BMK-16- [Duygular.]☠

967 68 3
                                    

Lütfen buraya koyduğum şarkıyla okuyun:')

I will,ı swear- Long Days

-------<><><><><>-------

Yorulmak denen şey sanırım benim çok yakınımdı. Fazla yakın. Çok fazla. Ve ne vardı biliyor musunuz?

Ben yakınlıkları sevmezdim.

Sorunlarım vardı.

Kimin sorunları yoktu ki zaten bu dünyada? Hangimiz normaldik. Sorunlar bizi güçlendirirdi,Evet. Fakat hepimiz mutluluk isterdik. Gece yatmadan önce ağlardık çoğumuz, yastığımızı gözyaşlarımızla ıslatırdık. İç çekerdik duyulmasın diye. Ne için?

Aşk,

Para,

Dostluk,

Mutluluk.....

Peki ya içimizdeki Kalp. Kendimizi üzerken onu düşünür müydük? Hayır.

İnsanların sahte seviyorum laflarına kanabilecek kadar saftık,aptaldık.

ZARAR VERİRDİK KENDİMİZE

Kimse anlamazdı. Bu fiziksel bir zarar da olmayabilirdi. İnsan en çok kendi benliğine,kalbine zarar verirdi. Gereksiz ve onları üzen insanlar için.

Ve sonra kendilerine zarar veriyorlar diye dışlanırlardı.

Biz başkalarının bize daha fazla acı vermemesi için en büyük acıyı veriyorduk kendimize,kalbimize.

Ama anlamıyorlardı.

Dünyada milyonlarca insan,milyonlarca yaralı vardı.

Anlamıyorlardı.

<><><><>><><><><<><><>

"Kendime zarar verdiğim için utanmıyorum" dedi.

"Diğer insanlar bana asla bu kadar değer veremeyecek." Dedi ve buruk bir gülümseme bıraktı.

<><><><><><><><><><><><><>

Ağlayan insanları asla anlamazdım. Acı için ağlanır mı diye düşünürdüm.

Ağlanırmış. Ağlanırmış. Ağlanırmış.

------

Sizle dalga mı geçiyorlar? Kesiklerinize bakın. Onlardaki her bir öğütü görün.

Size kızıyorlar mı? Aynaya gidin ve kendinize bakın. Gözlerinize bakın,en derinlerine. SİZİ DEĞİŞTİREMEZLER

~~~~~~~~~~~~~~

Düzenlenmiştir.☠

Bir Mazoşistin Kaleminden #WATTYS2015 -DÜZENLENİYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin