Part 1

30 3 3
                                    

+Ay okuz musun?
-Evet yavrum okuzum aiiiii aiiiii
+Slk o esek bir kre .s
-Esssssegin de olurum ben
+Ay kes

Telefonu yataga firlattim. Bu cocuk beni delirtiyordu. Liseden sinif arkadasim Borancan'di. Kasli ve imanliydi. Ben dini butun errrrkeklerden hoslaniyordum ama Borancan biraz okuzdu. Mesela beni bazen evime BMW i7 si ile birakirken kapimi acmiyordu, otomatik kapi acmayi kullaniyordu!! Rezalet cidden. Daha kibar ve anlayisli olmaliydi. Tipki Muhammet Talha gibi. Ama iste Muhammet Talha (kisaca Malha diyordu best friendim Cansu) kasli ve zengin degildi. Kasli ve fakirdi. Ama olsun ince ruhlu biriydi ve cuma namazini aksatmazdi. Canim sikildigi icin biraz Talha'ya da yazmak istedim.

+Slm talha

Cevab vermedi. Mesguldu galiba. Neyse bugun pazar en iyisi tirnaklarima ombreli oje sureyim diyerekten yataktan kalktim. Sabah 15:23 te uyanmistim ama sonra erken oldugu icin 1 saat daha uyumustum. Sonrasinda Neksflix'ten birinci dunya savasinin Afrika ulkelerine etkilerini anlatan bir belgesel izlemistim. Tam o sirada yazmisti Borancan.

Ben Borancan'dan da Muhammed Talha'dan da biraz biraz hoslaniyordum. Ama iste hicbirinde bir gonlum yoktu tam. Ay soyle bir mix yapamiyor muyuz ya??? Borancan ile Muhammed Talhanin genlerinden bir cocuk yapsalar ve o cocuk da benim yasimda olsa cidden ona duserdim. Bu hayalleri kurarken kapinin calmasiyla irkildim. Aynaya kostum. Cok guzeldim ve kapiyi acmaya hazirdim, uzerimde 97'lerin modasindan olan bir mini elbise vardi. Hazirdim. Kosarak kapiyi actim.

Gordugum kisi ile sok gecirdim.

Eved canlarim, umarim begenmissinizdir. Bu ilk bolum 10k like gelirse yeno bolum yazabilirim, bilemiyorummm. Ciaaoooo 💋

Okuz musun? YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin