Čtu tu zprávu pořád dokola a můj mozek se snaží zpracovat tu informaci. Dal mi ultimátum. Hraje si se mnou. Dal mi lhůtu a já pořád nevím jak mu předat své rozhodnutí. 30 minut.
Rychlí pohled na displej a zjišťuji, že už mám jenom dvacet. Dvacet prokletých minut. Promarnila jsem drahocenný čas."Promarnila jsem deset minut Louisi. Máme dvacet minut na to přijít jak mu dát mou odpověď. Hraje si se mnou. Ale já ho nesmím nechat vyhrát" pevně stisknu Louisovi ruku a zoufale se rozhlédnu po pokoji. Všichni přemýšlejí.
Čas běží a já začínám panikařit.
Deset minut, mozek nefunguje. Když cítím počáteční panický záchvat, který přichází pozvolna snažím se zklidnit svůj dech.
Louis to jak jinak vycítí a okamžitě si mě balí do náručí. Cítím ty zrádné slzy, které nechci aby tu byli. Jeho ruce kolem mne, jeho tichý hlas, i přes to všechno velmi klidný to vše mě za malou chvíli dokáže zase přimět normálně dýchat. Sakra nemůžu ho ztratit, bez něj nepřežiju. Chloe mysli, sakra mysli.A pak to přijde, jako blesk s čistého nebe. Jasně, že mě to nenapadlo hned. Kousek se od Louise odtáhnu, ale jen abych mu viděla do obličeje. Chytím jeho tvář a věnuji mu polibek. V jednu chvíli se na jeho tváři objeví nechápavý výraz, ale když vidí můj obličej a na něm úsměv pochopení se dostaví skoro okamžitě.
" Jak Chloe..."
Nenechám ho domluvit a položím mu prst na jeho rty.
Všichni nás v tu chvíli nechápavě pozorují.
" Ví o mě všechno, vlastně o nás všech. Ale tohle vše je hlavně o mně. Myslím, že mě sleduje úplně všude. Tedy i na sociálních sítích."
Jejich obličeje se pomalu rozjasňují a Louisův také, když mě pevně obejme.
"Kam Chloe"
" Twitter Lousi. Twitter. Nevím proč mě to nenapadlo hned. Má to dobře vymyšlené. Ale já ho nenechám vyhrát"@chloepoets : "I won't choose"
Další kapitola jen pro vás lásky moje. Hra pokračuje.
With love...❤️❤️
Vaše Nath..❤️
ČTEŠ
SALVAGE *L.T.*
Fanfiction" Chloe tohle přece nemyslíš vážně, tohle je jak vystřižené z nějakého akčního filmu. To ti mám jako věřit to všechno co jsi tu právě odvyprávěla?" rozhlédnu se po těch známých tvářích kolem a jen mlčky přitakám. Vím, že on mi nevěří ne potom co se...