6

3 0 0
                                    

Selam ahali!🌸

İyi okumalarr




Dün okuldan geldiğimde 2 saat uyuduktan sonra akşam yemeğimi yiyip, ders çalıştıktan sonra tekrar uyumuştum.

Şimdi okul için tekrar hazırlanıyorum. Çok az kahvaltı yaptım, giyindim ve durakta Jimin ile buluşmak için evden çıktım.

Durağa gittiğim de yine benden önce gelmişti.

"Her sabah ben bekliyorum seni biliyorsun dimi? Bir kere sen beklesen beni ha güzel kardeşim?"

Bu dediğine güldüm. "Hayır güzel kardeşim bir adet oldu bu ben bekleyemem."

Biraz daha böyle konuşup gelen otobüse bindik.

Üzerimde bir durgunluk vardı, neden bilmiyorum.

Okula girdiğimizde Jin ve hoseok'u merdivenlerin olduğu kısımda gördüm ve Jimin'i de kolundan çekiştirip yanlarına yöneldim.

"Bizimkiler orada gel gidelim."

"Go girl"

Bizi görünce onlarda bize doğru geldi.
"Günaydın ahali"

"Günaydın millet"

"Güno"

"Gunaydn işte"

Jin koluma girdi, "noldu be sana moralin düşük gibi" başımı salladım. "Bilmiyorum bir durgunluk var ama üzerimde anlamadım."

"Açsındır sen ondan bence. Ben aç olunca çok üzgün oluyorum mesela."

Hepimiz güldük, "Söylenene gerek yoktu bile biliyoruz seni kanz."

Gerçekten yemek yemeyi çok seviyor Jin. Ben onun gibisini daha önce hiç görmedim. Şakasız her dakika aç bir yapıya sahip ve ne kadar yese de kilo almıyor hayvan.

"Hı hı neyse hadi derse daha var kantine gidelim açım."

Dediğim buydu işte. Evde kahvaltı yapıp geldiğine kalıbımı basabilirim.

"Gidelim olur bende açım."

Hep beraber kantine girdik. Çok kişi yoktu toplasan 5-6 kişi vardı. Daha erken olduğu için gelmemişti millet.

"Biz masadayız bize de birşeyler alın."

"Başka bir isteğiniz Jin hazretleri?"

Jin düşünür gibi elini çenesinin altına alıp gözlerini yukarı çıkarmıştı.

"Şuna bak ya düşünüyor birde, sikerima yürü git masaya."

"Sus be varoş alacaksın tabi. Gel Taecim gidelim biz."

Onları sırıtarak izliyordum. Sonra Jin'in çekiştirmesi ile kendime gelip masaya ilerledim.

Karşılıklı geçtik biz. Diğer ikiside meyve suyu, kek, tost felan alıp geldiler.

"Kantin ne kadar pahalı ya? Bu gençler yarrak mı yesin?"

"Harbi amına koyim iki şey aldık koydular götümüze o kadar parayı."

"Yapcak bişi yok. Susunda karnımı doyurayım."

Bende bir Tostu uzanıp aldım. Hoseok meyve suyu da uzattı yemeye başladım.


O kadar boştu ki bu bölüm ne yazacağımı bilmiyorum daha 6. Bölümden aaaaaa
Atıcam kendimi şuradan ya neyse bayss

İnsta: vante.xjjk
Tiktok: vante.xjjk

Northern Lights • Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin