Alisia
Am ajuns la asa zisa petrecere. M-am așezat la bar, in spatele meu erau ceilalți ne am hotarat sa dam câte un shot de vodka pentru început. Kyle și Kiara s-au dus sa danseze, iar eu am ramas singura cu Noah, l am simțit incordat și ca vrea sa îmi zică ceva.
-2 shoturi de tequila, te rog.
-Uitati aici.
Ii zâmbesc barmanului și ii întind brunetului shotul se uita la mine și îl da peste cap.-Deci ce ai de zis?
-Ce e cu tine?
-Cu mine nimic, mai bine ti ai pune singur întrebarea!
-Hai intr-un loc mai retras sa vorbim..
-Nu merg.
-De ce?
-Nu vreau sa imi stric machiajul și nici starea.
-Te rog. Hai intr-o camera!
-Nu merg.. zii ce ai de zis.
-O singura întrebare.
-Zii odată!
-Am fost agresiv?
Nu spun nimic, ce pot sa ii zic. Da idiotule ai dat in mine de parca eram una din curvele cu care ti-o tragi tu!? Am preferat linistea, dar el nu vrea asta continua sa vorbească.-Te-am auzit vorbind cu Kiara..
-Inca 2 shoturi de tequila!
-Eu nu mai beau!
-Sunt pentru mine!
-Îmi raspunzi?
-Ai zis ca ai auzit conversatia dintre mine și blonda. Ce mai vrei?
-Sa mi-o spui in fata.
-Vorbim la cămin nu am chef de tine.Și a tăcut. Am luat eu cele doua shoturi. Voiam sa ma imbat, sa ma fac praf.
-Inca un shot de vodka.
-Nu mai Alisia! Ce vrei sa faci? Sa intri in coma alcoolica? E al cincilea shot pe care il dai in 10 minute! Vrei sa ajungi in cap?
-Tu taci! Lasa ma să mă distrez!Ma ridic și încep sa o caut pe blonda mea care se freca cu fundul de cretul ei și renunt. Ma duc sa ma așez pe una din canapele și îmi aprind un joint. Stau si imi admir prietena cum e fericita alături de iubitul ei. Cred ca a trecut mult timp, pentru ca îl vad pe Noah cu o tipa undeva aproape de mine si urca in una din camere. Acum am înțeles de ce zic toate ca joaca fetele pe degete.
Noah
Cat stăteam la bar m-am întâlnit cu verișoara mea, Roxana, nu ne am mai văzut de mult. Am povestit toate chestiile din ultima perioada, i-am povestit de bruneta de care eram indragostit și cat de idiot am fost. Mi-a povestit și ea de viata ei și roscata din fata mea a cam exagerat cu alcoolul cum face mereu. Asa ca am ne-am dus intr-o camera sa o pun sa doarmă, sa nu faca alte prostii. Am ramas cu ea in camera și când aproape am adormit, am auzit cum ușa s-a deschis, dar nu foarte tare. Nu am băgat initial in seama, dar am auzit cum cineva tipa pe hol o striga pe Alisia... Am crezut ca doar aud chestii, dar tot am iesit afara si In spatele meu roscata care acum 2 secunde dormea. Nu mi s-a parut nimic! Era Rafa, dusmanul meu de moarte și Alisia in bratele lui.
Alisia
Ma duc iar la bar. Mai beau câteva pahare, cam mult am luat și ma simt foarte rau. Asa ca ma decid sa urc intr-o camera. Dar mai întâi ma duc pana la baie.
Ajung în baie și ma dau cu un pic de apa pe fata si scot telefonul sa ii dau blondei mele un mesaj, dar cum nu vedeam tastatura si ii dau un mesaj vocal.-Blondina mea, dacă ma cauți sa stii ca ma duc intr-o camera, foarte faina atmosfera dar am dat cam 15 shoturi de tequila și alte 10 de vodka și nu mai am chef de nimic. Sa știi unde ma găsești. Apropo este un baietas de vinde droguri pe aici și am tras și câteva lini, nu mai știu dacă erau 5 sau poate 7.. sau mai mult. Si sa ii zici idiotului de Noah ca I am terminat jumătate de pachet de jointuri de iarba.
Închid vocalul, bag telefonul in buzunar și ma sprijin de primul perete pentru ca nu mai puteam merge. Se învârte camera cu mine, dar cumva ajung sa urc la etaj și ma izbesc de un băiat cu o cagula neagra pe fata.
-Te ajut sa ajungi pe partea cealaltă?
-Caut o camera.
-Ce I cu tine? Cât ai bagat?
-De ce te ar interesa pe tine? Ma descurc singura! Acum da-te de aici.
-Alisia. Alisia.. tot nu te ai invatat minte?
La ce se refera idiotul din fata mea? Dar nu durează mult și sunt trantita puternic de perete. Asta îmi aduce aminte de ce s-a întâmplat in dus cu Noah. Alt idiot.
Băiatul din fata mea scoate un briceag, iar eu ma uit ciudat la el, îl vad dublu, totul se învârte în jurul meu. Ma injunghie un pic mai jos de ficat și pleca, cad jos, dar încerc sa ma ridic. Încerc sa îmi sun blonda, dar nu răspunde nici ea nici cretul. Iar pe brunet nu l-as deranja, mai bine mor decât sa ma ajute el.
Ma ridic și încerc sa caut o camera in timp ce apasam pe rana, imi trebuia un pic de alcool sa dezifenctez rana. Si cineva care sa ma ajute sa merg. Eram și drogata și beata. Caut in toate camerele, toate erau incuiate, dar mai era una. Când ajung în dreptul primei usi cad, rana nu era mare, dar pierdusem destul de mult sange. Hai trebuia sa imi încerc norocul ma ridic un pic sprijinindu-ma de clanta, dar ușa se deschide un pic și cad. Închid ușor ochii, dar aud pe cineva care tipa din capatul celalalt al holului.-Fata. Bruneta.
Cu mine vorbeste? Cine e asta? Vine lângă mine.
-Ce s-a întâmplat?
-Cine esti?
-Rafa. Eu am dat petrecerea.
-Alisia, tare petrecere, dar ai grija sa nu mai fie injunghiati alți oameni pe aici.
-Rănită și tot chef de glume are.
Încep sa respir sacadat, simțeam cum mi se incetoseaza privirea de tot. Îl auzeam doar cum striga la mine.
-Alisia. Alisia. Vorbeste cu mine. Te duc intr-o camera și o sa am grija de tine.
Ma ridica in brate de acolo, apasand pe rana. Am țipat de durere, dar un țipat silentios. Aud o voce foarte cunoscuta lângă mine.-Alisia..ce s-a întâmplat? era Noah și lângă el roșcata cu care a urcat in camera.
-Ne cunoaștem? îl întreb cu o voce stinsa.
-Ce vrei de la ea? sare Rafa sa îmi ia apărarea.
-Sunt iubitul ei..
-Și tu esti cu altele in camera și ea e aproape moarta!Il strâng de mana pe baiatul care ma ținea in brate și îmi bag capul in pieptul lui. Noah nu mai zice nimic.
-Alisia vorbeste cu mine. imi ridica Rafa capul și se uita in ochii mei.
-Nu îl cunosc.
-Nu o asculta, nu știe ce vorbește! E beata si drogata.
-Din cauza ta. încep a plânge in bratele lui Rafa.Pleaca de acolo si îl lasa in urma pe cei doi. Ajungem in camera, îmi dezifencteaza rana, o coase, fiind adanca și o bandajeaza.
Nu a mai avut nimeni atâta grija de mine niciodată, chiar și când simțeam ca el e barbatul potrivit. S-a jucat și el cu mine, iar eu ca proasta chiar am pus botul.
Rafa se așează lângă mine pe pat.-Alisia, cum te simți?
-Rau..
-Odihnește-te.Chiar asta urma sa fac, pentru ca nu mai puteam sta treaza prea mult timp. Si adorm.
CITEȘTI
Colegi de camera
Teen FictionRănită de fratele lui vitreg, găsește prima data alinare in alcool și droguri. Când se simte total distrusa apare el și o ajuta sa treacă peste. Dar cand ambii credeau ca totul va fi frumos pana la final, fostul ei iubit și fratele lui vitreg, apare...