⁰'²

72 13 3
                                    

Hassiktir.

Ryujin bunu benim duya bilecegim yukseklikte soylemisti. Onu rahatlata bilmek adina bilegini yavasca tuttum ve parmagimla oksadim.

Uzun sure sonra gorusmek, gercekten cok mutlu oldum seni gordugume..

B-bende mutlu oldum

Ryujin hem heyecan hem de alkolun etkisinde sacmalarken, aciklama yapmak zorunda kalmistim. Bende alkolluydum ve etkisi tahminimce o kizdan gozlerimi alamamamdi.

Yeji ve Ryujin sohbet ederken bende o kizi izliyordum.. sanirim oda benim gibi arkadasinin sacmalamasini izlemekten zevk aliyordu. Bir anda goz goze geldik ve hic yapmayacagim birseydi ki, baska taraflara bakmaya basladim. Genelde utanmazdim ancak farkliydi.

Elini uzatmasiyla yuzumu ona cevirdim.

+Belli ki bizimde tanismamiz gerekiyor.. Ben Minjeong. Winter diye bilirsin.

Elimi ona uzattim. Bu cani eller, onun masum ve sicak ellerini tutmaya layik degildi oysa. Simdilik sir kalmaliydi bunlar ona gercek adimi soyleyecegim.

-Tanistigima memnun oldum, bende Ji-min! Aksamlar buralar tehliklelidir dikkatli olun eve giderken. Ya da sizinle gelmemi ister misiniz?

Aferin aptal evdeki islerin zaten yarina kaldi. Birde bu kadar yorgunken onlari evlerine kadar goturecektim.. ah, gercekten cok sinir bozucu.
Biraz dusunurmus gibi yaparak gerek olmadigini soylemisti ancak Ryujin'in beni durtmesiyle evlerine kadar goturmeye karar vermistim.

-Hadi artik herkes evlerine. Burada sohbet edecegimize, hepimize uygun olan bir zamanda bulusalim. Olmaz mi?

Cok iyi olur kanzi hadi ben kacar, gorusuruz Yeji~

Gorusuz Ryuu

Bunlari izlemeye dalmisken Minjeong'un gidelim demesiyle basimi onaylarcasina salladim. Yorgundum ve evleri uzakta miydi yakinda miydi bilmiyorum. Arabasiz gelmistim ki, alkolluyken nasil araba kullanacaktim. Ah bide eve donusu var bunun. Gercekten erken kalka bilip bilemeyecegimden supheliydim artik.

Nihayet 15 dakikalik yuruyusten sonra evlerine varmistik, once Yeji yanimizdan ayrildi karsidaki apartmana yonelerek. Sonra ise Winter benimle vedalasarak gitmisti. Ben ise evime yonelmistim artik.

Nedense yol boyu aklimdan cikmamisti bu kiz. Artik bu dusunceler cinsellige dogru ilerledikte, evime vardigimi fark ettim. İceriye girip direk odama yonlendim. Uzerimi degistirmeden kendimi yataga attim ve kendimi uykunun ellerine biraktim..
Seni seviyor muyum Minjeongshi..? Hayir sadece alkolun etkisi.

Minjeong's pov:
Ben anlatayim Ning simdi şöyle biz eve giderken ben mukemmel askim birtanem Ryujin'imi gordum yaninda bir kiz vardi falan Ryujin bana numarasini verdi sonra yanindaki kiz bizi eve birakti ama Ryujin ickiliydi kac yasinda bunlar acaba

-Onu bosver de yanindaki kizda baya mafya havasi vardi

Yoksa bizim Winto asik mi olmuss

-Hayir Ning sacmalama sadece hosuma gitti tarzi zaten gecenin bir yarisi bu kadar sarhosken rahat rahat geze bilmeleri de suphemi cekti.

BAK BEN SOYLEDIM MAYFA BUNLAR

Yeji'nin bagirmasiyla butun herkes bize bakmisti. Zaten derste fisir fisir konusuyorduk ve Yeji icine etmisti. Hocaya minik gulumseme attiktan sonra elimi agzima goturup konustum.

-Ya bagirmasana Yeji salak misin

Tamam tamam ama biz Ning de gotursek mi bulusmaya

Ne bulusmasi bensiz planladiniz yani?

-Ya Ning oyle degil bu Jimin midir nedir bizi bulusmaya cagiracaklarmis musait bir zamanimizda falan sende gelmek ister misin diye

Gelirim tabiki sap kalmak zor zaten..

Sevgili icin geliyo pust

Kes sen sanki ne icin gidiyorsun

-Tamam Ning sende geliyorsun gidiyoruz sonra. Evde sen Ryujin'e haber et Yeji sonra konusalim bir vakitte toplanalim

Tamaam bende bahane ariyordum ona yazmak icin

Gerizekalı.

Bu minik kavganin ardindan hepimiz derse odaklanmistik, bu aralar okulda rahatsiz hissediyordum kendimi ancak ne icin bende bilmiyordum. Sanki izleniyormusum gibiydi bu his.

Dun gece ise Jimin'i dusunmeden edememistim tabiki. Gercekten cok havali bir karaktere benziyordu. Alkolluydu ancak akli basinda gibiydi. Ya da kendisini zorlayarak boyle gorunuyordu. Ah neyse neden dusunuyorum ki? Belkide 30 yasindadir.

Jimin's pov:
Butun herseyi planlamistim ve yarin herseyi yapmaliydik. Okuldakiler Ryujin'i bir kere gormustuler artik onu bu goreve gonderemezdim. Ve ondan baska bu isi yapa bilecek tek ben vardim Giselle yaptigi her isi eline yuzune bulastirir. Mecbur kendim yapacaktim.

Şöyleydi ki, okulun bir ogrencisi ve ya baska bir gorevdeymis gibi davranarak o adamla yakinlik kuracaktim. Tabi o sapik birseyler yapacakken de, plani uygulayacaktim.

-Ryu hersey hazir mi? Yarin basliyoruz herkese rolunu anlat.

Seni fantezi hizmetci kiyafetinde gormek istiyorum.. Anlatacagim grupta

-Ne grubu sacmalama mesajlarimiz siza bilir.

Of tamam Karina efendileri bekle o zaman mesaja cevap vereyim

-Ne mesaji gercekten? Aksatma artik islerini daha bir suru dosya yapip ise aldiracaksin beni.

Minik sevgilim
X
Mafya babasi Ryu'm

Minik sevgilim
Selaamm Ryuu
Biz bulusmaya birisini de getirmek istiyoruz ve ne zaman ve nerede olacak acaba?

Mafya babasi Ryu'm
Selaam Yejiii

Hey Rina baksana bi

-Ne var Ryujin mesajida mi ben cevaplayayim?

Aslinda evet nerden bildin

-Kes sesini hizli ol

Yeji dediki birisinide getiricez o bulusmaya ne zaman ve nerede yapacaksiniz dedi ne diyim

-Of Ryu diger insanlarin yaninda olmayacak zaten de ofis3 olmaz biliyorsun, benim evime gelin?

Aptal misin sen Jimin? Niye insan icinde olmasin?

-Asil sen aptalsin Ryu, taninma olasiligimizin orani yuksek oldugu icin ola bilir mi sencede?

Ah evet afedersin..

-Hizli ol aptal cok konusma

Tamam tamam verdim cevabini, simdi sen hizmetci oluyorsun degil mi

-Evet ama dusundugun gibi "fantezi hizmetci kiyafeti" giymeyecegim.

Tamam da simdi ben bu kadar dosyayi kendi basima hazirlayamam birisi de gelmeli

-Of Ryujin amma gevezesin. Tamam Jaehyun sana yardim edecek hadi isinin basina.

Sagol lan adamsin..

------------------------------------------------------------

Diger bolum hem plani uyguluyorlar hem de bulusuyorlar uzun olacak sanirim... (umarim begenirsin(niz)

Welcome To My World | Winrina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin