Přípravy

18 9 2
                                    

Páteční ráno bylo pro Gaaru poněkud hektické. Nejen že jeho bratr zaspal, ale jeho sestra Temari stihla oba bratry seřvat za to, jak jsou nepořádní, obzvlášť Kankuro, který nechával v kuchyni věčně plný dřez nádobí.

,,Až přijedeme ze školy domů, oba se na to nádobí vrhnete, jeden ho bude umývat a druhý utírat!" strašila je.

,,No, já doma ale moc dlouho nebudu" vymluvil se rudovlásek, když si v hlavě připomněl dnešní večer, který má strávit u jednoho ze svých spolužáků.

,,Prosím? Ty jako někam jdeš?" zamrkala na něj překvapeně.

,,Jo, budu přespávat u-"

,,Tak přespávat jo? Dobře děláš, alespoň budeš mít od téhle čarodějnice pokoj" rozcuchal Kankuro blondýnce vlasy.

,,Tak a dost! Umyješ ho i utřeš a ještě vytřeš chodbu" pustila se do něj.

,,No fajn, co mi zbývá.." protočil očima.

,,Výborně! Tak, jedeme do školy. Za deset minut začíná první hodina, takže dorazíme díky tvému nevyvedenému spánku pozdě. Šup, šup" hnala oba bratry ke dveřím. Za pět minut už seděli v autě, které s nimi i vyjelo směrem škola.

K té dojeli v 8:10, což nebyla úplně výhra, ale lepší než vůbec. Když vešli do budovy školy, jejich cesty se u skříněk rozešly. Gaara se přezul a do třídy se vydal jako na porážku. Když zaklepal, ozval se hlas učitele, který mu svolil ke vstupu.

,,Hm? Kde jsi se toulal?" optal se ho ihned Hatake, plný podezření.

,,Čau Gaaro!" vyjekl Naruto plný nadšení.

,,Můj pomatený bratr zaspal" odkráčel ke svému místu vedle hnědovlasé dívky, na které se i posadil.

,,Dobře, budeme tedy pokračovat v látce" psal dál na tabuli.

,,Ahoj Gaaro" otočil se na něj ihned Lee a věnoval mu milý úsměv. Gaara vzápětí přesunul svůj pohled na něj, což v černovláskovi vyvolalo mírnou nervozitu, čehož si všiml i jeho spolusedící, Neji Hyuga.

,,Nazdárek" otočil se dlouhovlasý student.

,,Ahoj" odpověděl jim Gaara chladně a dále se věnoval své práci na telefonu. To už ale jejich směrem letěla křída, což mírně vylekalo jak Tenten a Leeho, ale i Nejiho a Gaaru.

,,Žádné bavení!" upozornil je Kakashi.

,,Pff.." otočil se Neji směrem dopředu, stejně jako černovlásek. Věděli, že to bude pěkně dlouhá a nudná hodina. Ostatně i celý zbytek dne probíhal dost nezáživně. Jediné, o čem Naruto a Kiba mluvili byl plánovaný večírek, na který byla pozvaná jen jejich parta, Shikamaru půlku dne prospal, Choji snědl čtyři pytlíky brambůrek, Shino si hrál na lavici s nějakým broukem, Neji přemýšlel nad strategií, jak pomoci Leemu, za to Lee se pořád otáčel za Tenten, jelikož si myslel, že by se Gaara k jejich konverzaci rád přidal. Za to Gaara neustále koukal do telefonu a asi na dvě přestávky vypadl ze třídy za svými sourozenci.

Když konečně zazvonilo na konec celého vyučovacího dne, všichni studenti se rychle posbírali a vypadli ze třídy. Tedy až na naši partu.

,,Takže co? V 18:00 sraz u mě doma?" navrhl Kiba vesele.

,,Ano, ano, budu tam jako na koni~" mávl na něj Naruto, který už odcházel do šatny, stejně tak Shino, který to Kibovi odkýval už ráno.

,,Já a Choji přijdeme v 18:30, máma říkala že musím první vyluxovat než odejdu" oznámil Shikamaru.

Spolužák [LeeGaa]Kde žijí příběhy. Začni objevovat