Selam 💚Nasılsınız bebekler?
Uzun aradan sonra yeni bölüm sizlerle.
Keyifli okumalar 🩷
🫠
Doğrular gerçekten insanların gerçeklerine göre olabilir miydi?
Birinin yanlışı başka bakışla doğru olabilir mi?
Bu kabus yanmış ormanda yanlış kalmış gibi hisettiriyordu.
"Anne?" sesim titrek çıktığında annem gözlerini kaçırdı.
Gerçekti...
Sanki o an etrafımızdakı tüm insanlar öldü, binalar yıkıldı, denizler kurudu.Bu his nasıl anlatılırdı?
"Özür dilerim" dilinden dökülen iki kelime bunca olayı telafi etmek için yeterli miydi?
"ANNE! YAPMADIM DE, YALVARIRIM YAPMADIM DE"
Karşımda sadece ağlıyordu.İçimde böyük bir kin ve öfke beni harlarken "Allah belanızı versin!" diye haykırdım.
"Meryem, bak başka çarem yoktu, ben beni hastaneden atmakla tehdid etti, benim babam hastaydı işimi kaybetseydim babamın tedavisini karşılayan hastaneyide kaybedecektim.." gözlerinden süzülen yaşlar dahi içimde en ufak acıma his bile yaratmıyordu.
"Birinin hayatı sonlanması diye hayata yeni başlamış birini kurban vereyim ben de dedin o zaman?"
İnkar edercesine kafasını sağa sola salladı "Yapmak zorundaydım.."
Peki ikizi?
Ona ne olmuştu?
"İkizi nerde? Ona ne yaptınız?" Zar zor konuşurken içimdeki korku, acı beni köşeye sıkıştırıyordu.
İkiside hiçbir şey söylemeden sustuğunda "Konuşsanıza! Ona ne yaptın anne?!" diye bağırdım.
Annem daha çok ağlamağa başlamıştı.Teyzem ayağa kalkarak odasına doğru adımladı.Bir kaç dakika sonra elinde bir tane fotoğrafla geri döndü.
Resimi bana uzattığında elinden alıp resime baktım.Teyzemin kollarında iki tane bebek vardı.Biri Cihan'dı masmavi gözleri parlıyordu.Fakat diğer kolunda aynı onun gibi masmavi gözlü bir bebek daha vardı.
"Cihan'nın ikizinide almıştım.Nerdeyse üç ay boyunca bebeğe ben baktım.Öyle ki ismini bile koymuştum" bakışlarımı resimden kaldırıp teyzeme odaklandığımda "İsmini öğrenmek ister misin?" diye sordu.
Dalga geçer gibi bir tonda sorması beni delirtirken "Söyle" diyebildim sadece.
"Vera"
Fotoğraf elimden kayıp yere düştüğünde beynimin içinde şiddetle yankılanma oluştu.
İşte bu daha böyük bir yıkımdı.
Sesler kesildi, hayat durdu o an.
Yer ayağımın altından kayıp gitti sanki..
Cihan'ın ikizi Vera mıydı?
"Evet, doğru duydun" şaşkınlığıma karşı teyzem resimi yerden alıp kucağındakı bebeği gösterdi "Ben ikisinide almıştım yanıma.Cihan'nın ikizi Enes Vera"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim 18+
Novela JuvenilNefretin tohumları ekilmişti içimize lakin, nefretimizin filizlenmesine izin vermeyen şey aramızdakı tutkuydu. "Nefret ettiğin adamın altındasın" ensesindeki saçları daha sert çekiştirdim "Beni ilk öpen sendin, bu konuda kim daha kötü durumda tartış...