Multi- Açelya
Merhaba ben Açelya 18 yaşındayım ,Annem ve babam'la yaşıyorum beni izmire gönderiyorlar çünkü buradaki okulumda yangın çıktı, nasıl çıktı derseniz bende bilmiyorum ama iyiki de çıktı ne güzel ailesiz izmire gidiyorum :) sjsjsjsj ('aslında tatile gidiyorum diyebilirim okula gitmeyeceğim')***
''Anne! Ben çıkıyorum taksi geldi! '' dedim odamdan hışımla çıkarken.''Tammam canım.'' Dedi
Annemi mi öptükten sonra cıktım,babamlada vedalaşmak isterdim ama adam cağız çalışıyor zayen babam sahbah ben uyurkan öpmüş.
Hemen taksi'ye bindim ve nerye gideceğimizi söyledim. Bir kaç saat sonra son surat biri motoruyla bize doğru sürdü, taksici amca ani firen yaptığında nerdeyse kafamı araba koltuğuna vuruyordum.
''Lann böyle sürülür mü bee burden azımdan,, OHA, YUH, CÜŞ " gözöerimi pörtetip homurdandım.
'Taksici amca güldü '' istediğini söyle kızım burası böyle dir '' defi
***
Evin orya vardığımızda parayı öder ödemez hemen valizimi alıp taksi den indim. Karşımda kocaman ev duruyor du!!.''Açelya '' sesin geldiği yana teyzeme döndüm ve gülümsedim.
'' Teyzoo '' dedim gülerek ve koştum.
Sarıldığımızda çok özlediğimi fark ettim. Yıllardır görmedim."Serkan seni hördüğüne çok sevinecek." Dedi omuzumu hafif sıkarak.
kaşlarımı çattım o kim diye soracakken jeton yeni düştü doğru benim bir kuzenim vardı.
İçeriye girdiğimizde tanıdık bir yüz vardı yoksa bu o muydu...
Arkadaslar inşallah beğenirsiniz çünkü ilk defa yaziyorum inşallah begnisiniz! :* ha bu arada ben iyi Türkçe yazmasini bilmiyorum yani yalnis yaza bilirim.!! lütfen hoş görün.!!
SIZI KOCAMAN ÖPTÜM :***