Selam hepinize. İyi okumalar diliyorum. 2 bölüm sonra final bölümü geliyor ama en güzel şekilde. Eğer başka kitaplarımı okumak isterseniz takip edebilirsiniz. Tekrardan iyi okumalar.
Ben ışığı açtıktan sonra buranın çok büyük olduğunu anladık. Burada kızı bulacaksak zaten yarım saat kızı aramamız gerekiyordu. Ben kızlara
"Biz burayı gezene kadar yokluğumuzu fark ederler."
"Haklısın ama kızı bulacağız dediysek bulacağız. Birbirimize söz verdik unutmayın."
"Evet, sözümüzde durmamız lazım."
"Bence burayı gezmeyelim koşalım. Hem kızı daha hızlı buluruz hem de kimseye yakalanmayız."
"Hadi o zaman hızlı."
Hemen koşmaya başladık. Ben en öndeydim. Burada kızı bulabilmek için ayrılmamız gerekiyordu. Ben
"Kızlar, herkes ayrılsın öyle gezelim. Hepimizin telefonu yanında zaten. Birbirimize mesaj atarız."
"Tamam. Ben bu taraftan gidiyorum."
Hepimiz ayrıldık ama kimin kızı bulacağını bilmediğimiz için biraz heyecanlıydık. Ben nedense diğerlerinden kat kat daha heyecanlıydım. Kızlar aslında gelmek istemiyor ama beni kırmamak için gelmişler gibi hissediyordum.
Burası bizim okuldan daha büyüktü. Yürü yürü bitmek bilmiyordu. Artık bir yere oturup dinlenmek istiyordum. Neredeyse 15 dakikadır yürüyorduk ve henüz kimseden mesaj gelmemişti.
Ben biraz daha ilerledim ve orada bir şey varmış gibi geldi. Biraz daha yaklaştığım zaman orada bir kız olduğunu gördüm ama kız işkence görmüş gibiydi. Burnu kanıyordu. Ben hemen kızı iplerden çözdüm daha sonra da kızlara hemen mesaj attım. Mesajda
"Kızlar hemen benim olduğum yere gelin ama çok hızlı olun kızı buldum."
"Tamam hemen geliyoruz."
Kızı bulmuştuk. Kızların hemen buraya gelmesi lazımdı çünkü kızın burnu çok fazla kanıyordu. Ben peçete çıkartıp verdim kıza.
"Merak etme bunu kim yaptıysa cezasını çekecek."
"Çok teşekkür ederim. Buraya benim için mi geldin?"
"Sadece ben değil bir kaç kişiyle geldim ve dediğin gibi seni bulmak için."
"Bunu kimin yaptığını biliyor musun?"
"Hayır bilmiyorum."
"Döndü ve başka kızlar yaptı."
"O Döndü' de bir şeyler olduğunu biliyordum zaten."
"Döndü benim en iyi arkadaşımdı ama bir süre sonra onunla kavga ettik."
"Aha bizimkilerde geldi. Hadi gidelim biz."
"Tamam."
Ben kızın koluna girdim ve yürümesine yardım ettim. Sonuçta uzun zamandır orada işkence çekmiş kız. Ben onun adına çok üzülmüştüm.
Müdürün yanına gidiyorduk ama biz gitmeden müdür bizi kameradan görmüş ve yanımıza geldi.
"SİZ NE YAPTIĞINIZI ZANNEDİYORSUNUZ? BODRUM KATINA BEN BİLE GİREMİYORUM SİZ GİZLİCE GİRİYORSUNUZ. BENİM ODAMA GEÇİN ÇABUK."
Müdürün bize kızdığı çok belliydi ama kızı bulduğumuzu görünce belki biraz yumuşar dedik. Odaya geçer geçmez
"Kızım senin adın ne?"
"Gül hocam."
"Size daha sonra geleceğim. Sen neden bodrum katına gidiyorsun Gül?"
"Hocam beni Döndü ve diğer arkadaşları bodrum katına kilitledi ben bir şey yapmadım."
"Döndü asla öyle bir şey yapmaz benim en sevdiğim öğrencim kendisi."
"Hocam siz bana inanmıyorsunuz ama."
"Sen bir de bana sataşıyorsun yani."
"Hocam ben size kötü bir şey demedim ne alakası var."
"Bekle sen ben senin disiplin cezanı vereceğim şimdi. Sıra sizde. Neden bile bile bodrum katına gidiyorsunuz?"
"Hocam, ben Gül arkadaşımızı kaybolduğundan beri bulmak istiyordum zaten ve bunu diğer arkadaşlarıma söyledim. Eğer bir ceza verecekseniz onlara değil bana verin hocam benim yüzümden geldiler bodrum katına."
"Yok yok olmaz öyle. Demek ki onlarda ceza almak istiyordu seninle geldiklerine göre."
Hepsi benim yüzümden disipline gitmişti. Ben ağlayacaktım ama kendimi zor tuttum.
Hoca bize cezayı verdiği zaman biz dışarı çıktık ve ben kızların hepsine
"Kızlar hepiniz hakkınızı helal edin. Sizden çok özür dilerim. Ben size inmek istediğimi söylemeseydim disiplin cezası almayacaktınız. Ayrıca şimdi ailelerinizden de azar işiteceksiniz."
"Helal olsun."
"Gül, istersen sen bizim eve gel."
"Olur."
Bir bölümün daha sonuna geldik. Eğer diğer kitaplarımı da okumak isterseniz beni takip edebilirsiniz. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YATILI OKUL
ParanormalBazıların ailesinden usanıp bir yatılı okula gitmek istemiştir belki. Bir kız grubu ailesinden usanıyor ve yatılı okula gitmek istiyor. Aileleri kızlardan intikam almak için şehrin en korkunç yatılı okuluna yazdırıyor ve kızlar mecburen burada kalıy...