7. Katsuki

5 1 0
                                    

- Co wam się stało? - zapytali równocześnie Sho i Izuku.
- Ja się...poparzyłam lekko mówiąc. Mniej więcej jak Toya. - popatrzyłam znacząco na Shoto.
- A ja...pokaleczyłam, też lekko mówiąc. - dodała Nezu.
- Tak w ogóle to wiecie ile byłyście w śpiączce? - zapytał Izu.
- 2 dni. - poinformował mój brat.
- Co?! - krzyknęłyśmy.
- Nie martwcie się, ojciec dużo zapłacił żeby przedłużyć czas wakacji, ale za tydzień musicie chociaż udawać że wszystko jest okej, a do tego w miarę dobrze wypaść, w końcu sam endevador zapłacił za waszą szkołę. - dodał Sho.

- Tak w ogóle to jestem Izuku Midoriya, brat Nezuko, przyjaciółki Keiko. - przedstawił się.
- Ja jestem Shoto, chyba w sumie jesteśmy w jednej klasie.
- Gratki Zuku!
- Good job Izuku!
- Dzięki, tak w ogóle to mój pokój jest dokładnie nad wami, chyba nawet z Shoto.
- No, to nasz pokój.
- Matko ale gejowsko zabrzmiało - powiedziałam i wszyscy zaczęliśmy się śmiać.

🔥🌪️🔥

- Hej, jestem Nezuko Midoriya, a to jest Keiko...Himura.  - powiedziała Nezu przerywając lekki gwar akademika klasy 1a.
Nastała niezręczna cisza. Wszyscy patrzyli na nas, aż w końcu Momo i Izuku podeszli do mnie, Nezuko i Sho.
- Jak się cieszę że już wróciłyście - Yaorozu przytuliła najpierw mnie, potem moją przyjaciółkę i na koniec Shoto.
Jak dobrze że szybko mnie puściła, dzięki temu przeżyłam.
Nagle gwar powrócił ale tym razem wszyscy rzucili się na nas.
Oprócz jednej osoby. A tam dokładniej Bakugo Katsuki, on nas znał. Patrzył kątem oka na naszą czwórkę. Ktoś inny pewnie by tego nie zauważył ale ja i Nezu...poprostu od wielu lat musiałyśmy uważać na wszystko co się rusza.

A szczególnie na Katsukich.
O ile jego młodszy brat z 1 klasy w gimnazjum czasem na nas splunął, to on i jego starsza siostra która w tym roku już drugi raz nie zdała do żadnego liceum czy innej szkoły średniej, zatruwali nam życie. Bakugo zawsze był bardziej uwzięty na Izuku, a po za tym nie był z naszej klasy, dlatego nam czasem dawał spokój albo tylko coś na nas krzyknął np. " patrz jak leziesz" albo " zejdź mi z drogi".

Harumi Katsuki za to uwzięła się na nas najmocniej z wszystkich w tej szkole, to ona była tą popularną laską w całej szkole i często poprostu robiła z nas pośmiewisko przy całej szkole.

- Keiko Himura i Nezuko Midoriya - prychnął.
- Katsuki. - prychnęłam w odpowiedzi.

Wyjątkowe •Fanfik mha•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz