thirty three

132 6 0
                                    

seventeen ve temasa aç sevgilileri

seungcheol 

bir şekilde aynı anda hem nazik hem de sıkı bir şekilde kucaklaşın çenesini başınıza/omuzunuza dayar İyi olduğundan emin olmak için kulağına birkaç kez mırıldanır

"Merhaba?"

"Merhaba" diyorsun telefona yavaşça. "Hımm. benim."

Cevap verdiğinde erkek arkadaşının sesindeki gülümsemeyi duyabilirsin. "Merhaba bebek. Her şey yolunda?"

"Evet!" Biraz fazla yüksek bir sesle çok hızlı yanıt veriyorsunuz. "herşey yolunda! sadece... sanırım artık yatmaya gideceğim."

"Şu anda eve gidiyorum." Cheol, sorulmamış soruyu kolaylıkla yanıtlıyor. "Merak etme bebeğim, sarılacaksın."

İşte bu yüzden eve geldiğinde, pijamalarınızı giymiş, yeni yıkanmış yüzünüzle kapının önünde beklemenize, eşikten geçtiği anda kollarınızı boynuna dolamanıza şaşırmaz.

WONWOO.

kelimenin tam anlamıyla her şeyi yapmana izin vereceğimen sabırlı adam frelleri, saçları, kalçaları – bunlar bedava emlak (ama sadece sizin için)

Wonwoo'nun dokunuşunu özlemeye başladığınızda saat sabah 1'e yaklaşıyor.

uzakta değil, sadece Soonyoung'un kanepesinde. akşam yemeği hızla içki içme oyunlarına dönüşmüştü; dışarıda oturmuş bunun yerine mutfağı vernon ve jihoon'la temizlemeye gönüllü olmuştunuz. hoş ve eğlenceli falandı, ama wonwoo'nun kanepede oturduğu yere doğru yanaştığınızda, ani yoğun bir sarılma isteği hissediyorsunuz.

bu şekilde onun yanına varırsınız, onun kocaman elleri sizin ellerinizde, onun parmaklarıyla oynarsınız, avuç içi çizgilerini takip edersiniz - el boyutlarını karşılaştırır ve parmak eklemlerini okşarsınız. çekinmiyor bile, sadece Jeonghan'ın hikayesini dinliyor ve doğru yerlerde başını sallıyor; Hatta bir noktada, birleşen ellerinizi dudaklarına götürüyor ve parmak eklemlerinizin üzerinden bir öpücük konduruyor, dudaklarını eğerek hafif bir sırıtışla sizi kızartıyor.

MINGYU.

sana ihtiyacın olan ve hak ettiğin kucaklaşmayı sağlamak için her şeyi bırakacağım (ve HERŞEYİ kastediyorum)onu bırakmaya çalışırken iyi şanslaronun tarafından sarılmak için yapacağım şeyler... o kollar muhtemelen dünyadaki en güvenli yer gibi geliyor

o günlerden biriydi; uzun, yorucu ve tamamen yanlış . bu yüzden içeriye adım attığınızda mingyu sizi selamlayarak kucakladığında, gözyaşlarına boğulmanız iki saniyenizi alır.

"Bebek? sen onun göğsüne doğru sallanmaya başladığında, sen - ah, tatlım ," diye nefesini tutuyor. "Ağlama. buraya gel. bebeğim , ne var? Ne oldu?"

çaresizce ağlamaktan başka bir şey yapamazsınız ama o en ufak bir aldırış etmez, ulaşabildiği her yere sevgi dolu öpücükler atar. sizi kanepeye doğru yönlendirirken, kucağına çekerken ve nazik dokunuşlarla ve sessiz mırıltılarla sizi sakinleştirirken kolları sürekli etrafınızda kalıyor. Sonunda şakalar yapmaya başlamadan önce - "İstersen şirketini satın alırım ve seni bir daha asla çalıştırmam." - ve en sevdiğiniz yemeği sipariş etmek.

VERNON.

ona her şeyi yapmana izin verir (2)o kadar komik ki bazen sana sadece ahbap diyormuş gibi hissediyorum ama aynı zamanda hiç beklemediğin anda çok yumuşak şeyler de söyleyebilirmuhtemelen seni tutarken saçlarınla ​​oynuyordur

"Vernon?"

"Hı?" başını telefonundan kaldırıp seni yatak odasının kapısında yuvarlak, yalvaran gözlerle dururken buldu. bir şeyi istediğini hemen anlar ve aynı zamanda ne olursa olsun sana vereceğini de hemen bilir. ona böyle baktığında her zaman öyle yapar.

çekiniyorsun. "Sarılabilir miyim?"

sanki seni bunu inkar edecekmiş gibi . Tek bir akıcı hareketle yataktan kayarak kollarını açtı ve telefonunu düşürdü. "Elbette. buraya gel."

yaklaşık bir dakika sonra geri çekilmeye çalışıyor - sızlanıyorsun ve kollarını sıkıyorsun, gömleğinin içine boğuk bir yalvarışla konuşuyorsun. "sadece... biraz daha mı? Lütfen?"

"istediğin sürece. Bütün günüm senin için var bebeğim."

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin