1.

4 1 0
                                    

Zdravo svima. Ja sam Zoe. Imam 17 godina i pohadjam najtezu i najgoru skolu koju je Juzna Korea ikada imala.  Apeks Akademija. Pitate se zasto je najgora? Hm! Njome seta grupica od 7 momaka. Zbog kojih su brojna deca oduzimala sebi zivote jer su ih maltletirali. Glavni medju njima je Min Yoongi. Niko do sada nije imao hrabrosti suociti im se. To su sedmorica bogatih klinaca koju su svemocni. Mogu da te ubiju na licu mesta ostace nekaznjeni...

Real life:

7:00
- Zoe ustaj duso ides u skolu.-

Cuo se glas moje majke. Zivim sa majkom i mladjim bratom. Oca nazalost nemamo. Zivimo u siromasnoj kuci. Nekad legnemo gladni i odemo u skolu gladni ali vecina novca ide na moje skolovanje. Zato se trudim da u skoli budem sto bolja.

-idem mama. Jel ima nesto za jelo? -
-proveri jel osyalo nesto od vecere. -
- u redu. -

Majak je otisla na posao a ja sma disla do kuhinje. Tamo nije bilo nicega samo sam slegnula ramenima i otisla u skolu. Kada sma dosla tamo svi su bili okupljeni oko,, stadiona". Ako se pitate sta je stadion objasnicu vam. Stadion je zapravo stari napusteni vaterpolski stadion u kome je trenutno odtalo vrlo malo vode na dnu bazena. Tu grupica momaka dovodi svoje zrtve i pred svima ih maltletiraju. Pitam se ko je danas dobio crveni karton? Da, kada hoce nekome da daju doznanja da je sledeci na listi maltlatiranja oni mu u ormaric okace,, crveni karton". To je smao obican karton crvene boje na kojem je samo, u sedan razliciyoh fondova, napisano,, BTS". Tako se zove njihova grupica. To zapravo znaci,,Bad things stay"  sto znaci u prevodu,, lose stavri opstaju".
Samo sma duboko uzdahnula i prosla pored stadiona. Usla sam u skolu a tamo nije bilo nikoga. Kao i uvek kad je skola prazna stadion je pun. Sela sma u svoju klupu i citala korejski jezik...

2h kasnije.

Popela sam se na krov skole i pocela da se derem.

,, Zasto su svi ovako bolesni!?! Zasto muce jadbe ljude kao da su im aoni nesto uradili?!? Mrzim ovu skolu i sve ljude!!! "

Cesto sam se pela na krov i na ovaj nacin izbavivala sve iz sebe. Nikada gore nije bilo nikoga. Ali izgeda da se danas to promenilo

-Mozes li glasnije? Ne mogu spavati! -

Na pocetku nisam videla ko je kad sam prisla par koraka videla sam da je to jedan clan BTS-a. Jung Hoseok poznatiji kao J-hope. Uplasila sma se na sekunu. Zad cu ja sledeca dobiti crveni karton? Da, na ovakve nacine se zaradjivao crveni karton. Kada uradis i najmanju sitnicu koja se njima ne svidi.

-Ne boj se necu ti nista uraditi. -

Ustao je sa stolice na kojoj je do malocas sedeo i prisao mi. Kako mi je prilazio ja sma se odaljavala.

-Rekao sam da ti necu nista uciniti. Opusti se. Vec danima te slusam kako se deres. Mislio sma da samo ja znam za ovaj deo. -
- Izvini morala bih da podjem. -
-Ne bi morala. Vrati se ovde. -

Stala sma ispred njega. Pogledoa me pravo u oci i nasmejao se. Okrenuo je glavu i pogledoa preko terase.

-Ni meni se ne dopada ovo sto oni rade. Ali jednostavno ovu vatru sam sam zapalio cekam da se zagasi. Razumem te da se plasis crvenog kartona kao mnogi. Ako budes cuvala ovu nasu malu tajnu i pridrzavala se pravila kao do sad,mozda nikad neces imati priliku da vidis kako je na stadionu. -

Namignuo mi je, stipnuo za obraz i izasao. Kakv lik... Nisam ni slutila da u BTS postoji ijedan ovakav. Ali ne verujem mu bas. Necu se opustati dok se ne uverim. Spustila sma se dole na treci cas. U ucionici je bila neka nova devojka. Sedela je tacno klupa ispred mene. Samo sam sela iza nje i ona se odmah okrenula.

-Zdravo ja sma Rujin! Nova sma ovde-
-Drago mi je ja sam Zoe. -
-drago mi je Zoe! Am mozes li mi reci nesto o ovaoj skoli?-
-Bolje bi bilo da cutim. I da zelim nrmam nista dobro da kazem. -

Ona se blago nasmejala. Ja sma slegnua ramenima i vratila glavu na svesku.

-Zelis li da budemo drugarice? -

Ponovo me prekinuo njen glas.

-Naravno. Iovako je ovde jako tesko steci prave prijatelje-
-haha uredu onada-

Okrenula se i radila svoje, a ja svoje. Blizio se i rucak. Nakon 4. Casa smo otisle u menzu .pricala sma sa Rujin i sele za slobodan sto. Nakon 15-ak minuta Rujin je zavrsila i krenula da vrati svoju tacnu. Medjutim desilo se nesto uzasno. Dok je isla nije gledala kuda ide i skucala se ni manje ni vise nego u Min Yoongija.  Glavnog u BTS.kada joj je pala tacna pala je tacno na njegove cipele i malo ih zaprljala. On se samo okrenuo ka njoj odmerio je.

-Novajlija! Tek si dosla a vec pravis sranja! -
-Oprosti. Izvini molim te. Nece se nikada vise ponoviti. Uradicu sve sto treba-
-bas sve? -

Videla sma da je tu bila nesigurna sta da odgovori. Ovo definitivno nije bila scena za moje oci. Par sekundi sam razmisljala ali meni je jezik brzi od pameti. Ustala sam sa stola.

-DOSTA! -
-Opa vidi vidi. Neko je skupio hrabrosti i ustao da odbrani drugaricu. -

Samo sam sagla glavu i cutala.

-zasto sad acutis. Hsjde pricaj. Kako si
Samo maloprw bila glasna. -
-Nije ti nista toliko lose uradila! -
-Znaci preuzimas njenu krivicu? -

Tu sam se vec ugrizla za jezik. Kad ne znam d acutim sad cu se napatiti do smrti.

-Da, preuzimam. -

Podigla sma glavu i gledala u njih sedmoricu. Svi su se zlocesto smeskali osim J-hope koji me gledao pravo u oci i bio potpuno ozbiljan.

-Dobro princezice samo si birala. Spremi se -

Okrenuli su se i otisli. Ocekivala sma vec taj dan da ce se desavati nesto ali nije. I to me je vise plasilo od same cinjenice da sma se suprostavila BTS. Tj njihovoj glavi.

Dosla sam kuci i sela kod sebe u sobu. 10-ak minuta posle culo se kucanje.

-Da? -

Na vrata je usla mama sa bratom i kutijom u rukama.

-Mama! -
-Zoe kupila sam ti nesto. -

Otvorila je kutiju a unutra su bile cipele. Koje su se poklapale uz moju uniformu. Stare su mi bile pocepane i izbledele ov esu bile savrsene.

-MAMAAA HAVLA TIII-
-Nema ne cemu duso. -

Kraj veceri smo proveli svi zajedno.

~Sledeci dan:

Ustajem rano i krecem u skolu. Setim se pakla koji me ceka kad dodjem tamo.
Kda sma stigla stala sam pred skolskim ormaricem. Jer crvene kratone su stavljali u skolske oremrice.
Polako sma ga otvorila, nadaju ci se da tamo nece biti nicega. Ali prevalila sam se. Na vratima je bio zalepljen
Crveni karton.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

School daysWhere stories live. Discover now