21. Minulosť či prítomnosť?

73 4 0
                                    

Všetko pekné je plné temnoty. Akoby sa presne vaše obavy stali nakoniec skutočnosťou. Ten pocit, keď sa cítite úplne prázdny...

Hermiona stále verila, že nádej sa dokáže ukázať v každej situácii. No napriek tomu sa jej zdalo, že je jednoducho naivná.

Svet už bol taký. Nikdy ste neočakávali apokalypsu. Kto by bol čakal tie bomby, ktoré zrazu začali padať na vaše územie?

Cítila sa akoby jej srdce puklo. Niečo v nej sa rozpadlo a zostali z toho len kúsočky. Úlomky také maličké, že ju to zvnútra pichlo pri každom nádychu.

,,Si v poriadku?" Spýtala sa jej potichu Ginny a začala jej rukou prechádzať po chrbáte.

Pokrútila hlavou. ,,Samozrejme, že nie som," zamračila sa a všetkých za stolom si prezrela. ,,Draca práve odviedli a obvinili ho z obchodu s drogami. Neviem čo si o tom mám myslieť a som zmätená. Určite však nie v pohode."

Do očí sa jej nahrnuli slzy. Naozaj ničomu nechápala a nebola si istá o svojich mienkach ohľadom Draca z predtým a teraz po nových zisteniach. Aj keď...samozrjme to vôbec ani nemusela byť pravda.

,,Hneď mi na ňom niečo nesedelo." Červenovláska pokrčila ramenami, kým si uvedomila, že to jej kamarátke vôbec nepomôže a tak si len povzdychla.

,,Vy," Hermiona ukázala na bývalých 'Slizolinských' chlapcov...a jedno dievča. ,,Celý čas ste mali podozrenie, že to Draco naozaj robí a mňa teraz zaujíma prečo."

Všetci traja si vymenili pohľad, ale ozvala sa Pansy: ,,On nie je ten, ktorý ten obchod robí."

Teraz bola ešte viacej zmätená a tak sa pridal Theo: ,,Už pred rokmi si začal kupovať drogy. Na upokojenie - ako to on nazýval." Ku koncu pretočil oči.

,,Keď sme sa to dozvedeli, prešli sme na vyhrážky, že ak s tým neprestane, príde o nás," Blaise doplnil. ,,A to sa ako vidíš stalo pretože Draco sa stal kurevsky závislým."

,,Ten, od koho to kupoval patril k mafii." Podotkol znova Nott a Hermiona od prekvapenia otvorila ústa.

,,Neskôr minul všetky svoje peniaze z dedičstva, ktoré mal. Áno, až taký závislý bol. Nechcel chodiť za svojimi rodičmi a žobrať peniaze. Takže začal pracovať, ale nikde sa neudržal dlho. Tým si vytvoril dlhy, nakoľko drogy neustále potreboval."

Po Blaisovych slovách si znova schovala tvár do dlaní a začala neveriacky krútiť hlavou.

,,Úprimne sme si teda mysleli, že si s tebou začal len, aby získal popularitu. Bolo jasné, že vtedy by nezostalo bez stopy, keby ho mafiáni zabili alebo niečo podobné. Vedel, že tým sa dostane aj k peniazom, ktoré by mohol využiť na vykúpenie. Kvôli tebe a vášmu vzťahu by ho nevyhodili z ministerstva. Si ten typ, ktorý by stál za tým, aby ho tam nechali. V neposlednom rade si myslel, že by sa nedostal do väzenia, keby s tebou bol. Boli sme v mienke, že váš vzťah len využíva vo svoj prospech," Theo si povzdychol. ,,No po rozhovore, ktorý som s ním dnes mal som aj ja videl, že to s tebou myslí vážne. Predsa len viem to posúdiť."

,,Klamstvá!" Hermiona tomu nechcela veriť a preto na nich zvýšila hlas.

,,Nie sme si istí, či Draco stále berie drogy. Ale mafia musela niekoho prinútiť obviniť ho z niečoho takého. Je taký sebecký, že by nič nepredal, všetko by si skôr nechal." Pansy sa znova zapojila do rozhovoru.

,,Bez dôkazov by mu to nedokázali." Harry už očividne tiež nedokázal zostať ticho.

,,Čož len hovorí, že nejaké drogy pri sebe musí mať. Ak ho nahlásili, musia mať istotu, že u neho niečo nájdu."

Hermiona sa rozplakala. Nevedela si ani predstaviť, že by sa zrazu z ich denného stretávania stalo pár stretnutí pri mrežiach vo väznici. Bolo naozaj neuveriteľné, že sa práve toto dialo.

,,Neverím tomu," vzlykala, keď ju Ginny objala. ,,Celý ten čas sa správal úplne normálne. Nepripadalo mi - nemyslela som si, že by - že by naozaj mohol v sebe mať nejaké iné omamné látky, než alkohol."

,,Vedel to dobre skrývať," Pansy si znova povzdychla a postavila sa, aby aj ona mohla prísť k Hermione a položila jej ruku na rameno. Áno, ona - Ľadová kráľovná - ju chcela naozaj utíšiť. ,,Ale stále je tu možnosť, že to už neberie a budete zase spolu. Síce to bude možno trochu problematické, ale nejaká tá malá nádej tam stále je."

Nemala náladu a ani čas riešiť, že toto práve povedala Pansy Parkinsonová. Už z toho, čo o nej Draco hovoril v šiestom ročníku mohla povedať, že tá žena bola plná prekvapení a aj túto stránku v sebe mala.

,,Nevieš kde Draco práve býva?" Ozval sa po chvíli znova Blaise. ,,Akože...myslíte, že sú teraz cajti na Malfoy Manore? Predstavte si ten výraz v Luciusovej tvári!"

,,To sa teraz vôbec nehodí." Theo sa naňho zamračil a buchol doňho lakťom.

,,Snažím sa uvoľniť atmosféru!" Obhajoval sa.

,,Vlastne ani neviem kde býva," ozvala sa Hermiona potichu, stále so slzami v očiach. ,,Stále cestoval a stretávali sme sa skôr tu. To mi pripomína...kde vzal peniaze na Lamborghini, keď mal dlhy?" Snažila sa nemyslieť na to, že ich naozaj získal tým, že predával drogy...

,,Možno predsa len zavítal ku svojim rodičom, získal peniaze a vyplatil sa, čož bol možno spúšťač toho, prečo to mafia začala riešiť." Čiernovlasá 'Slizolinská kráľovná' - áno, pri všetkom musela mať pomenovanie kráľovnej - pokrčila ramenami.

,,Myslím, že najlepšie bude vypočuť si originál od neho." Zašepkal Theo do priestoru.

,,Prečo ste to neurobili za tie roky, hm? Možno preto pokračoval v drogovaní. Nechali ste ho v tom samého." Ginny podotkla so zamračením.

,,Zrazu sa priveľmi staráš, Potterová," oplatil jej to. ,,Odkedy ti na Dracovi tak záleží?" Nadvihol obočie.

,,Nezáleží," protestovala. ,,Ale Hermione áno a ja som dobrá kamarátka."

,,Čo tým chceš povedať?!" Blaise sa postavil zo stoličky a ukázal na ňu prstom.

,,Že kamaráti majú zostať po boku nech sa deje čokoľvek. Nikdy by sa nemali otočiť chrbtom."

,,Prestaň sa hrať na kamarátku roka-"

,,Všetci sa upokojte, kurva!" Zakričala Pansy, čím všetkých utíšila.

,,Parkinsonová má pravdu. Správate sa ako malé deti." Hermiona si ich aj napriek slzám prezrela a to hlavne Ginny.

,,Vďaka za uznanie, Grangerová." Pans sa na ňu uškrnula. Nečakala, že by jej práve tá vševedka v niečom uznala za pravdu.

,,Tiež drž radšej hubu. Teraz skôr čakám na dobré správy. A žiadne také, že odchádzaš! Rovnako, ako aj Zabini a Nott zostávaš a budeš čakať tiež, aby ste sa mu keď tak ospravedlnili, že ste ho zavrhli. Ak to dopadne dobre, znamená to, že s tým prestal a vy ste to urobili úplným neprávom." Zavrčala.

Nikto jej k tomu nič nepovedal - nemali čo.

Omamné pokušenie ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora