4. bölüm- proje ve namaz arkadaşı

5 1 0
                                    

Yeni okuluma baslayali 1 hafta olmustu. Bu 1 hafta icerisinde abim eve geri donmustu. Kim bilir yine kime parasini yedirmisti. Hayir yani o kadar parayi kiminle yiyo? Kiz arkadasi da yok ki? Gayda olamasin bu?

Simdi 3. dersteydik. Dersimiz yine Nurettinleydi. Haftanin 9 günü bu herifle ders yapiyoruz sanki baska hoca yokmuş gibi. Bugün onda bi degişiklik vardi. Hemen Jimine dondum. Yavaş yavaş salaakliklarima alisiyordu.

"Pişt. Bugün bu herif bi garip degil mi?"

"Tıraş mı olmuş?"

"Daha geçen cuma olmuştu." Biraz durduk. Sonra ayni anda birbirimize donduk.

"SÜTYEN GİYMİŞ!" Sesimiz biraz fazla çikmis olacak ki Nurettin birden bize dondu. Bakişlariyla bizi aşagıladıktan sonra parmağiyla kapiyi isaret ett. Dersten atılmıştık.

"Kantine inelim mi?" Diye teklifte bulundum. Hem belki Hasan abiyle yine kurtlar vadisi izlerdik.

"Olur" diyerek tekifimi kabul edince kantinin yolunu tuttuk. Birden bana soru sordu

"Asil adimin Cemil olduğunu nasıl öğrendin?"

"Babanla gecirdigim guzel dakikalar sayesinde" dedim ve piç smile attım.

Cemil:

"Çok detaya inmicem yaşın yetmiyo"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Çok detaya inmicem yaşın yetmiyo"

"ÇOK KORKUNÇSUN BABAMI RAHAT BIRAK"

"Yoo kendisi beni çok seviyo ayrilamayiz" dediğim sirada kantine gelmistik.

"Hasan abi bi cay bide ayvalı-" Hasan abi ve Nermin ablayi tezgahın arkasinda öpüşürken görünce ağzim acik kalmisti.

"H-hasan abi?!" Bizim geldigimizi gorunce zaten onlarda apar topar ayrilmisti.

"Ben gideyim tuvaletleri temizliyim" diyerek kantini terk etti Nermin abla. Kendime gelince tezgaha haklaştım.

"Vayyy abim hayirli olsun kapmişsın fistik gibi karıyı" dedim gülerek. Başını eğdi utanarak. Şapşik şey.

"Azcik nazik ol be" dedi Cemil. Yarram sanki kendisi Istanbul beyefendisi.

"Vayyy abim hayirli olsun kapmişsin fistin gibi NAZİK karıyı" dedim Cemilin uyarisinı dikkate alarak.

"Sagol uşagum. Gönül işte naparsun"

"Utanma kiz cimcime" diyip tezgahin arkasina gectim ve Hasan abinin yanagindan makas aldim.

Avyalik tostumuzu ve cayimizi aldiktan sonra masaya oturduk. Hasan abi yanimiza geldi ve son model nokia telefonundan kurtlar vadisi acti. Ücümuz birlikte tost ve cay esliginde kurtlar vadisi izledik.

Teneffus zili calinca direkt spor salonuna gittik cunku ders bedendi. Feride benim cantami getirirdi zaten.

Ferideden cantami aldim ve soyunma odasina gectik. Ananemden kalan şalvarımı giydim. Kafama da babanemden kalan yazmayı bagladim. Baya da sik olmustum.

Tugkan hoca beni cok sevdiginden birde sinifin ağası olduğumdan beden baskani yapmisti beni. O tuzden simdi herkesi siraya sokmaliydim.

"Bırr datdatdat. Yas yas yas gıley. Geç lan siraya!"

O sirada bi bagris duyuldu. "Cankuuuk takkemi bulamiyorum!" Cemilin sesiydi bu. Cankuk da her zaman yaninda doaşan arkadasi olmaliydi. Cocuğun derste gizli gizli havuç kemirdiğini görunce fazla yaklaşmamaya karar vermiştim.

Takke takan Cemili gorunce hemen onunla dalga gectim.

"Bu ne lan yarramin başina benzemişsin" dedim

"En azindan senin gibi koca gotlu tezek kokan nenelere benzemiyorum. Birazdan gözleme yapicak gibisin" dedi bana cevap olarak. Cok kırılmiştım!

"Saygisiz piç! Sen nasil anadolu kadinini boyle asagi görürsün!" diyip ağzinin payini verdim ona. Herkes bu lafimdan sonea beni alkişlamişti. Ona orta parmak cektim ve siraya gectim.

Tuğkan hoca gelince zaman kaybetmeden askerlik anilarini anlatmaya başladi. Cok komik adam he az kalsin ltima sicicaktim da zor kurtardim. Saka yabmiyorum.

2. Ders bize bi surprizi oldugunu soyledi. Herkes "Ohaaa top oynamamiza izin mi vericek acaba?" diyordu. Onsallah verirdi cunku voleybol oynayip tum erkekleri kendime hayran birakmak istiyordum.

2. Ders baslayinca herkes heycanla Tuğkan hoanın sürprizini bekliyordu.

"İveet. Sürprizim ne biliyinuz muu?"

"HAAAYIIIRRR!"

"Söyliyim mi?"

"EEVVEETTT!"

"Hepinize proje odevi veriyoruummm" dedi ve ellerini cirparak yerinde zipladi. Cok mutluydu sanirim ama herkes coktan sulalesine sovmeye baslamisti.

"Sizden size bu zamana kadar anlattigim askerlik anılarımı a4 kığıdına yaazip getirmenizi istiyorum."

Benlik sikinti yok. 1 haftada sadece 40 tane dinlemistim. Digerleri dusunsun.

Hepimizi ikiserli gruplara ayirdi. Ferideyle olmak icin kuranı rekrar bastan sona okudum. Ama Cemille eş olmustum. Bırak ya bırak ya. En son isteyecegim kisi bile degildi. Anlasamiyiruz zaten. Sac bas girisirdik bununla.

"Ağlama bende sana merakli degklim. Uydurma seyler yazsak da olur. Kendisi de uyduruyo zaten" dedi. Rahatlqmistim biraz.

"Neyse ben cumaya gidiyom."

"Salak bugün salı"

"Müdürcüğün söylemedimi sana? Ben her gün cumaya giderim"

"Senin gibi boş konular hakkinda konuşmuyiruz genelde" dedim.

Biraz durdum. Bir seyden işkillenmiştim. Kimse her gun cumaya gitmez ki?

"Neden her gün gidiyirsun ki?" Diye sordum.

"Babam zorluyi ya " dedi sikkin bir ses tonuyla.

Hmm demek babasinin zoruyla gidiyor. Feridenin bana müdürün cinli olduğundan bahsettiği gün geldi aklima. Cemilin gözleri bazen kirmiziya dönüyordu. Kesin bi sey vardi bu iste. Bunun arkasindaki sirri ogrenmeliydim.

"Ben de geliyim mi" dedim. Onu takip edicektim. Boylece bazi seyler aciga kavusurdu.

"Napvan sen cumada kiz basina"

"Kendimi babana kutsaticam. Sence ne yapabilirim Jimin? Ne kadar salak salak sorular bunlar ya"

"Iyi gel" dedi. Zafer kazanmistim.

"Bu arada proje odevini benim evde yapsak olur mu? Annem baskasinin evine gitmeme izin vermiyo." Dedim. Babasiyla karsilasmak istemiyordum. Yine gelin muhabbeti acilirsa Cemil suphelenirdi.

"Tamam olur" dedi. Daha cok dahaa fazla konusmamam icin kabul etmis gibiydi. Kirildim. Seni abime dovdurucem oglum.

Ve camiye vardik.

Istanbul mansure kolejinde mayfa,ceo,vampir,kurtadama aşık oldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin