Už se pomalu schylovalo k večeru. Většina zamilovaných párů si právě dávala prvomájovou pusu pod rozkvetlým stromem. Sláma natáhl ruku a vyndal Hárovi z hára okvětní plátek z růžového stromu, který se nad nimi vlnil ve vánku. Usmál se. Teď. Teď je čas - lásky čas. Jen to nezkazit. Chytil Hára za ruce a přitáhl si ho blíž k tělu. Civěl mu zasněně do očí. Háro dělal totéž. Sláma začal recitovat: ,,Byl pozdní večer, první máj," Háro měl co dělat aby se nezačal řehtat. ,,Večerní máj, byl lásky čas. Hrdličin zval ku lásce hlas-" Sláma se zarazil. Ó né! Měl okno. Jak to jen bylo dál- ,,Ein Märchen aus alten Zeiten, Das kommt mir nicht aus dem Sinn." Háro už to nevydržel a začal se tlemit. Sláma zrudl, když si uvědomil, že začal recitovat místo Máje Lorelei. Německy. ,,No jo vlastně... kde borový zaváněl háj..." ,,Heureka!" Zvolal od smíchu rudý Háro. Sláma jen zabručel a aby Hára utišil, přiblížil se mu k obličeji nebezpečně blízko. Háro rychle popadl dech a oči mu sklouzly na Slámovy rty. Sláma začal šeptat tak, aby se jeho rty sem tam dotky těch Hárových. ,,O lásce šeptal tichý mech, kvetoucí strom lhal lásky žel..." zamyslel se. Zase okno. To snad neni možný. Háro zase zčervenal, tentokrát ne od smíchu. Sláma se rozhodl, že to savene random corny pick up line. ,,Nejsi náhodou google? Protože jsi to jediné co hledám-" Háro měl sto chutí se zase rozesmát, ale blízkost Slámových rtů rozptylovala veškeré racionální myšlení. ,,Tak to seš asi taky google..." Odpověděl potichu, anižby spustil oči ze Slamových rtů. Sláma konečně taky podlehl a přitiskl je na ty Hárovy.
Růžový rozkvetlý strom nad nimi se dál vlnil ve větru. Slunce šlo pomalu ale jistě na kutě za obzor. Nebe zrůžovělo podobně jako ten strom, který jejich vlasy pokrýval okvětními plátky. Podobně jako tváře těchto fyzikářů, kteří poprvé v životě podlehli chemii- nepopřetelné chemii mezi nimi. Lásce.
:3
ČTEŠ
Fyzikální oneshoty
RandomNEJDŘÍVE SI PŘEČTI RAKETU PROSÍM DĚKUJI Situováno před svatbou (před poslední kapitolou) oneshoty (nejen) o mých fyzikářích, všechno kánon, viděla jsem to na vlastní oči‼️ (naštěstí ne vše)