CHAPTER 12

34 3 0
                                    

[A/N: pls take note that there are few grammatical errors and typos here! Hehe! Pagpasensyahan nyo nalang po talaga ang mga wrong grammars and spellings, ayaw talaga makipag cooperate ni keyboard jan. Pasensya na din sa mga mura! Palamura lang kasi talaga si Kryziel!]

⚠️NO EDIT² KASI TINATAMAD AKO. HA.HA.HA.

HAPPY READING EVERYONE!! HOPE U LIKE IT!!

CHAPTER 12

Kryziels POV:

Shunga talaga. He grab my collar.
"Only for that reason?! Goddamn! Ang babaw ng rason mong babae ka! Well..." binitawan nya ako.

"...ganyan ka naman talaga.. you are always a troublemaker.." dagdag pa nya. Right.. troublemaker na naman.

Wala ba silang ibang maisip na itawag saakin?! Puro nalang troublemaker?! Palagi nalang ha! Nakakaintindi at nakakairita na!

Suntukin kita dyan ih! I scoffed.
"Troublemaker... na naman? Troublemaker na naman? Wala kana bang ibang maisip na itawag saakin ha? Troublemaker pa talaga?" Natatawa kong tanong sakanya ngunit madiin ito.

"Your right.. I am a troublemaker at Ikaw? Nong tawag sayo? Ahhh.. alam ko na.." humakbang ako ng kaunti palapit sakanya.

"... An arrogant peste jerk and a spoiled fvcking duwag brat" galit kong sabi sakanya sabay tawa na parang sira.

Nanlilisik sa galit ang kanyang mga mata dahil sa sinabi ko. Bakit, hindi ba yun totoo? Hindi ba totoo na he's super arrogant and spoiled?!

He was always Daddy's favorite, lahat nakukuha nya. And me? Left empty-handed! A car? Of course, he got it! A generous allowance? Acquired without question! The best treatment? Naturally, he received it!

Even the unconditional love and adoration of our relatives, he effortlessly captured. The love and acceptance from our family... and from everyone else... he effortlessly claimed them all. Lahat nakukuha nya.

Wala siyang tinira para saakin. Iniwan akong nababahala, hindi pinahahalagahan, at desperadong naghahangad sa init ng tunay na pagmamahal.

Hindi pa ba sya nakuntento ha?
"What did you just say?"

"You fvcking had everything Leo! You had everything... Pati ba naman dito kuya, papakialaman mo pa ang buhay ko? This is my only freedom! My only escape from hell! I can't tolerate your constant interference anymore! Enough is enough!" I exclaimed with emotional intensity.

They are the hell I'm referring to. It hurts so deeply, I can't bear it anymore. Frustration and emotion overwhelmed me again.

"What are you talking about?!" He pinched the bridge of his nose. "What are you trying to say, huh?!"

"You! All of you! Our relatives and family are the hell I'm talking about! Can't you see how much it hurts when you invade my space like this? I should have control over my own life, but you keep trying to take charge!" Tears fall from my eyes. It hurts like a thousand knives on me.

"Hell? Aren't you the one who created your own shit?! And now your saying that? It's your fault to be blamed for what happened Kryziel, not us"

"Oh really...? Right... I'm the only one to be blamed. It's my fault, right? Yeah, it has always been my fault..." I chuckled, my voice laced with bitterness.

Nasisiraan na talaga ako ng bait.

"...my fault, but have any of you ever considered how I would feel? What wou----" He cut me off abruptly.

Hatred Can't Win My Heart (#Highschool love)Where stories live. Discover now