Tam yemeğe oturucakken telefonum çalmaya başladı. Arayan kardeşim Gülsüm dü.
"Ne var kardeşim?"
"Abla çok kötü bir şey oldu."
"Ne oldu? Şahsen bende bir sorun olmadığına göre çok ta kötü bir şey olmamıştır."
"Aşk olsun abla ya bana bir şey olduysa."
"Sence umrumdamı? Her neyse kötü haberi söyle. "
"İhaleyi alamadık."
"Kim aldı?"
"Ayan holding"
"İhaleyle ilgilenen kimse onu depoya götürün. Bende işini bitirip ihaleden çekilmesini sağlarım."
"Peki abla"
Telefonu kapattıktan sonra hizmetlinin hazırladığı öğle yemeğini yedim. Şu ihaleyi alamamız canımı sıkmıştı. Her sene alırdık halbuki. Bir DEMİR Holding olarak ihaleler bizde olmalıki annemle babamın gözü arkada kalmamalı.
Annemle babamı kaybedeli iki yıl oldu.
Bu mafyacılığa bulaştığım zamanlarda herkesin gözdesiydim başarılıydım. Bu meslekte de duygularımla hareket etmediğim için annemle babamı gözümün önünde yaktıklarında göz yaşı dökmemiştim.Annemle babam öldükten sonra şirketin başına geçtim. Kardeşim şu anda lise sonda. Ona şirketle ilgili bir kaç şey öğretmek için ihaleye katmıştım ve kazanamamıştı. Ama yavaş yavaş öğrenecek.
Düşüncelerimi bölen telefonumun çalması olmuştu. Arayan Gülsümdü
"Efendim kardeşim."
"Adamı depoya getirdik Demet Abla."
"Tamam geliyorum"
Telefonu kapattıktan sonra giyinmek için odama çıktım. Siyah dar paça ve siyah düz bir tişört giydim ve evden çıktım. Arabama binip depoya gittim. Depoya geldiğimde adamı baglamıslardı.
Kurbanımız benimle aynı yaşta yani 27 yaşında gösteriyordu. Takım elbise giymişti. Elbise vücuduna oturmuştu. Kasları belli oluyordu. Sarışındı benim gibi. Müthiş bir vücudu vardı.
Bu düşünceleri aklımdan uzaklaştırarak vurmaya başladım. Aynı zamanda konuşuyordum.
"İhaleden çekileceksin daha kötülerini yaparım."
"Tamam ihaleden çekileceğim, yetr ki beni serbest bırak."
"Çözün şunu"
Verdiği cevap karşısında şaşırmıştım. İhaleden çekilmeye itiraz etmemişti.
Tanıtım olduğu için kısa yazılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadınım Mafya #Wattys2016
ChickLitMafya da ünsalmış bir kadın ve utangaçlıkta son moda bir erkek. Sizce bunların hayatları nasıl birleşecek? *Klasik bir Mafya hikayesi değildir.* "Benzersiz bir final sizi bekliyor." *Hadi ne düşünüyorsunuz okumaya başlayın.