35. Bölüm

852 65 185
                                    

Feride'den:

Kafeden çıkmış, eve gelmiştik. Ahmet'in elleri poşetlerle doluyken bana bir tane bile taşıttırmamıştı.

"Ya Ahmet, belin ağıracak! Ver en azından iki tanesini!" Dedim.

"Önüne bak Feride, düşeceksin." Dedi merdiveni işaret ederek.

Oflayarak villaya girdim.

Villanın bahçesinden de giriş vardı ve biz çoğunlukla orayı kullanıyorduk.

"Oo kimler gelmiş!?" Dedi Sıla gülerek.

Ahmet, poşetleri bırakmaya mutfağa gitti.

"Değişik ya! Aldı bütün poşetleri, beli ağıracak!" Diye söylendim otururken.

"Sevgilisini de düşünürmüüşş!" Dedi ablam.

Arkamdaki yastığı hızla ona fırlattım.

"Boş yapma abla!" Dedim.

"Bak kanka bak, kadınlardan gördüğüm muamele hep bu işte!" Dedi Ahmet, Mert'in yanına otururken.

"Yok be kanka. Üzülme, sevdiğinden yapıyor." Dedi Mert gülerek.

"Ay hadi, akşam oldu! Biz gidelim artık!" Dedi Elvin.

"Nereye acaba?" Dedim yalandan gülümseyerek.

"Aşkım bir gezip geleceğiz ya, sıkıntı yok. Siz de yemekleri hazırlayın bakalım. Güzel yapın ama!" Diyerek ayağa kalktı.

"Ya oğlum nereye gidiyorsunuz!? Oturun oturduğunuz yerde!" Dedi Ahmet.

"Maalesef Ahmet.. Şansına küs mü desem, sevin mi desem bilemedim!" Dedi Emre'de gülerek ayağa kalkarken.

"E hadi gidelim o zaman! Öptüm sizii!" Dedi Sıla'da çıkarken.

Biz arkalarından bakakalırken baya baya hepsi gitti...

"Şaka midur? Bir de biz gelmeden hazırlanmışlar.." Dedim.

Ahmet, ayağa kalktı.

"Aman, boş ver kuzenim. Biz bize yeteriz." Dedi elini tutmam için uzatarak.

Güldüm, elini tutarak ayağa kalktım..

Ahmet'ten:

Villadaki herkesin gitmesi üzerine biz de yemeklere başlamıştık. Menümüzde; domates çorbası, peşemal soslu tavuk, sebzeli bulgur pilavı ve waffle vardı. Bunların hepsini yaparsak helal olsun!

"Ya Ferideciğim, waffle ne alaka!?" Dedim Feride, telefondan tariflere bakarken.

"Sus Ahmet, canım çekti." Dedi.

Güldüm.

O sırada telefonuma Yaren'den bugünün ikinci mesajı geldi..

Yaren: Ahmet tatile mi gittiniz ben mi yeni öğreniyorum ne oluyor hemen söyler misin?????????

Yaren: Ahmetcim bitanem sana diyorum heey

Sıkkınlıkla nefes verdim. Feride hâlâ tariflere bakıyordu.

"Sen bak, ben bir ellerimi yıkayıp geliyorum." Dedim.

AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin