01

84 12 13
                                    

!!! oyunu oynamamışsanız veya henüz fontaine hükümdar görevlerini yapmamışsanız anlamanız çok zor olacaktır bu kurguyu haberiniz ola <3

-

ha bir de

https://open.spotify.com/playlist/7MxQmHhjWoDJgw5poDNErP?si=bd94c3299ec945c4 kurguyu okurken sizi moda sokacak bir pl

kullanıcı ismim phetra, listenin ismi oh, man... bu şekilde de bulabilirsiniz

-

TTuyanaz <3

-

bu kurgu bir masaldır <3

-

"Su ejderhası, su ejderhası, lütfen ağlama. Sil gözyaşlarını. Bak, Leydi Furina burada."

-

Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde... Teyvat haritasının üzerinde, Sumeru'nun kuzeyinde, Fontaine isimli ülkede... Evet, evet, Fonta'nın diyarı olan Fontaine'de, görkemli mi görkemli bir ejderha yaşarmış. Bu ejderha insan formunda dolaşır, kimseler onun bir su ejderhası olduğunu bilmezmiş. Fontaine Archon'u Focalors, yani Leydi Furina bile...

Su ejderi insanlara sezdirmese de ülkeyi korur, onlara göz kulak olurmuş. Tabii gözleri en çok Leydi Furina'da imiş. Eh, herkesin gözü ondaymış, normal tabii. Fakat su ejderhasının Furina'yı izleme sebebi insanlarınkinden çok başkaymış. O da halkın hemen hemen hepsi gibi Leydi Furina'ya hayranmış ama bu hayranlığı archon oluşundan kaynaklanmıyormuş. Hatta öyle söylerler ki, su ejderhası Leydi Furina'nın bir insan olduğunu herkeslerden önce öğrenmiş.

Furina'nın ülkeyi çocuk gibi yönetiyor oluşundan şikayet etse de onun bu hallerini çok seviyormuş. Neşesini, gülümsemelerini, alaycı bakışlarını ve ona dair ne varsa... Su ejderhasının sevmediği tek bir şey varmış: Bazı zamanlar Furina yüzündeki dalgın ifade ile boşluğa bakar, etrafındakileri görmez olurmuş. Ve bu üzgün ruh halinden hiç mi hiç hoşlanmayan su ejderhası da onunla birlikte üzülür, elinden bir şey gelmediği için ağlarmış. Ağıtı, Fontaine'in üzerinde kara bulutlar oluşturur ve yağmura dönüşürmüş. Yağmurun yağdığını fark ettiği zaman Furina'nın yüzündeki keder büyürmüş. Ve su ejderhası daha çok üzülürmüş.

Yine öyle günlerden birinde, Furina dalgın dalgın dışarıyı seyrederken su ejderhası önündeki belgeleri kenara koymuş ve archonuna bakmış. "Furina, neyin var?" diye sormuş. Böyle anlarda sorulan tüm sorulardan kaçan Furina'nın dalgınlığına gelmiş olacak ki ilk kez derdinin bir kısmını ağzından kaçırmış. "Fontaine halkı benim onları kandırdığımı bilseler de beni severler mi?"

Bu cümle ejderhaya anlamsız gelmiş başta. Furina'nın acelesizce ayağa kalkıp pencereye ilerleyişini seyretmiş. "Onları koruyabilmek için her şeyi yapıyorum fakat onlar bunu anlayabilirler mi ki? Ne kadarını anlatmama müsaade var? Beni ne kadar tanıyabilecekler? Hayır, bunlar önemsiz. Bunca çabadan sonra ya başarısız olursam? Ya onları kurtaramazsam..? Neuvilette... Sen olsaydın benim yerimde, ne yapardın?"

Ardı arkası kesilmeyen sorular ejderhayı afallatmış. Birkaç saniyenin ardından daldığı alemden çıkan Furina da masanın başında oturan adama şaşkın gözlerle bakakalmış. Ardından panikle odadan çıkmış ve hep yaptığı gibi Neuvilette'ten kaçmış.

don't watch me cry # neuvilette + furinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin