Dengesiz hareketler & 4bölüm

2.9K 145 0
                                    

Ardanın bir anda dikkati dağılıp yumruk yedi içimde Çok kötü bir his oldu.

Arda"şimdi sıçtım azına" diyip tam yumruk atıcakken kolundan tutup dışarıya çıkardım okulun arka taraflarına bunu neden yaptığımı ben bile bilmiyorum aslında daha 2 gündür tanıdığım biri için çok saçma geliyordu onu kavgadan çıkarmam

Okulun arkasına geldiğimizde duvara yaslanıp yere oturdum ayaklarımı uzatıp oda yanıma aynı şekilde oturdu sadece sustuk hiç birşey demeden.Bu sessizliği bozan o oldu.

"Neden beni engeledin ve buraya getirdin"dedi bu soruyu ben bile bilmiyorum ona nasıl cevap verebilirdim ki ?

Sadece ona bir şey olmasından korktum bu hissi ona anlatmazdım sadece"Bilmiyorum bende" diye bildim korkuyodum evet ama bunu ona desem neden diyecekti ben o zaman işte cevap vermeyecektim.

Bana dönüp hiç beklemediğim soru sordu "emreyle aranda ne var" bu ne biçim bi soruydu böyle hiç düşünmeden"tabiki hiç bir şey yok sadece arkadaşım"dedim bu açıklamayı neden yapma gereği duydum bende bilmiyorum bu soruyu başka biri sorsa Sanane seni ilgilendirmez derdim ama arkaya açıkmalama gereğinde bulundum işte nedense yüzümü ona çevirdim bana bakıyordu hiç bir şey demeden.

Kaşı patlamıştı inanmıyorum hemen doğrulup yanında diz çöktüm elerimle kaşına dokundum o ise ilk Baş ne olduğunu anlamadı kaşına dokununca "of" dedi canı acımıştı hemen çantamdan peçete çıkarıp kaşını silmeye başladım.

"kaşın kanıyor" dedim o ise elimi tutup çekti

"önemli değil hep oluyor alışkınım"

"nasıl önemli değil çek şu elini kanı siliyim...acaba dikiş gerekirmi ki ?....ya bu kan durmuyor...kalk hastaneye gidiyoruz" sanırım çok konuşmuştum tam ayağa kalkıyodumki bileğimden tutup yanına oturmamı sağladı anlını anlıma koydu gözleri dudaklarıma gitmişdi gözlerimin içine baktı tekrardan konuştu

"bazen çok konuştuğu'nun farkındamısın sadece kanıyor işte"

"seni düşünende kabahat zaten" diyip ayağa kalktım tam gidiceken

"ama çok acıyo kanı silseydin hiç olmazsa"dedi gülmemek için kendimi zor tutum sonra aklıma dengesizlikleri geldi o değilmiydi zaten bi iyi davranıp bi kötü davranan işte Ebrucum intikam acıdır diyip iç sesimi tebrik ettim ilk defa işe yaramıştı doğrusu.

  Arkamı dönüp tekrar silmeye başladım ama bu. Sefer dengesiz hareketler yaptığı için bastırarak canı acısın diye siliyordum.

Birden "yavaş hayvan bu yüz be kadar değerli biliyormusun sen?  " diyip egosunu göstermişti tekrardan.

"O zaman bu yüze ihtiyacı olanlar siler yüznü bana gerek yok" dedim tekrar ayağa kalkıp

"sen bilirsin yani ben bulurum silecek kişileri"dedi Allahım şimdi bi karış suda boğcam bunu gerizekalı napıyım silecek varsa banane.

Kaşlarımı çatıp yürümeye başladım komumdan tutup kendine doğru çevirdi

"voleybol seçmelerine geliyormusun" dedi

"evet artık izin verirsen sinemi bulucam"

"bekle"diyip birini aradı sonra konuşmaya başladı

"sinem sınıfda mı"

       ..........

"tamam ona söyle aşağıda ebruyla bekliyoruz gelsin" diyip telefonu kapatı

Egoist PsikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin