GEÇMİŞ 16.

153 16 4
                                    

Gözüme vuran ışıkla uyandım. Üstümde bir ağırlık vardı. Üstümdeki ağırlığa baktım Atlastı biraz daha kalırsa herhalde kemiklerim kırılacak.

"Atlas hadi kalk üstümden"dedim kafasına dokunarak. Atlas huysuzlanmaya başladı

"Ya güzelim bırak uyuyim yerimde rahat zaten"diyip daha da yayıldı.

"Atlas kalk hem sen niye bu kadar yakınsın"dedim. Atlas cevap vermeden kendini diğer tarafa yüz üstü kendini atıp yatmaya devam ettim.

Yataktan kalkıp banyoya gittim işlerimi hallettikten sonra aşağa indim.

Kahvaltı masasına baktığımda hazırdı .kim hazırlamıştı acaba diye düşünürken mutfaktan elli yaşlarında bı kadın çıktı. Kadın çok güler yüzlüydü beni görünce gülümseyerek konuştu.

"Günaydın Adel hanım kahvaltı hazır"dedi.

"Günaydın"dedim gülümseyerek.

"Bu arada ben Fadime buranın eski çalışanlarındanım Adel hanım'dedi

"Hanıma gerek yok,bu arada ne kadar eski"dedim merakla.

"Atlas oğlum gibi elimde büyüdü"dedi gülümseyerek.

"Aa ne kadar güzel"dedim.

"Kahvaktı hazır git uyandır Atlası istersen"dedi. Kafamı sallayıp yukarı odaya çıktm.

Atlas yine aynı şekilde yatıyordu. Yanına gidip dürttüm.
"Atlas hadi kalk kahvaltı hazır"dedim ama Atlas uyanmadı.

"Yaşlandın mı hoo duyuyon mu beni" diye kulağına bağırdım

Atlas bir anda gözlerini açıp beni yatağa çekti. Atlas şuan üstümdeydi bende altındaydım.

"Kim yaşlanmış"dedi.

"Kim yaşlanmış"dedim bilmiyormuş gibi yaparak.

"Sen dedin ya soruyom işte"dedi dudağını yanağıma sürterek.

"Ben mi demişim, yalan demedim öyle bişi"dedim. Atlas yüzünü yüzümün hizasına getirdi.

"Öyle olsun dedi"tam konuşacağım zaman telefonum çaldı atlası üzerimden ittim arayan uras'tı telefonu açtım.

"Alo Uras"dedim. Urasın ismini duyan Atlas bana yaklaştı.

"Alo güzelim"dedi cevap vericegim Zaman Atlas dudağımı öpmeye başldı telefonu uzaklaştırdım. Atlası itemeye çalıştım ama ayrılmıyordu.

"Alo Adel ordamasın"dedi Atlas geri çekildiği gibi konuştum.

"Burdayım telefon düştü"dedi.

"Anladım"dedi. Atlas hala rahat durmuyordu boynumu öpüyordu.

"Uras ben işe geç kaldımda sonra konuşuruz"dedim.

"Tamam Adel görüşürüz"diyip telefonu kapattım. Atlas kafasını boynumdan kaldırıp konuştu.

"Niye yalan söylüyorsun ayıp ayıp"dedi.

"Ne dememi bekliyorsun, hem niye durmuyorsun sen"dedim.

"Ne yapmışım alla alla"dedi sırıtarak
"Hem kapattığına göre devam edebilirim "diyip yaklaşmaya başladı. Tam öpüceği sıra elimi araya koydum.

"Olmaz hadi kalk kahvaktı hazır"diyip ayağa kalktım.
"Burda bitmedi ama Adel "dedi arkamdan bağırarak.

"Bitmesin diyip odadan çıktım.

Aşağa geçip hazır olan yemek masasına oturdum.

Beş dakika sonra Atlas gelip her zaman ki yerine oturdu. Kahvaltı boyunca ikimizde konuşmadık.

Mafya Kaderim +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin