Killer pov:
Yine bir savaş sonrası şatoya gelmiştik ama tek bir fark vardı. Kimse beni rahatsız etmiyordu. Dust telefonla uğraşıyordu, horror insan yememesi için mutfakta ne bulduysa yiyordu ve ben... sadece ters oturuyordum. Çok sıkılmıştım. O sırada kapı çaldı.
Dust:birşey yapmıyorsun bari git kapıyı aç
Killer:sen niye kalmıyorsun
Dust:sana ne
Kapı daha fazla çalmaya başlayınca kalkıp kapıyı açtım. Kapıda patron vardı ver arkasında şaşırmış bir şekilde duran benim boylarımda iskelet bir kız duruyordu.
???:nightmare odaları nasıl karıştırmıyorsun çok büyük burası
Nightmare:kaldıkça karıştırmasın
Patron içeri geçtikten sonra kapıyı kapatıp oturduğum yere koşup oturdum. Patron herkesin karşısında durup konuşmaya başladı.
Nightmare:Horror'u görüyorum ki bu kızı çok merak ediyor az çokta sizde merak ediyorsunuz.
Horror'a baktığımda gözleri parlıyordu,Dust'un ise kaşları çatmıştı ben ise normal gözüküyordum ama içeten içe merak ediyordum ve potron konuşmaya devam etti.
Nightmare:bu kız benim eski bir arkadaşımın kardeşi ink'i nerden tanıyor bilmiyorum ama bu yüzden burada yaşa-
???:BEKLE BUNU BANA SÖYLEMDİN!!!
Nightmare: biliyorum ama söyleseydim kalbin kırılırdı blood
Blood mu? Kızın adı blood mu Dust ve Horror ilgisini çeksede benim ilgimi çekmedi ve adı gözüme normal bir isim olarak gelmediği için bu kızı şimdiden gözüm tutmadı.
Nightmare: adını duydunuz bu kız artık bizimle kalıcak eğer bu kıza zarar gelsin Dust'un kardeşi ile aynı kaderi yaşarsınız.
Patron gittiğinde blood adlı kız karsımızdaki koltuğa oturdu. Blood'un saçları kırmızı kedi gözü gibi beyaz kırmızı gözleri ucunda iki tane çarpı işareti olan bir kuyruğu vardı sipsiyah giyiniyordu ve beni rahatsız eden bir eklentisi vardı. Göğüs kısmı. Boğazlı giysede göğüsünün ortasında yıldız şeklinde boşluk vardı.
Horror:ekibe hoşgeldin
Blood:hoşbuldum
Dust:gerçekten ink'i tanıyor musun?
Blood:evet... arkadaşınız galiba bir şey sormıycak galiba
Sormıycaktım ama o boşluk benim dikkatimi çok çekiyordu.
Blood:...hastalık
3'müz:ne!?
Blood:her zaman o boşluğa bakıyorsun orası hava almayınca şişiyor sonrada kanıyor o yüzden orası boşluk var
O yüzden boşmuş ama bu onu gözüm tutmasına ikna etti mi "hayır".gözüm tutmadığı sürecede onu rahatsız etmeye devam edicem
————————————————
Bu kadardı. Acaba bu güvenmezlik nasıl aşka dönecek.
Buda başka bir video'nun konusu
Neyse sonraki bölüme görüşürüz 👋🏻
YOU ARE READING
Kanlı bir aşk hikayesi:Blood x Killer
FanfictionNightmare'ın şatoya getirdiği kızla killer'ın anlaşmazlıktan aşka dönüş şekli