dokunma lan bana. Az önce emir verdiğin kişiyle aram bozulursa işte o zaman benden kork"dedi sinirli bir şekilde. Eda kafasını kapıya çevirdi. Kapının kulpu aşağı indiği gibi dudaklarıma yapıştı. Napiyordu bu salak.

Hızla Edayı ittim gelen kişiye baktım. Kahretsin ki Adel gelmişti. Konuşacağım zaman araya girmişti.

Açıklama yapmama izin vermiyordu en çokta."Açıklamaya gerek yok Atlas zaten biz senle hiç bişi değiliz. Beni sevdiğini sandığım salağım sadece"demişti

Nasıl hiç birşey değildik ben Adel için canımı verirdim. Gidiceği zaman Eda o itici ses tonuyla konuştu.

Pardon pardon Eda kimi mahvediyordu tam konuşacağım zaman Adel Edanın saçlarından tutup çekmeye başladı.

Hiç araya görmedim hakediyirdu. Edayı yere fırlatıp odamdan çıktı.

Karan konuştu.

"Noldu burda ve Adel niye buna sevgilin diyor"dedi meraklı bir şekilde. Tam karana cevap vericegim zaman Edanın sesi geldi.

"Atlas hayatım bak beni ne hale getirdi kov şu kızı"sinirle Edanın kolumdan tuttum.

"Bak Eda çık dışarı eğer çıkmazsan mezarını çıkartırım senin"diye bağırdım. Eda korkuyla masadaki çantasını alıp çıktı.

"Benim odanın güvenlik kamerasından bugünün görüntülerini getir"dedim karan kafasını sallayıp odadan çıktı.

Haklı olduğumu kanıtlayacam okyanus gözlüm.

Mafya Kaderim +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin