4. Alberto.

473 8 1
                                    

Ramona Dayten

A doua zi eram într-o ședință importantă cu Alberto. Am vorbit cele necesare și ședința se apropia de sfârșit.

Era timpul să decid, mă gândisem toată noaptea la acest moment.

- Deci, după cum bine știți, înainte de a fi la conducere am fost șeful-adjunct al firmei. După ce am semnat contractele ce demonstrau că eu conduc firma, postul meu a rămas liber.

Analizam privirile atent, cea al lui Dustin în special, era agitat și simțeam cum arde de nerăbdare.

Încercând să continui, am făcut contact vizual cu Alberto, mă simțisem împietrită, ca și cum lumea s-ar fi oprit în loc. Ochii lui căprui mă priveau și mă țineau captivă.

- Ramona? vocea lui Dustin mă readuce pe pământ și îi văd rânjetul lui Alberto.

- Ah, da, mă scuzați, după cum spuneam, m-am gândit foarte bine, am analizat lucrurile și mi-am dat seama că nu există vreo persoană ce merită momentan postul meu trecut. Deocamdată va rămâne suspendat.

Dustin parcă fuse pălit în fața, vedeam cum rămâne fără aer. A băut puțină apă și a ieșit.

Alberto a observat totul și a zâmbit viclean. Ce naiba? Mare lucru am făcut. Ignorând acest aspect, ardeam de fericire, însfârșit i-am făcut-o, a meritat pe deplin!

- Dragii mei, colectivul nostru a decis să sărbătorim venirea mea la conducere, și noua colaborare cu d-nul Alberto, ultima frază am spus o plictisită pentru al deranja puțin pe el.

Nu avea nicio emoție.

- Vă aștept astăzi pe toți în sala mare, puteți veni cu partenerul sau partenera. Petrecerea se începe la 20'00.

Spunând astea am dat semnul că ședința a luat sfârșit și toți s-au îndreptat spre ieșire.

Mai puțin Alberto, rămase în scaunul lui și mă privea cum îmi aranjam dosarele în fișier.

- Ședința s-a terminat, îi repet iritată.

- Și ce? E vreo problemă? spunând astea se ridică și se apropie mai mult de mine.

- Ce m-am săturat de aroganți.

- Ph, tu? Pe unul tocmai l-ai făcut să se sufoce în propriul scaun.

- Dustin? A meritat, cum o meriți și tu.

- Nu știu ce a fost la voi, dar a fost o manevră inteligentă, bravo, spune și începe să bată din palme.

- Nu-ți băga nasul ăla ascuțit în treburile mele.

Stăteam cu fundul pe masă și el era în fața mea. S-a apropiat ușor de mine, a pus palmele pe masă și stătea aproape lipit de mine.

- Și dacă mă voi băga ce vei face? mă întreabă senzual.

- Ce îți voi face?

- Da.

- Vrei și tu să sfârșești ca Dustin?

- Hm.

El a tăcut, așteptam un răspuns, dar el s-a apropiat de buzele mele și m-a sărutat, mușcându mi buza inferioară.

Eram absolut fermecata, dar mi-am dat seama la timp și l-am împins ușor.

El doar a râs și mi-a rânjit.

- Îți place să domini totul, dar nu și să fii dominată, magnific, nu pentru mult timp însă.

- Ce?

A intrat Dustin, se pare că își uitase telefonul și vedeam că e într-un acces de furie. S-a uitat confuz la noi.

- Mă scuzați..

- Pentru ce? îl întreabă Alberto.

- Mm, nu contează, luând telefonul a ieșit.

- Doi idioți, spun și ies și eu.

Mai târziu eram în biroul meu, savurând o cafea. Alberto bătuse la ușă și l-am primit în birou. Mai cerusem o cafea. Nu știu de unde până unde l-am acceptat pe capul meu, și servindu l încă cu cafea.

- Și.. Pentru ce a venit d-nul arogant?

- Să te admire pe tine, ești atât de frumoasă și sexy.

- Desigur, mă poți doar admira frumosule.

- Ești sigură? mă întreabă viclean, băgând u mă în confuzie.

- Mmm.. Poftim?

El s-a ridicat de pe scaun. A venit lângă mine, și-a pus mâinile ușor pe umerii mei și s-a apropiat de urechea mea.

- Vei fi a mea, să ții minte.

- S-o crezi tu, hai i-ați mâinile de pe mine, nu sunt păpușa ta.

- Bine, ne vedem diseară.

Îmi spune și iese din birou. Aveam fluturi în stomac. Fluturi?? Ceee? Noo. De ce se complică totul cu mine ? Idiotul, mă face să înebunesc după el. Îl vreau doar lângă mine..

În gând mi-a răsunat "Vei fi a mea" , a trecut curentul prin mine. Ohh, de ce totul e atât de.. .de.. Nu găsesc cuvântul potrivit. Dar un lucru e sigur, ceea ce nu-mi pot recunoaște, Alberto mă atrage..

Dar nu e potrivit pentru mine, nu?

Ohh, să las lucrurile așa, nu vreau să mă complic.

Am decis să plec la Mall să-mi iau o rochie neagră pentru diseară.

Să trec pe la salon, în seara asta să uit de griji.

Iubire pentru un mafiot [ Finalizată ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum