0.6

214 17 18
                                    


"Ciddi misin?" Hyunjin kaşlarını çattı. "Şaka yapar gibi bir halim mi var."

"Yokta.. neyse ya." Of! Ne zaman çıkacağız ya ! Canım sıkıldı. "Hyunjin ne zaman çıkacağız?"

"Ben nerden bileyim omega."

"Bil bı zahmet alfa." Tek kaşını kaldırdı. "Jack git ve taburcu olma işlemlerini başlat." 
Jack hemen başını eğdi.

"Hemen efendim." Odadan çıktı. Ne çok saygı görüyor bu adam, kıskandım. Hyunjin yanıma geldi ve koltuk altından tutup beni kucağına aldı.
(Bende istiyorum 🫂🥲)

"Gidiyoruz." Ayaklarımı beline dolayıp kollarımı boynuna sardım. Odadan çıktık koridordaki insanlar bize garip garip baktı ben onlara keskin bir bakış atıp gergin feromon salgıladım.

"Neyin var?"

"Herkes bize bakıyor sanki beni- neyse." Sırıttı ve etrafa baktı ardından keski feromon yaydı. Herkes nefessiz kalınca önüne döndü.

Yanımıza Jack geldi. "Efendim işlemleri hallettim çıkabiliriz." Hyunjin'i onayladı. Hastaneden çıktı arabaya bindik.

"Ne kadar konforluymuş beğendim!"

"Daha çok beğeneceğin şey var gidip arabayı mı beğendin?" Hyunjin sırıtarak sordu. Bu orangutan ne demeye çalışıyor bana.

"Anlamadım?"

"Boşver. Eve sür." Şoför onayladı. Arabayı çalıştırdı. Canım sıkıldığı için yolu izlemeye karar verdim. Bı süre sonra göz kapaklarım beni taşımadı ve kapandı..

🥟

Kucağa alındığımı hissettim ve gözlerimi araladım. Hyunjin'in kucağındaydım! Hyunjin bana baktı.

"Uyandın mı?"

"Yok uyuyorum."

"İyi o zaman kendin yürü." Beni yere bıraktı. Odun ya! Sinirlice kapıya yürüdüm ve sertçe çaldım. Arkamdan gülerek geldi göt veren.

Kapıyı hizmetçi açtı. "Hoşgeldiniz efendim." Saygı ile eğildi. Bu kız niye bu kadar açık giyiniyor ulan!

İçeri girdim hızlıca Hyunjin hala kapıda ceketini çıkarıyordu. "Hoşbulduk Jia." Jia deninen kadın gülümsedi ve kapıyı kapattı Hyunjin'in arkasından yanıma geldiler.

Jia, Hyunjin'e döndü. "Bir isteğiniz var mı efendim?"

Söze atladım. "Var." Jia bana döndü. "Buyrun."

"Üstüne bundan sonra daha uzun şeyler giy."
Kadın garip bir şekilde baktı. "Efendim am-"

"Aması yok Jia." Jia, Hyunjin'e döndü bir şey demesini istercesine. "Hiç Hyunjin'e bakma Jia ben eşi olarak buna karar verebilecek seviyedeyim."

Hyunjin sırıtarak bana baktı. "Eşim ne diyorsa o Jia. Daha uzun şeyler giyersin artık." Hyunjin'in dedikleri ile yüzüme zafer gülümsemesi taktım ve Jia'ya baktım.

"Peki efendim." Baya bozulmuştu fakat belli etmiyordu. "Gel eşim odamıza geçelim." Eşimi bastırarak söyledim sırıtması daha da genişledi. "Tabii ki omegam."

Belimi kavradı odaya gittik. "Eşim ha?" Alay edercesine sordu. "Değil misin?"

"Öyle. Sen beni mi kıskandın az önce?~" alay ederek söylediği şeyler ile sinirlerim iyice bozuldu. "Sus."

"Omegam ne derse o." Yataktan yastığı aldım ve ona fırlattım hemen kaçtı. "Hahaha." Bir tane daha yastık aldım hemen tuvalete girdi.

"Ha-ha gotveren." İçerden kahka sesleri gelmeye başladı. Öldün Hyunjin çık.

Just wrong -HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin