3. bölüm GERİLİM

15 4 2
                                    

Götürüldüğü yerde elim bağlıydı fakat ağzımda bant vardı. Yaptığım hamleler sonucunda ağzımı açmayı başardım. Avazım çıktığı kadar bağırmam bir işe yaramazdı. Bu benim zararıma olurdu. Elimi çözmeye çalıştım. Başaramadım. Kimseden yardım istemiyor kendi basnimin çaresine bakmak istiyorum fakat bu kez zor olacaktı ellerim bağlıydı. Ellerimi birbirine sürterek arkadaki boş.
Alanı bir yere toplayıp ellerimi serbest bırakmaya çalışıyordum. Mekan boş olduğu için konuşmalar yankılanıyor. Ayak sesleri yüksek geliyordu.
Mekanın önüne bir araba geldi. Bizimkiler olabilir mi acaba??? Hayır bizimkiler değil ama bu Göktuğ onun ne işi var burda. Hayır onu da yakalamışlar.

Yarım saat sonra...

Bir araba daha geldi içinden Sıla ve Eslem çıktı. Şok içerisindeyim bizi neden yakalamış neden hepimizi aynı yere getirmişlerdi. Kafam çok karışık ve uykuluydum.

Bir araba daha... Bir araba daha... Bir araba daha derken bizimkilerin hepsi nerdeyse buradaydı. Ece, Hayrünnisa ve
Buse henüz buraya gelmemişti. Kürşat, Arda, Artuk ve Davut'ta burda yoktu.
Onlardan hâlâ bir ihtimalim olsa da bu kadar kişiyi yakalayan örgüt tabiki onları da yakaliyacaktı. Ama yinede içimde küçük bir mum ışığı vardı. Ama kendimi kandırmak istemiyordum. Ecoşum'a güvenim sonsuzdu ama bu kez güvenin bir önemi yoktu. Yakalanmamaları gerekiyor. Hatta bir umut bizi kurtarma'ları gerekiyordu. Bize burda yemek, su hiçbir şey vermiyorlardı hatta doğru düzgün uyutmuyorlardı bile. Bizimkiler ne kadar anlamak istemese de bizi uyutmamalarının sebebini ben biliyordum.

* Normal bir şekilde uyku almayıp bizi halsiz bırakmak istiyorlardı çünkü gücümüz yerine gelirse onlara saldıracağımız ortadaydı tabiki önce ellerimizi çözmemiz gerekiyordu tek umut bendim çünkü aralarında en bileği ince olan ben vardım.*
İpin gevşek kısmını bir yerde toplayıp ellerimi serbest bıraktım

Başımızda sadece sabah uyandığımdak için gelen biri vardı bizi kameralar ile izliyor. Ne yaptığımızı kontrol ediyor. Herhangi bir durumda ara sıra 5-6 siyah kıyafetli adamlar gelip başımızda dönüp geri gidiyordu.

Elimi söktüğümde herkesin gözü üstündeydi çok rahatsız hissediyor fakat herkesin elini sökmek zorunda olduğum için pek takmamaya çalışıyordum.

Yeşim, İlayda ve Göktuğ'un ellerini çözdüm ondlar geri kalanların ellerini sökerken Göktuğ Eslem'in elini söktü
Eslem diğerlerinin ellerini sökmek için bizimkilerin yanında kaldı biz ise boş harabe şeklinde olan alanı kontrol ettik.
Başımızda bekliyen adamın arabayla kaçtığını gördük.

*Bizimkiler bunu pek takmadı ama bu adamın kaçması bizim için iyi değildi*

Biz alanın dışındayken kapı açıldı reflekslerim iyidir istemsizce kafamı arkama doğru çevirdim herkesin elleri çözülmüş bir şekilde dışarıdaydılar.

Nerede olduğumuzu bilmiyordum

– neredeyiz biz neresi burası bilen yada bir fikri olan var mı?!?

Göktuğ
– bekle ben konumdan bakayım.

Ne yani biz kaçırıldık Göktuğ'un telefonu yanındaydı ve kimseye bir şey söylemedi mi kafayı yememek için zor durdum nefes alış verişimj düzenledim  ve konuşmaya başladım

– Ne yani senin yanında telefon vardı ve biz kaçırıldıgımızda kimseyi aramadın mı?

Göktuğ
– Ellerimiz bağlıydı kime ne diyebilirim ki sizinkiler yanınızda değil mi?

Siyah bir araba geldi  büyük olması ile birlikte filmlerdeki mafyaların arabasına aşırı derecede benziyordu sanırım onlardan biriydi

Önümüzde durdu kapı açıldı

AMACIMIZ KURTARMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin