Max
-Max, pe unde ai umblat? Nici bine nu intru in depozit și deja Liam mă ia la rost.
-Cu treaba! Nu am de gând sa le zic ca am stat cu Isha. Femeia asta m-a dat peste cap in două zile. Nu știu ce are așa special e doar o femeie dar e atât de diferită față de restul pe care le-am întâlnit până acuma. Și nu arată deloc slăbiciune în fața nimănui iar alergatul după ea a fost al naibi de enervant și amuzant în același timp.
-Ne-ai târât la liceu apoi ai plecat. Da și asta, când am văzut ca Isha nu e i-am aflat numărul și am băgat scuza cu proiectul și când m-a chemat la ea am plecat numaidecât.
-Ți-am zis am avut treabă.
-În fine, avem și aici câteva lucruri de rezolvat să stii?
-Liam! Mârâi la el
-Transportul din seara asta e pregătit și la petrecere va fi și Orlando.
-Cum îndrăznește să apară așa?
-E în câștigul lui să te iei de el unde sunt multe persoane.
-Atunci trebuie să-mi stăpânesc nervi.
-Exact, toți cei din mafie vor fi acolo iar el va încerca să te atace cumva.
Orlando e un dușman de-al meu care urmărește orice pista să-mi facă rău cu orice ar putea. Dar nu e atât de simplu să te atingi de Max Russell.Urăsc petrecerile lui tata sunt doar despre afaceri și etalarea copiilor viitorii Capo desigur. Mă număr și eu printre ei dar nu sunt genul să mă dau mare prin sală.
-Sper ca ești pregătit Max, mi-au zis ca a apărut. Calm doar calm. Jack îmi stă ca un ghimpe în coasta să nu fac o trăsnaie mai mare ca mine din cauza nervilor.
Și iată-l pe viitorul capo de prosti Orlando. Îl urăsc mi-a făcut viața un calvar până acuma și astea din cauza ca bunicul din partea nu știu cum i-a omorât pe cineva din familie nici măcar nu știu exact povestea asta tâmpită a lui. Mă întorc cu spatele pentru a nu îl vedea și îmi arunc atenția spre pahar care mă duce cu gândul la Isha, la părul ei mai mult portocaliu iar timpul petrecut cu ea m-a făcut să mă simt în largul meu mai mult decât vreau să recunosc. Fata asta are un efect asupra mea.
-Max, cred ca trebuie sa vezi asta.
-Dacă e de Orlando nici să nu aud.
-Isha! Când aud numele ei mă întorc și o caut cu privirea iar când o găsesc , inima începe să pompeze de parcă ar fi fost moartă până acuma. O rochie neagră cade pe corpul ei bine lucrat la sală iar formele îi ies în evidență, părul acela spectaculos lăsat pe spate.
Vreau să o sărut imediat cum îi văd buzele date cu un ruj roșu aprins, știe cum să-și arate frumusețea naturală.
-Închide gura. Jack mă scoate din transă.
-Gura tu! Și vreau să plec direct spre ea dar Jack mă ține de mână.
-Unde pleci, ești nebun?
-Ce e?
-Dacă te vede Orlando lângă ea ce părere crezi ca o să aibă? Imediat starea mi se duce dracului când îmi dau seama, dacă mă afișez lângă ea , aș pune-o în pericol dacă e lângă mine.
-Să-l ia dracu cu totul.
-Stiu frate, te înțeleg Isha arăt uauu.
-Nici să nu îndrăznești să o mai privești în felul ăla.
-Nici nu am de gând. Crezi ca nu știu ce ai în capul ăla de când ai văzut-o. Te-a orbit Max, iar azi ai fost la ea așa-i?
-De unde știi?
-Ți-am văzut starea când ai venit la hală! Erai schimbat.
-Nu știu ce-i cu mine. Recunosc
-Îți place de ea simplu.
-Abia o cunosc iar ea nu e atat de simplu de abordat.
-Exact asta e și ideea e specială pentru tine.
-Nu vreau asta!
-Ți se dezgheață inima Max.
-Nu vreau asta.
-Tu nu dar ea poate face asta.
Inima mea nu trebuie să simtă, sentimentele sunt slăbiciuni pentru mine. Dar să o privesc de la distanță e și mai greu când arată așa.Toată seara am urmărit-o prin sală și ea la fel pe mine. Știu ca simte și ea la fel ca mine și nici ea nu vrea asta dar atracția e prea mare. Am vorbit cu tata și am pierdut-o din vedere încerc să o găsesc și simt cum îmi cade ceva în cap când o văd cu Orlando lângă ea. Zâmbește dar nu e zâmbetul ei, îi spune ceva dar ea zâmbește neinteresată apoi dă să plece dar ticalosul pune mâna pe ea.
-Ea mâna de pe ea! Spun cu voce tare.
-Ușor nu pleci nicăieri.
-Dă-mi drumul Jack. Mârâi la el
-Uite e bine! Mă uit iar spre ea iar Orlando pare să fi primit o palmă zdravănă.
-Îl omor!
-S-ar putea să o facă Isha înaintea ta. Dar i-a dat-o bine să știi! A plecat nervoasă afară iar eu stau ca un dobitoc si nu fac nimic.-Max Russell, vocea asta enervanta din nou.
-Ce vrei Orlando? Spun fără să mă uit la el dar vreau să-i văd opera lui Isha.
-Nimic dar să știi ca preferata ta lovește bine. Mă întorc spre el nervos deja și are ditamai roșeața pe obraz.
-Ce preferata?
-Te faci ca nu știi, Isha desigur e o partidă bună să știi cred ca o sa o împrumut o tura.
-Ea mâna de pe ea ca te omor cu mâna mea.
-Deci am avut dreptate, nu era sigur dar mi-ai confirmat.
-Pleacă Orlando ești enervant deja cu poveștile tale.
-Da plec imediat, am văzut-o ca plecase în spate așa ca o să verific ce face.
Nu e nimeni să-mi stea în cale deci dacă pune mâna pe ea îl omor și gata ea e scuză mea după aia.
Mă duc după el plin de nervi și gata să-l prind încercând să pună mâna pe fata mea. Dar nu găsesc nimic și pe nimeni și târziu îmi dau seama ca fost o greșeală să vin după el.
-Te credeam mai deștept Max! Iar glasul enervant.
-Cred ca glumești Orlando. Aș putea să te omor acuma și aici.
-Nu poți dacă tu nu ai arma și eu am alta îndreptată spre capul tău! Mă întorc ușor și tipul deja a îndreptat arma spre mine, mă caut de arma mea dar nimic. De când aștept acest moment!
-Atunci dai bătăi. Ce o fi o fi acuma. Aud piedică și mă pregătesc să tragă închid ochii, sunt prostul anului mă jur măcar de apucăm să o sărut pe Isha. Și aud glonțul dar în continuare nu simt nimic nici impact , nici durere ,deschid ochii și văd arma aterizând în celălalt colț de hol și pe Orlando ținându-și mâna. Are înfiptă un cuțit, ceva în mâna.
-O să plătești pentru asta!
-Nici de data asta nu am făcut nimic.
Și chiar nu știu ce s-a întâmplat, Orlando pleacă cu mâna sângerând imediat după ce scoate e avea înfipt , mă aplec și îl iau de jos, e o stea cu patru colțuri fiecare având un tăiș. Atunci cine? Iau mică armă și ies cat mai repede de aici îi văd pe băieți cum mă caută.
-Unde ai fost? Ce ai făcut? Se uita la mâna mea.
-Eu nimic nu e sângele meu, m-am dus în spate după Orlando și eram gata să o mierlesc dar cineva m-a salvat!
-Ce?
-A aruncat asta în mâna lui Orlando. Și arăt mică stea.
-E o stea shuriken!
-Cine folosește așa ceva?
-Cineva care nu vrea să lase urme și cred ca am auzit ceva în ultima vreme circulă niște zvonuri.
-Cum ar fi?
-Mai știi cursa care ai făcut-o cu Kane în Colorado și ați fost atacați?
-Da abia am reușit să scăpăm ca prin minune.
-Nu a fost minune, asta a fost! Și arată spre steaua din mâna mea.
-Ce?
-Am venit după voi știi doar ca până să ajungem noi erau deja morți și am găsit una exact ca asta lângă un cadavru. Am căutat informați dar nimic. Zvonurile nu-s concrete doar aberații.
-Nu poate fi o coincidență.
-Asta e clar e cineva din cercul nostru ,cineva care te vrea în viața.
-Cercul ăsta e mic Liam, majoritatea mă vor mort.
-Atunci mai rămân câțiva oameni presupun.
-Și dacă nu e din cercul nostru e cineva din afară?
-Cum adică?
-Nici eu nu știu exact, dar cineva mi-a salvat viața. Unde e Isha?
-Nu am văzut-o după ce a plecat afară. De ce crezi ca e ea?
-Nu știu ce să cred, poate sunt doar paranoic.
-Ce e drept îți trebuie o anumită agilitate să stăpânești arta asta dar nu prea se potrivește înfățișări ei.
-Nici boxul și îl practică.
-Așa e dar a plecat de mult!
-Oricum e cineva care a fost aici.
Cineva mi-a salvat viața de două ori chiar și vreau să aflu cine e. Dar nu asta-i supărarea mea, problema e ca Orlando a aflat de Isha.
CITEȘTI
Slăbiciunea
Fiksi RemajaDouă firi puternice, neavând nevoie de iubire dar în momentul în care privirile li se întâlnesc lumea li se dă peste cap. Ea încearcă să fugă de el, dar el nu poate sta fără să o vadă, iar ea ajunge să-i ofere iubirea înainte de a-și da seama. Dar...